eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przebudowa dróg - przebudowa nawierzchni wybranych ulic ) odcinków ulic powiatowych na terenie miasta Włocławek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-25

Włocławek: Przebudowa dróg - przebudowa nawierzchni wybranych ulic ) odcinków ulic powiatowych na terenie miasta Włocławek
Numer ogłoszenia: 281470 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240216 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121323, faks 054 4121323.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg - przebudowa nawierzchni wybranych ulic ) odcinków ulic powiatowych na terenie miasta Włocławek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni w zakresie wykonania frezowania istniejącej nawierzchni i ułożenia dywanika bitumicznego na całej powierzchni jezdni na wybranych odcinkach ulic na terenie miasta Włocławka. -Szacowana powierzchnia nawierzchni do przebudowy - ok. 8 350 m2, KR4 -Szacowana powierzchnia oznakowania poziomego do wykonania - ok. 400 m2. -Szacowana liczba urządzeń infrastruktury podziemnej do regulacji: -zasuwy, hydranty, itp. - ok. 32 szt. wraz z wymianą elementów -wpusty uliczne - ok. 86 szt., należy przewidzieć wymianę elementu żeliwnego -włazy studni, komór, itp. - ok. 54 szt., należy przewidzieć wymianę włazu i wymianę płyty żelbetowej nastudziennej oraz montaż pierścienia odciążającego. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: A. dla KR 4 1) Wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni o średniej głębokości 6 cm, 2) Odwiezienie frezowin (frezowiny są odpadem o kodzie 170302 w rozumieniu rozporządzenia ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 w sprawie katalogu odpadów Dz. U. nr 112, poz. 1206). 3) Wykonanie mechanicznego oczyszczenia podbudowy. 4) Wykonanie skropienia podbudowy emulsją bitumiczną. 5) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, 6) Wykonanie skropienia warstwy wiążącej emulsją bitumiczną, 7) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, 8) Regulacja wysokościowa urządzeń obcych tj. włazów studni i komór (kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ciepłowniczych, itp.), zaworów, wpustów ulicznych wraz z wymianą elementów, 9) Wykonanie (odtworzenie) oznakowania poziomego grubowarstwowego z masy chemoutwardzalnej. 10) Uprzątnięcie placu budowy wymagające protokolarnego potwierdzenia przez Zamawiającego Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu, utrzymania przejezdności w trakcie robót, itp. Wszelkie inne roboty niewymienione w opisie (związane z prawidłowym wykonaniem zadania) i wynikające z nich koszty są kosztem Wykonawcy i należy je ująć w cenie oferty. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia terminu i kolejności ulic / odcinków ulic przeznaczonych do przebudowy nawierzchni. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zgłoszenia właściwemu organowi - na mocy art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994r - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 j.t.). Rozliczenie robót: Kosztorysowe, wartość rozliczenia stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych jednostek i cen jednostkowych zawartych w kosztorysie. Rozliczenie będzie następowało odrębnie dla każdej ulicy. Protokoły odbioru podpisane przez inspektora nadzoru są traktowane jako protokoły częściowe. Protokół końcowy zostanie podpisany po przedłożeniu dokumentacji powykonawczej, w tym dokumentacji zdjęciowej oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, protokół ostateczny po akceptacji przekazanych materiałów i usunięciu ewentualnych usterek. Rozwiązania projektowe Dla nawierzchni jezdni pod KR4: -warstwa wiążąca z masy BA, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń i WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r. o gr. 4 cm, i zgodnie z obowiązującymi normatywami. -warstwa ścieralna z masy BA, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń i WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r. o gr. 4 cm, i zgodnie z obowiązującymi normatywami. Recepty masy muszą zostać przedłożone Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację przed wbudowaniem. UWAGA: nie dopuszcza się stosowania do składu masy bitumicznej (dla warstwy wiążącej i ścieralnej) grysów wapiennych i destruktu. Dla elementów naziemnych infrastruktury uzbrojenia podziemnego: -należy dokonać regulacji urządzeń z posadowieniem włazów, wpustów i skrzynek na pierścieniach odciążających. Do regulacji użyć masy betonowej szybkowiążącej. Nie dopuszcza się obróbki nawierzchni wokół urządzenia posadowionego w jezdni materiałem innym, niż masa bitumiczna. Oznakowanie poziome: -grubowarstwowe z masy chemoutwardzalnej. SST: a) D.00.00.00 b) D.01.01.01 c) D-05.03.11c d) D-05.03.05b e) D-05.03.05a f) U-03.02.01a g) U-07.01.02 Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie czynności wynikające z technologii robót oraz związane z prawidłowym utrzymaniem stanu technicznego nawierzchni. 2. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo ustalać z Zamawiającym wielkości frezów przewidzianych do prac. 3. Roboty należy wykonać wg Wymagań Technicznych WT-1 i WT-2, obowiązujących Polskich Norm i Ogólnych Specyfikacji Technicznych. Wykonawca musi dostarczyć atesty lub aprobaty techniczne IBDiM na stosowane materiały drogowe. 4. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, wiedzą budowlaną, przepisami BHP, ppoż., zasadami bezpieczeństwa oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 5. Wykonawca wykona wszystkie niezbędne badania kontrolne wskazane w wymaganiach technicznych WT-1 i WT-2 oraz normatywach. 