eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Dostawa i montaż wyposażenia Publicznego Przedszkola w Jędrzychowicach oraz Gminnego Żłobka w Jędrzychowicach w ramach projektu pn. Krasnoludki - przedszkola bez granic, w podziale na niżej wymienione częściCzęść I - wyposażenie wymienione w załącznikach od 7A do 7G Część II - wyposażenie wymienione w załączniku 7H

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Zgorzelec: Dostawa i montaż wyposażenia Publicznego Przedszkola w Jędrzychowicach oraz Gminnego Żłobka w Jędrzychowicach w ramach projektu pn. Krasnoludki - przedszkola bez granic, w podziale na niżej wymienione części: Część I - wyposażenie wymienione w załącznikach od 7A do 7G Część II - wyposażenie wymienione w załączniku 7H
Numer ogłoszenia: 281108 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242148 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zgorzelec, ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 77 21 400, faks 75 77 56 564.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia Publicznego Przedszkola w Jędrzychowicach oraz Gminnego Żłobka w Jędrzychowicach w ramach projektu pn. Krasnoludki - przedszkola bez granic, w podziale na niżej wymienione części: Część I - wyposażenie wymienione w załącznikach od 7A do 7G Część II - wyposażenie wymienione w załączniku 7H.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem (jeżeli dotyczy) wyposażenia Publicznego Przedszkola w Jędrzychowicach oraz Gminnego Żłobka w Jędrzychowicach (Jędrzychowice 74) w ramach projektu pn. Krasnoludki - przedszkola bez granic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 7A-7G do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nr 7 A - zestawienie wyposażenia Parter nr 7 B - zestawienie wyposażenia Piętro nr 7 C - zestawienie wyposażenia Poddasze nr 7 D - zestawienie wyposażenia Pralnia nr 7 E - zestawienie wyposażenia Kuchnia nr 7 F - zestawienie wyposażenia Pomoce dydaktyczne nr 7 G - zestawienie wyposażenia Garaż/Wiata terenowa nr 7 H - zestawienie wyposażenia Wewnętrzny plac zabaw 1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na DWIE niżej wymienione CZĘŚCI: CZĘŚĆ 1 Dostawa wyposażenia wymienionego w załącznikach nr 7A; 7B; 7C; 7D; 7E; 7F; 7G CZĘŚĆ 2 Dostawa wyposażenia wymienionego w załączniku nr 7H. 2. Specyfikacja dla potrzeb opisania przedmiotu zamówienia i w celach poglądowych może wskazywać dla niektórych materiałów, urządzeń itp. znaki towarowe, normy, nazwy producentów lub pochodzenie co jednak nie przesądza o obowiązku ich stosowania przez Wykonawcę. Zamawiający stwierdza, iż dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w SIWZ, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsca proponuje oraz wskazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 3. Dodatkowe uwagi: 3.1. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych - przedszkole, oraz żłobka. 3.2. Dostarczone wyposażenie winno spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3.3. Wykonawca dostarczony towar ustawi i zamontuje (jeżeli wymagane) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.4. W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemne zatwierdzenie produktów, kształtów produktów oraz kolorów przez Zamawiającego przed dostawą. 3.6. Dostarczone wyposażenie Wykonawca musi wyraźnie oznakować za pomocą czytelnych naklejek bądź nadrukowanych znaków graficznych, umieszczonych w widocznym miejscu. Oznakowanie dotyczy tylko produktów, których gabaryty (wielkość), materiał wykonania lub zastosowanie pozwoli na umieszczenie oznakowania. Wzory naklejek i nadruków określa załącznik do wzoru Umowy. Oznaczanie wyposażenia winno być wykonane na folii samoprzylepnej. Znaki graficzne powinny być czytelne, wyraźne i trwałe, odporne na ścieranie. 3.7. Przedmiot zamówienia objęty będzie 24 miesięcznym okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru. W przypadku, gdy producent dostarczanych elementów nie gwarantuje okresu 24 miesięcy gwarancji, wówczas Wykonawca osobiście wydłuża okres gwarancji i w przypadku uszkodzenia elementów wyposażenia nie z winy Zamawiającego wykona naprawę na swój koszt. W przypadku udzielenia przez producenta gwarancji dłuższej niż wymagana przez Zamawiającego wówczas przyjmuje się gwarancję udzieloną przez producenta. 3.8. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca winien dokonać pomiarów z natury pomieszczeń i dokonać ewentualnej weryfikacji ustawienia oraz wymiarów. 4. Zamawiający informuje, że dostawa wyposażenia będzie odbywać się do budynku, w którym odbywają się prace budowlane i podczas dostaw wyposażenia prace budowlane będą jeszcze wykonywane. Za wyposażenie pozostawione na placu budowy odpowiadać materialnie będzie Wykonawca robót budowlanych (które zostanie przekazane protokolarnie) i sukcesywnie będzie udostępniał pomieszczenia w celu dostawy wyposażenia. W przypadku gdy Wykonawca dostawy wyposażenia zgłosi gotowość do dostawy a pomieszczenia nie zostaną udostępnione przez Wykonawcę robót budowlanych, Zamawiający wskaże inne pomieszczenia do zmagazynowania wyposażenia oraz odbierze to wyposażenie we wskazanych pomieszczeniach. Docelowe rozmieszczenie wyposażenia nastąpi wówczas po 31.07.2013r. (po zakończeniu robót budowlanych) bądź w późniejszym terminie bez wpływu na termin zakończenia realizacji dostawy. Po protokolarnym przekazaniu obiektu Zamawiającemu, Wykonawca robót budowlanych nie będzie odpowiadał za ewentualne kradzieże dostarczonego wyposażenia. Wykonawca robót budowlanych tym samym zwolniony zostanie z odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia obiektu spowodowane przez dostawcę wyposażenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.52.00.00 - Zabawki 37.30.00.00 - Instrumenty muzyczne i ich części 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: wyposażenie wymienione w załącznikach od 7A do 7G

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 292842,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 303404,41

  • Oferta z najniższą ceną: 303404,41 / Oferta z najwyższą ceną: 434445,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.