eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI Przedmiot 1 SUKCESYWNE SPRZĄTANIE BUDYNKU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU w KOBIERZYCACH oraz SUKCESYWNE SPRZĄTANIE BUDYNKU HALI SPORTOWEJ - WIDOWISKOWEJ w KOBIERZYCACH wraz z opcją sprzątania terenu i obiektów GCKiS podczas i po wydarzeniach okazjonalnych Przedmiot 2 PIELĘGNACJA ZIELENI PRZY BUDYNKU HALI SPORTOWEJ - WIDOWISKOWEJ PRZY UL. DĘBOWEJ 20 W KOBIERZYCACH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Kobierzyce: USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI Przedmiot 1 SUKCESYWNE SPRZĄTANIE BUDYNKU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU w KOBIERZYCACH oraz SUKCESYWNE SPRZĄTANIE BUDYNKU HALI SPORTOWEJ - WIDOWISKOWEJ w KOBIERZYCACH wraz z opcją sprzątania terenu i obiektów GCKiS podczas i po wydarzeniach okazjonalnych Przedmiot 2 PIELĘGNACJA ZIELENI PRZY BUDYNKU HALI SPORTOWEJ - WIDOWISKOWEJ PRZY UL. DĘBOWEJ 20 W KOBIERZYCACH.
Numer ogłoszenia: 281414 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Kultury i Sportu , ul. Ludowa 7, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111200, faks 071 3111852.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kultura.kobierzyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI Przedmiot 1 SUKCESYWNE SPRZĄTANIE BUDYNKU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU w KOBIERZYCACH oraz SUKCESYWNE SPRZĄTANIE BUDYNKU HALI SPORTOWEJ - WIDOWISKOWEJ w KOBIERZYCACH wraz z opcją sprzątania terenu i obiektów GCKiS podczas i po wydarzeniach okazjonalnych Przedmiot 2 PIELĘGNACJA ZIELENI PRZY BUDYNKU HALI SPORTOWEJ - WIDOWISKOWEJ PRZY UL. DĘBOWEJ 20 W KOBIERZYCACH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie oraz pielęgnacja zieleni, czyli wykonywanie wszystkich czynności związanych z utrzymaniem czystości i utrzymaniem terenów zieleni. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa przedmioty: PRZEDMIOT I: Utrzymanie czystości w: Budynku Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach ul. Ludowa 7 Budynku Hali Sportowej - Widowiskowej przy ul. Dębowej 20 w Kobierzycach wraz z utrzymaniem czystości na terenie przyległym, w tym odśnieżaniem. Utrzymanie czystości w obiektach i na terenie przyległym podczas i po wydarzeniach okazjonalnych organizowanych przez GCKiS PRZEDMIOT II: Pielęgnacja zieleni przy budynku Hali Sportowej Widowiskowej przy ul.Dębowej 20 w Kobierzycach. Zamawiający do tej pory zatrudniał firmę sprzątającą. Szczegółowy opis miejsca świadczenia usług oraz ich zakres został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis Przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni czystość i świeżość poprzez zastosowanie odpowiednich zakupionych na koszt i staraniem Wykonawcy środków czystości i odświeżaczy powietrza posiadających atest Państwowego Zakładu Higieny i odpowiadających Polskim Normom. Realizowane usługi powinny spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym BHP, ppoż, norm oraz być zgodne z zasadami sztuki budowlanej Przed złożeniem oferty zalecana jest wizja w obiektach Zamawiającego i w razie wątpliwości, w tym co do zakresu usług i mających wpływ na cenę oferty zobowiązuje się oferenta przed złożeniem oferty do pisemnego zapytania złożonego w trybie art. 38 ust. 1 ustawy PZP. Przeprowadzenie lustracji w terenie możliwe jest po telefonicznym uzgodnieniu terminu. Z uwagi na świadczenie usług na obiekcie czynnym Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania czystości w sposób jak najmniej utrudniający pracę zatrudnionych w nim osób oraz korzystanie z obiektu przez uczestników zajęć, które odbywają się w budynku Zamawiającego. Prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie stanowiły zagrożenia dla osób postronnych. Zamawiający przewiduje, iż zapotrzebowanie na usługi utrzymania czystości w obiektach i na terenie przyległym podczas i po wydarzeniach okazjonalnych organizowanych przez GCKiS usługi wyniesie 950 roboczogodzin. Zmawiający ustala, że usługi świadczone w trakcie wydarzeń okazjonalnych należy rozumieć jako opcję. Zamawiający będzie miał prawo do skorzystania z opcji, jeżeli zaistnieje taka potrzeba. Nie zlecanie usług utrzymania czystości w trakcie wydarzeń okazjonalnych nie rodzi żadnych roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.11.30.00 - 90.11.30.00 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: -Oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie - to jest wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia polegającą na nieprzerwanym 12 miesięcznym utrzymywaniu czystości - sprzątaniu obiektów użyteczności publicznej (np. szkoły, biura) o powierzchni powyżej 700 m2 oraz jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia polegającą na nieprzerwanym 12 miesięcznym utrzymywaniu czystości -sprzątaniu obiektów użyteczności publicznej (np. hale sportowe, sale widowiskowe) o powierzchni powyżej 2000 m2 .- Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: -Wykaz robót budowlanych wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania. Wymagane jest posiadanie minimalnego doświadczenia: w okresie ostatnich 3 lat tj. wykonywanie przynajmniej jednej usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia polegającej na nieprzerwanym 12 miesięcznym utrzymywaniu czystości -sprzątaniu obiektów użyteczności publicznej (np. szkoły, biura) o powierzchni powyżej 700 m2 oraz jednej usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia polegającej na nieprzerwanym 12 miesięcznym utrzymywaniu czystości -sprzątaniu obiektów użyteczności publicznej (np. hale sportowe, sale widowiskowe) o powierzchni powyżej 2000 m2. Wykaz winien być wykonany wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 3 Formularza Ofertowego -Dowody potwierdzające bezspornie, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są: poświadczenia, a w przypadku, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - oświadczenie wykonawcy. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, budzą wątpliwości zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. Za dowody uznane będą również dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). -Oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Dla przedmiotu I -Wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy, jakich zamierza użyć do realizacji usługi, Minimalny wymagany sprzęt obejmuje: odkurzacze z filtrem wodnym, wózki dwukomorowe, maszynę, przystosowaną do mycia posadzek drewnianych (urządzenie z opcją ręcznego sterowania stopnia dozowania wody i detergentu, zasysania pozostałości wilgoci) oraz podnośnik koszowy. -Dla przedmiotu I i II -Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 3 Formularza Ofertowego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla przedmiotu II -Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz winien być zgodny co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 4 Formularza Ofertowego. Zamawiający wymaga aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia dla przedmiotu II wykazali dysponowanie osobą z wykształceniem średnim lub wyższym ogrodniczym, rolniczym, leśnym, architektura krajobrazu i co najmniej pięcioletnim doświadczeniem w wykonywaniu nasadzeń i pielęgnacji terenów zielonych. Dla przedmiotu I i II -Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 3 Formularza Ofertowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: -Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 złotych. Z przedłożonych dokumentów winno bezspornie wynikać, iż ubezpieczenie jest opłacone poprzez jednoznaczny zapis na polisie lub dowód opłacenia przelewem lub do kasy. -Oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dla Przedmiotu I -Projekt realizacji usługi, który winien zawierać m. in.: Ilość pracowników zatrudnionych przy realizacji usługi w rozbiciu na poszczególne obiekty, Wykaz środków utrzymania czystości, jakie Wykonawca zamierza użyć do realizacji zamówienia, (wraz z charakterystyką).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany. a nastąpią zmiany obowiązującej stawki VAT, ulec zmianie może cena w takim zakresie w jakim będzie to wynikało z przepisów; b Zamawiający przewiduje możliwość waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy w części dotyczącej kosztów ponoszonych na wynagrodzenie pracowników dwukrotnie w trakcie obowiązywania umowy w terminach od 01.01.2014 i 01.01.2015r w przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości minimalnego wynagrodzenia to jest Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. c w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, d w przypadku zmiany osób wyznaczonych umową do kontaktu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kultura.kobierzyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Centrum Kultury In Sportu ul. Ludowa 7, 55-040 Kobierzyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój: Sekretariat Gminne Centrum Kultury In Sportu ul. Ludowa 7, 55-040 Kobierzyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje, iż zapotrzebowanie na usługi utrzymania czystości w obiektach i na terenie przyległym podczas i po wydarzeniach okazjonalnych organizowanych przez GCKiS usługi wyniesie 950 roboczogodzin. Zmawiający ustala, że usługi świadczone w trakcie wydarzeń okazjonalnych należy rozumieć jako opcję. Zamawiający będzie miał prawo do skorzystania z opcji, jeżeli zaistnieje taka potrzeba. Nie zlecanie usług utrzymania czystości w trakcie wydarzeń okazjonalnych nie rodzi żadnych roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.