eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Usługa szkoleniowaPozyskiwanie i wydatkowanie funduszy unijnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-07

Mielec: Usługa szkoleniowa: Pozyskiwanie i wydatkowanie funduszy unijnych
Numer ogłoszenia: 280852 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227894 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa: Pozyskiwanie i wydatkowanie funduszy unijnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia Pozyskiwanie i wydatkowanie funduszy unijnych dla 30 osób bezrobotnych/ poszukujących pracy w 2 grupach po 15 osób - Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80500000-9- usługi szkoleniowe. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne/poszukujące pracy skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, z wykształceniem min. średnim, posiadające umiejętność obsługi komputera oraz nieposiadające przeciwwskazań lekarskich do wykonywania pracy na stanowisku związanym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań. 3.Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę oraz praktyczne umiejętności pozyskiwania i wydatkowania środków finansowych z funduszy unijnych. 4.Szkolenie powinno się kończyć egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216). Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 5.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: 150 godzin zegarowych dla każdej grupy. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 6.Zajęcia powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, codziennie (bez sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy), nie mniej niż 7 godzin zegarowych dziennie. Szkolenie powinno być zrealizowane w ciągu 20 dni szkoleniowych dla każdej grupy. Zajęcia odbywają się dla wszystkich uczestników tej samej grupy jednocześnie i prowadzone są przez tego samego wykładowcę. 7.Program szkolenia winien zawierać co najmniej następujące bloki tematyczne: wprowadzenie do funduszy unijnych, fundusze strukturalne 2007-2013, zasady wdrażania funduszy- kwalifikowalność kosztów, przygotowanie wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami, biznes plan i studium wykonalności projektu, analiza finansowa w biznes planie, rodzaj finansowania inwestycji oraz aspekty finansowe w dokumentacji do programów UE, sporządzanie wniosków o płatność, rozliczenie projektu-wydatkowanie środków. 8.Wymagany termin realizacji: grupa I-rozpoczęcie i zakończenie październik 2010r., grupa II-rozpoczęcie i zakończenie listopad 2010r.. 9.Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze, samodzielne stanowisko komputerowe wraz z zainstalowanym pakietem biurowym (typu MS Office lub innym równoważnym) oraz z dostępem do sieci Internet, zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, catering w postaci: napoje gorące i zimne, kanapki, ciastka (dzienna stawka 10,00 zł na osobę). 12.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne oraz piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 13.W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem miasta Mielca, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz z Mielca (parking ul. Księdza Arczewskiego) na szkolenie (miejsce odbywania zajęć praktycznych i teoretycznych) i z miejsca szkolenia do Mielca, przy czym łączny czas dojazdu nie może przekraczać 3 godzin. Wykonawca zapewnia odrębny środek transportu przeznaczony wyłącznie dla uczestników szkolenia. 14.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolskie Centrum Współpracy, Edukacji i Doradztwa Małgorzata Wyrwińska-Cieślak, ul. Majowa 7, 31-464 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.