6. Wykonawca zapewni bieżącą obsługę geodezyjną robót. 7. Wykonawca przygotuje oraz przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na nośniku pamięci karta micro-sd (rysunek przed oddaniem do zasobu bądź zestawienie współrzędnych - nxyh - w pliku tekstowym wraz z kopiami szkiców polowych). Dokumentacja ta stanowić będzie załącznik do protokołu końcowego odbioru robót. 8. Na wykonawcy spoczywa obowiązek odtworzenia uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót punktów osnowy geodezyjnej. 9. Badania i próby związane z oceną jakości materiałów i robót będą prowadzone przez laboratorium zaakceptowane przez Zamawiającego. 10. Wykonawca jest zobowiązany zgłaszać inspektorowi nadzoru inwestorskiego do odbioru wykonane roboty zanikające (ulegające zakryciu). 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za stworzenie właściwych i bezpiecznych warunków pracy dla zatrudnionych osób. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za podjęcie środków zabezpieczających obszar wykonywania robót i zabezpieczenia przed ewentualnymi szkodami osób trzecich. 13. Wykonawca odpowiada za ubezpieczenia: od pożaru, szkód poczynionych osobom trzecim, ryzyka wykonywanych robót budowlanych i montażowych i inne. Ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, w okresie od rozpoczęcia robót do ich zakończenia i protokolarnego przekazania, musi obejmować: ubezpieczenie od zniszczenia własności prywatnej, samorządowej i państwowej spowodowanej działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy; ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dot. pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonym robotami, w tym także ruchu pojazdów mechanicznych; ubezpieczenie od zniszczenia robót objętych umową, materiałów, sprzętu i innego mienia w czasie realizacji zadania. Polisę ubezpieczeniową Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 14. Wykonawca w ramach umowy jest zobowiązany zapewnić i utrzymywać na własny koszt niezbędne pomieszczenie i urządzenia zaplecza dla potrzeb własnych, 15. Wykonawca ma obowiązek ochrony istniejącego uzbrojenia, roślinności i wód. 16. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia zieleni - krzewów i drzew rosnących w pasie drogowym - przed uszkodzeniem przez sprzęt budowlany używany podczas prowadzenia robót. Ewentualne uszkodzone konary drzew należy usunąć i dokonać zabezpieczenia cięcia zgodnie z obowiązującymi regułami. W przypadku konieczności usunięcia w całości drzewa lub krzewu, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania nowych nasadzeń. 17. Wykonawca ponosi koszt naprawy urządzeń sieci uzbrojenia podziemnego, naziemnego i nadziemnego oraz naprawy budowli znajdujących się w sąsiedztwie prowadzonych robót (uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót z jego winy lub na skutek niedbalstwa). W przypadku roszczenia odszkodowawczego odnoszącego się do naprawy budowli - Wykonawca ma obowiązek udokumentować stan budowli przed przystąpieniem przez niego do prac. Brak takiej dokumentacji jest równoznaczne z przyjęciem takiego zobowiązania przez Wykonawcę. 18. Jeśli przy realizacji przedmiotu zamówienia zaistnieje konieczność przebudowy bądź usunięcia awarii mediów wykonawca jest zobowiązany każdorazowo udostępnić plac budowy właściwemu gestorowi sieci. 19. Wykonawca zobowiązany jest wykonać na własny koszt tablice informacyjne budowy i zabezpieczenie placu budowy. 20. Wykonawca ma obowiązek wykonać oznakowanie robót w pasie drogowym na podstawie opracowanego we własnym zakresie, zaopiniowanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu oraz konserwować i utrzymywać oznakowanie tymczasowe przez cały czas prowadzenia robót. W przypadku niewłaściwego oznakowania, Zamawiający wykona je we własnym zakresie, a kosztami obciąży Wykonawcę 21. Wykonawca dokona wszelkich koniecznych zgłoszeń i powiadomień w zakresie zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. W szczególności, nie później niż 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmiany w organizacji ruchu, powiadomi Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Włocławek. 22. Najpóźniej 3 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego. 23. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek i koszt utylizacji materiałów z rozbiórki. W związku z powyższym Wykonawca jako wytwórca odpadów jest zobowiązany postępować zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w zakresie gospodarki odpadami. 24. Wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu do oceny: odcinek drogi, podlegający fakturowaniu - celem uzyskania pozytywnej opinii dotyczącej uprzątnięcia terenu. Pozostałe ustalenia: Okres gwarancji wynosi: dla robót bitumicznych 3 lata, dla oznakowania poziomego grubowarstwowego 2 lata od daty bezusterkowego odbioru końcowego lub daty usunięcia usterek i wad określonych w protokole odbioru końcowego. Okres rękojmi wynosi: dla robót bitumicznych 3 lata, dla oznakowania poziomego grubowarstwowego 2 lata od daty bezusterkowego odbioru końcowego lub daty usunięcia usterek i wad określonych w protokole odbioru końcowego. UWAGA! Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych SPEC- DRÓG Sp. z o. o., ul. Krzywa Góra 8/10, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1214813,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 614508,00

  • Oferta z najniższą ceną: 614508,00 / Oferta z najwyższą ceną: 859524,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.