eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zespół boisk sportowych wraz z budynkiem zaplecza - ORLIK 2012 - II etap inwestycji w ramach zadania Centrum Sportu i Rekreacji w Parku Lilii Wenedy w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Kraków: Zespół boisk sportowych wraz z budynkiem zaplecza - ORLIK 2012 - II etap inwestycji w ramach zadania Centrum Sportu i Rekreacji w Parku Lilii Wenedy w Krakowie
Numer ogłoszenia: 28084 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie , ul. Walerego Sławka 10, 30-633 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 254 14 76, faks 0-12 254 14 72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zis.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zespół boisk sportowych wraz z budynkiem zaplecza - ORLIK 2012 - II etap inwestycji w ramach zadania Centrum Sportu i Rekreacji w Parku Lilii Wenedy w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania Zespół boisk sportowych wraz z budynkiem zaplecza - ORLIK 2012 - II etap inwestycji w ramach zadania Centrum Sportu i Rekreacji w Parku Lilii Wenedy w Krakowie. Inwestycja jest adaptacją kompleksowego projektu zespołu sportowego opracowanego przez MINISTERSTWO SPORTU i TURYSTYKI RP w ramach narodowego programu Moje boisko - Orlik 2012. Zespół boisk i urządzeń sportowych wraz z budynkiem zaplecza oraz elementami zagospodarowania terenu służyć ma celom wypoczynku i rekreacji. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest II ETAP, którego zakres określono w punkcie 1.2. W przypadku wystąpienia w SIWZ nazwy producenta - materiały można zastąpić równoważnymi. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje: - budowę budynku zaplecza z instalacjami wewnętrznymi, - budowę oświetlenia boisk sportowych, - budowę zjazdu publicznego z ul. E. Jerzmanowskiego, - budowę instalacji odprowadzenia wody opadowej z dachu budynku, ze zjazdu oraz z utwardzenia terenu, - budowę utwardzeń powierzchni gruntu, - budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej i wody, - budowę przyłącza elektroenergetycznego. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. 1.3. Charakterystyka inwestycji, przyjęte rozwiązania zgodnie z dokumentacja projektową: 1) Budynek zaplecza szatniowo-socjalnego z instalacjami wewnętrznymi: - budynek projektuje sie na bazie uniwersalnego systemu modułowego - wersja standard. Budynek niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, - rzędna parteru ?0,00 projektowanego budynku 208,60 m npm, - wysokość budynku (od poziomu terenu przy budynku) = 3,35m, - szerokość elewacji frontowej = 15,55m, - od strony południowej projektuje sie wejścia do budynku do pomieszczeń trenera środowiskowego i magazynu, szatnie i inne pomieszczenia sanitarne dostępne są poprzez pochylnie i taras zewnętrzny, - poziom parteru podniesiony jest o ~30cm w stosunku do poziomu terenu projektowanego, - bryła budynku zbudowana jest na bazie prostopadłościanów, dach płaski, - projektowany budynek wyposażony będzie w wewnętrzne instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, elektryczne, centralnego ogrzewania i wentylacji. 2) Oświetlenie boisk - na słupach wysokości 12m.Do oświetlenia użyto lamp o mocy 400W, mocowanych po 3 sztuki na słupie na boisku piłkarskim i 2 sztuki na słupie na boisku do koszykówki, w sumie zastosowano 8 słupów, w tym 2 wspólne dla obu boisk lampy dobrano na podstawie obliczeń średniego natężenia, które wynosi ~100luxów słupy mocowane są na fundamencie betonowym - patrz opracowanie Konstrukcje. 3) Instalacja odprowadzenia wody - woda opadowa z dachu budynku, zjazdu oraz z utwardzeń terenu odprowadzona jest do kanalizacji opadowej, w I etapie zaprojektowano przyłącz kanalizacji opadowej, do którego odprowadzana jest woda z drenażu boisk, - w projektowanym zjeździe projektuje sie Aco zbierające wodę opadowa z utwardzenia terenu, zjazdu oraz dwóch miejsc postojowych, woda opadowa z dachu budynku odprowadzona jest poprzez projektowana instalacje do studni zaprojektowanej w I etapie i do kanalizacji opadowej. 