eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-17

POZYCJA 28083

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Zasobu Komunalnego, do kontaktów: Włodzimierz Pióro, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, fax 071 7777506, e-mail: zp@zzk.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): zzk.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobu Komunalnego - Jednostka Budżetowa Gminy Wrocław, Włodzimierz Pióro, ul. Grabiszyńska 257, 53-234 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 332-81-23, fax 0-71 332-81-52, e-mail: zp@zzk.wroc.pl, www.zzk.wroc.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Zasobu Komunalnego - Jednostka Budżetowa Gminy Wrocław, Włodzimierz Pióro, ul. Św. Elzbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 332-81-23, fax 0-71 332-8152, e-mail: zp@zzk.wroc.pl, www.zzk.wroc.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Wrocław; rejon: C,D,E,F,G,J,K,L,ł,M,N,O,P. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław w tym z budynków mieszkalnych i użytkowych w rejonach oznaczonych: C,D,E,F,G,J,K,L,Ł,M,N,O,P z podziałem na trzy zadania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie ma wymagań w tym zakresie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie powyżej 60000 euro. Odbiór odpadów komunalnych z rejonów: C,D,E,F,G,J,K,L,Ł,M,N,O,P z podziałem na 3 zadania. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: zadanie nr 1 - 5 tys. zł (słownie: pięć tysięcy złotych), zadanie nr 2 - 2,5 tys. zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), zadanie nr 3 - 2,5 tys. zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunki określone poniżej: Wykonawca musi wykazać: 1. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -wykonywał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę odbioru odpadów komunalnych w ramach jednej umowy trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych na kwotę: Zadanie nr 1 - nie mniejszej niż 300 tys. zł. Zadanie nr 2 - nie mniejszej niż 100 tys. zł. Zadanie nr 3 - nie mniejszej niż 100 tys. zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 3 do SIWZ. 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej. 4/ jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca: posiada wszelkie - wymagane przepisami prawa zezwolenia potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia działalności w zakresie określonym przedmiotem zamówienia: - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów określonych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości wydane przez właściwy organ na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. Nr 236 z 2005r., poz. 2008) w związku z art. 10 ust.2 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o zmianie ustawy o odpadach oraz zmianie niektórych ustaw (Dz. U. Nr 175, poz. 1458) dla odpadów o kodach: 200108; 200301; 200307; 200201; 170107, 170101, 170102, 170180, B. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 7/ Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający co najmniej 1 usługę wywozu odpadów komunalnych trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych na kwotę: Zadanie Nr 1 nie mniejszą niż 300 tys. zł. Zadanie Nr 2 nie mniejszą niż 100 tys. zł. Zadanie Nr 3 nie mniejszą niż 100 tys. zł. z podaniem zakresu usług, ich wartości, daty wykonania (należy podać od miesiąc i rok - do miesiąc i rok) i miejsca wykonania oraz odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te są lub zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie należy przedstawić odrębne wykazy potwierdzające wykonanie usług wywozu odpadów komunalnych stosownie dla każdego zadania. Usługi ujęte w tych wykazach nie mogą się powtarzać.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 11:00, Sala 218 w budynku Zarzadu Zasobu Komunalnego, ul. Grabiszyńska 257; Wrocław.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest - usługa polegająca na odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław w tym z budynków mieszkalnych i użytkowych w rejonach: C,D,E,F,G,J,K,L,Ł,M,N,O,P. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10, 90.12.12.00, 90.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie nr I obejmuje rejon: L,Ł,M,N,O,P, - liczba zameldowanych mieszkańców w lokalach mieszkalnych: 10886 osób, łączna minimalna pojemność pojemników lub kontenerów wynosi - 435440 litrów, łączna liczba zatrudnionych osób we wszystkich lokalach użytkowych w związku z prowadzoną działalnością: 580 osób; łączna minimalna pojemność pojemników lub kontenerów wynosi - 31900 l /przy założeniu 1 lokal /1 pojemnik 110 litrów /na 10 pracowników /na tydzień,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest - usługa polegająca na odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław w tym z budynków mieszkalnych i użytkowych w rejonach: C,D,E,F,G,J,K,L,Ł,M,N,O,P. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10, 90.12.12.00, 90.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie nr II obejmuje rejon: C,D,E,F,G. - liczba zameldowanych mieszkańców w lokalach mieszkalnych: 5304 osób, łączna minimalna pojemność pojemników lub kontenerów wynosi - 212160 litrów, łączna liczba zatrudnionych osób we wszystkich lokalach użytkowych w związku z prowadzoną działalnością: 286 osób; łączna minimalna pojemność pojemników lub kontenerów wynosi - 15730 l /przy założeniu 1 lokal /1 pojemnik 110 litrów /na 10 pracowników /na tydzień,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest - usługa polegająca na odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław w tym z budynków mieszkalnych i użytkowych w rejonach: C,D,E,F,G,J,K,L,Ł,M,N,O,P. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10, 90.12.12.00, 90.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie nr III obejmuje rejon: J,K - liczba zameldowanych mieszkańców w lokalach mieszkalnych: 6010 osób, łączna minimalna pojemność pojemników lub kontenerów wynosi - 240400 litrów, łączna liczba zatrudnionych osób we wszystkich lokalach użytkowych w związku z prowadzoną działalnością: 190 osób; łączna minimalna pojemność pojemników lub kontenerów wynosi - 10450 l /przy założeniu 1 lokal /1 pojemnik 110 litrów /na 10 pracowników /na tydzień,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.