eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi z1. języka angielskiego, 2. języka francuskiego, 3. języka niemieckiego, 4. języka rosyjskiego, w roku akademickim 2011-2012.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-26

Łódź: Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi z: 1. języka angielskiego, 2. języka francuskiego, 3. języka niemieckiego, 4. języka rosyjskiego, w roku akademickim 2011-2012.
Numer ogłoszenia: 280719 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211885 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi z: 1. języka angielskiego, 2. języka francuskiego, 3. języka niemieckiego, 4. języka rosyjskiego, w roku akademickim 2011-2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu zajęć dla studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi z języka angielskiego, francuskiego, niemieckiego oraz rosyjskiego w roku akademickim 2011-2012, w podziale na: zadanie nr 1 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka angielskiego, zadanie nr 2 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka francuskiego, zadanie nr 3 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka niemieckiego, zadanie nr 4 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka rosyjskiego. 2. Zamawiający, w tabeli nr 1, podał szacunkową ilości grup oraz godzin dydaktycznych na podstawie istniejących grup w roku akademickim 2010/2011. Wiążący podział na poszczególne grupy językowe znany będzie dopiero po zakończeniu zapisów studentów na poszczególne zajęcia tj. najpóźniej 07.10.2011r. i przekazany Wykonawcy do dnia 07.10.2011 r. 3. Do 30.09.2011 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy plan zajęć. Zajęcia z lektoratów na studiach stacjonarnych mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 09.00 do 20.00. Na studiach niestacjonarnych w soboty i niedzielę w godzinach od 08.00 do 21.00. 4. Minimalna ilość studentów w grupie to 17 osób. W przypadku nie zapisania się wymaganej ilości studentów (17 osób) na poszczególne zajęcia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie utworzenia grupy. W przypadku nie utworzenia grupy, godziny dydaktyczne wskazane w tabeli mogą ulec zmianie, tj. zostać pomniejszone o ilość godzin dydaktycznych przypisanych do poszczególnej grupy. 5. 1 godzina dydaktyczna to 45 min godziny zegarowej. 6. Zajęcia kończą się pisemnym egzaminem, który przygotuje i przeprowadzi Wykonawca w sesji egzaminacyjnej letniej oraz dokona wymaganych prawem wpisów w indeksach i dokumentach wewnątrz uczelnianych (takich jak protokóły egzaminacyjne). 7. Na przeprowadzenie pisemnego egzaminu Zamawiający przewidział 4 godziny dydaktyczne dla każdej grupy. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: a) opracować autorski program, który będzie wynikiem indywidualnej pracy twórczej i nie naruszy autorskich praw osobistych lub majątkowych osób trzecich. b) dostarczyć autorski program zajęć Zamawiającemu do 19 września 2011r. c) przygotować i przeprowadzić, na pierwszych zajęciach, pisemny test kwalifikacyjny z języka, sprawdzający poziom znajomości języka w celu przydzielenia do grupy. d) prowadzić zajęcia na podstawie swojego autorskiego programu, pod względem merytorycznym, formalnym i językowym na poziomie wymaganym dla tego rodzaju lekcji z zachowaniem należytej staranności, e) prowadzić zajęcia zgodnie ze wskazówkami i wytycznymi Zamawiającego, f) prowadzić zajęcia w wymiarze czasowym oraz liczbie określonym przez Zamawiającego, zgodnie z planem zajęć opracowanym przez Zamawiającego oraz w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, g) przygotować i przeprowadzić, końcowy, pisemny, egzamin studentów oraz dokonać wymaganych prawem wpisów w indeksach i dokumentach wewnątrz uczelnianych (takich jak protokóły egzaminacyjne), h) prowadzić zajęcia z użyciem materiałów szkoleniowych przygotowanych przez Wykonawcę, i) przygotować materiały szkoleniowe konieczne do przeprowadzenia zajęć po 1 egzemplarzu dla każdego uczestnika i 1-ego egzemplarza dla Zamawiającego. j) Przygotować i przeprowadzić, egzamin ustny w postępowaniu doktorskim oraz dokonać wymaganych prawem wpisów w dokumentach wewnątrz uczelnianych (takich jak protokóły egzaminacyjne). 9. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: zajęcia zostaną przeprowadzone w Akademii Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 121 oraz przy ul. Franciszkańskiej 76-78, zgodnie z planem zajęć przygotowanym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy do dnia 01.10.2011r. 10. Zamawiający udostępni Wykonawcy stosownie wyposażoną salę wykładową bądź pracownie. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej. 12. W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności koszty opracowania programu autorskiego, pisemnego testu kwalifikacyjnego, pisemnego egzaminu końcowego oraz egzaminu ustnego w postępowaniu doktorskim, przygotowania materiałów szkoleniowych, koszty podróży oraz hotelu Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka angielskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAŁGORZATA DYDEL, Al. Kościuszki 91 m.6, 90-436 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
  • KATARZYNA WOLSKA, Ul. Emilii Plater 15/19 m. 56, 91-762 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48804,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka francuskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAŻYNA DOROTA PAKULSKA, Ul. Uniwersytecka 18 m 10, 90-243 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12593,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4- przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka rosyjskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HANNA BARBARA ZAKRZEWSKA, AL. Kościuszki 126 m 57/58, 90-451 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4227,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5031,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5031,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5160,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.