4) Ukształtowanie terenu wraz z budową zjazdu z ul. E. Jerzmanowskiego - na utwardzeniach terenu projektuje sie nieznaczny przeciwspadek od strony budynku i boisk, utwardzenia terenu zostały objęte wnioskiem zgłoszenia. Projektowane zagospodarowanie nie zmieni kierunku odpływu wody opadowej ze szkoda dla gruntów sąsiednich, woda opadowa odprowadzona poprzez projektowaną instalację do kanalizacji opadowej. - teren posiada istniejące wjazd i wejście od strony ul. Lilli Wenedy, do zespołu boisk z budynkiem zaplecza projektuje sie zjazd publiczny z ul. E. Jerzmanowskiego wraz z dwoma miejscami parkingowymi, dla użytkowników kompleksu nie przewiduje się miejsc postojowych, ponieważ boiska projektowane są z myślą o lokalnej społeczności pobliskich osiedli mieszkaniowych. Istniejący wzdłuż ul. Lilli Wenedy parking jest wystarczający. Projektuje się utwardzenia terenu z kostki betonowej przy budynku na przedłużeniu zjazdu oraz nawierzchnie żwirowa wzdłuż dłuższych boków boiska piłkarskiego na ciągach komunikacyjnych. Utwardzenia terenu zostały objęte wnioskiem zgłoszenia robót budowlanych, woda opadowa z utwardzeń terenu odprowadzona jest poprzez ACO do kanalizacji opadowej. 5) Przyłącze wody i kanalizacji: projektuje sie przyłącze wodociągowe z istniejącego rurociągu DN200 żeliwnego zlokalizowanego w ul. Jerzmanowskiego, projektowane przyłącze wodociągowe poprzez wcinką, projektuje sie przyłącze kanalizacji sanitarnej do istniejącego kolektora sanitarnego DN500 w ul. Jerzmanowskiego, włączenie do kolektora za pomocą siodła. 6) Przyłącze energetyczne: projektuje sie przyłącze elektroenergetyczne z istniejącej stacji Trafo, zlokalizowanej po drugiej stronie ul. Lilli Wenedy, złącze kablowe oraz szafka pomiarowa zlokalizowane są w ogrodzeniu realizowanym w I etapie inwestycji. 7) Tereny zielone: po wykonaniu robót budowlanych teren znajdujący się w obszarze inwestycji oraz bezpośrednio przylegający do niej należy uporządkować, humusować i obsiać trawą. 1.4. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz Specyfikacją techniczną ogólną wykonania i odbioru robót i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (załącznik nr 1 do SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto depozytowe w Banku PekaO S.A. nr rachunku 07 1240 4432 1111 0010 2029 0886. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie ZIS - pok. 221, ul. Św. Wawrzyńca 13, 31-060 Kraków, przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, a w szczególności wykażą, że:. a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (od 2004 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze, tj. wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu kubaturowego wraz z instalacjami oraz wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia zewnętrznego. b) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) drogowej, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych. wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi że osoby których uprawnienia dotyczą są wpisane na listę członków tej izby. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu kubaturowego wraz z instalacjami oraz wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia zewnętrznego z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2). Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1)) konstrukcyjno-budowlanej, 2)) drogowej, 3)) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 4)) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych. wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi że osoby których uprawnienia dotyczą są wpisane na listę członków tej izby. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. B. Inne wymagane do oferty dokumenty. 1. Wypełniony formularz OFERTA, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zis.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, ul. Św. Wawrzyńca 13, 31-060 Kraków, pok. 214 lub pobrać ze strony internetowej www.zis.krakow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, ul. Św. Wawrzyńca 13, 31-060 Kraków, sekretariat (pokój nr 221).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami: Agnieszka Szczechowicz - Pierko - Kierownik Działu Umów i Zamówień Publicznych - tel. (012) 254-14-82. 2. W przypadku odbioru Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w formie wydruku w siedzibie Zamawiającego należy uprzednio dokonać wpłaty w wysokości 13,00 zł na rachunek Zamawiającego: Bank PekaO S.A. nr 07 1240 4432 1111 0010 2029 0886.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.