eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi z1. języka angielskiego, 2. języka francuskiego, 3. języka niemieckiego, 4. języka rosyjskiego, w roku akademickim 2011/2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-04

Łódź: Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi z: 1. języka angielskiego, 2. języka francuskiego, 3. języka niemieckiego, 4. języka rosyjskiego, w roku akademickim 2011/2012.
Numer ogłoszenia: 211885 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi z: 1. języka angielskiego, 2. języka francuskiego, 3. języka niemieckiego, 4. języka rosyjskiego, w roku akademickim 2011/2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu zajęć dla studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi z języka angielskiego, francuskiego, niemieckiego oraz rosyjskiego w roku akademickim 2011/2012, w podziale na: zadanie nr 1 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka angielskiego, zadanie nr 2 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka francuskiego, zadanie nr 3 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka niemieckiego, zadanie nr 4 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka rosyjskiego. 2. Zamawiający, w tabeli nr 1, podał szacunkową ilości grup oraz godzin dydaktycznych na podstawie istniejących grup w roku akademickim 2010/2011. Wiążący podział na poszczególne grupy językowe znany będzie dopiero po zakończeniu zapisów studentów na poszczególne zajęcia tj. najpóźniej 07.10.2011r. i przekazany Wykonawcy do dnia 07.10.2011 r. 3. Do 30.09.2011 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy plan zajęć. Zajęcia z lektoratów na studiach stacjonarnych mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 09.00 do 20.00. Na studiach niestacjonarnych w soboty i niedzielę w godzinach od 08.00 do 21.00. 4. Minimalna ilość studentów w grupie to 17 osób. W przypadku nie zapisania się wymaganej ilości studentów (17 osób) na poszczególne zajęcia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie utworzenia grupy. W przypadku nie utworzenia grupy, godziny dydaktyczne wskazane w tabeli mogą ulec zmianie, tj. zostać pomniejszone o ilość godzin dydaktycznych przypisanych do poszczególnej grupy. 5. 1 godzina dydaktyczna to 45 min godziny zegarowej. 6. Zajęcia kończą się pisemnym egzaminem, który przygotuje i przeprowadzi Wykonawca w sesji egzaminacyjnej letniej oraz dokona wymaganych prawem wpisów w indeksach i dokumentach wewnątrz uczelnianych (takich jak protokóły egzaminacyjne). 7. Na przeprowadzenie pisemnego egzaminu Zamawiający przewidział 4 godziny dydaktyczne dla każdej grupy. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: a) opracować autorski program, który będzie wynikiem indywidualnej pracy twórczej i nie naruszy autorskich praw osobistych lub majątkowych osób trzecich. b) dostarczyć autorski program zajęć Zamawiającemu do 19 września 2011r. c) przygotować i przeprowadzić, na pierwszych zajęciach, pisemny test kwalifikacyjny z języka, sprawdzający poziom znajomości języka w celu przydzielenia do grupy. d) prowadzić zajęcia na podstawie swojego autorskiego programu, pod względem merytorycznym, formalnym i językowym na poziomie wymaganym dla tego rodzaju lekcji z zachowaniem należytej staranności, e) prowadzić zajęcia zgodnie ze wskazówkami i wytycznymi Zamawiającego, f) prowadzić zajęcia w wymiarze czasowym oraz liczbie określonym przez Zamawiającego, zgodnie z planem zajęć opracowanym przez Zamawiającego oraz w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, g) przygotować i przeprowadzić, końcowy, pisemny, egzamin studentów oraz dokonać wymaganych prawem wpisów w indeksach i dokumentach wewnątrz uczelnianych (takich jak protokóły egzaminacyjne), h) prowadzić zajęcia z użyciem materiałów szkoleniowych przygotowanych przez Wykonawcę, i) przygotować materiały szkoleniowe konieczne do przeprowadzenia zajęć po 1 egzemplarzu dla każdego uczestnika i 1-ego egzemplarza dla Zamawiającego. j) Przygotować i przeprowadzić, egzamin ustny w postępowaniu doktorskim oraz dokonać wymaganych prawem wpisów w dokumentach wewnątrz uczelnianych (takich jak protokóły egzaminacyjne). 9. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: zajęcia zostaną przeprowadzone w Akademii Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 121 oraz przy ul. Franciszkańskiej 76/78, zgodnie z planem zajęć przygotowanym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy do dnia 01.10.2011r. 10. Zamawiający udostępni Wykonawcy stosownie wyposażoną salę wykładową bądź pracownie. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej. 12. W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności koszty opracowania programu autorskiego, pisemnego testu kwalifikacyjnego, pisemnego egzaminu końcowego oraz egzaminu ustnego w postępowaniu doktorskim, przygotowania materiałów szkoleniowych, koszty podróży oraz hotelu Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla zadania nr 1 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka angielskiego, wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług: łącznie min. 5 - letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego na wyższych uczelniach. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz usług, wraz z informacją na temat nazwy i adresu Zleceniodawcy, daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia, przedmiotu wykonanej usługi - według załącznik nr 6 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. dla zadanie nr 2 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka francuskiego, wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług: łącznie min. 5 - letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego na wyższych uczelniach. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz usług, wraz z informacją na temat nazwy i adresu Zleceniodawcy, daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia, przedmiotu wykonanej usługi - według załącznik nr 6 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. dla zadanie nr 3 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka niemieckiego, wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług: łącznie min. 5 - letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego na wyższych uczelniach. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz usług, wraz z informacją na temat nazwy i adresu Zleceniodawcy, daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia, przedmiotu wykonanej usługi - według załącznik nr 6 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. dla zadania nr 4 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka rosyjskiego. wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług: łącznie min. 5 - letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego na wyższych uczelniach. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz usług, wraz z informacją na temat nazwy i adresu Zleceniodawcy, daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia, przedmiotu wykonanej usługi - według załącznik nr 6 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla zadania nr 1 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka angielskiego, dysponowaniem 2 osobami posiadającymi co najmniej tytuł magistra filologii angielskiej. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest: przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia (kwalifikacji zawodowych), doświadczenia, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączyć kserokopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie - według załącznik nr 5 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. dla zadanie nr 2 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka francuskiego, dysponowaniem 1 osobą posiadającą co najmniej tytuł magistra filologii romańskiej. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest: przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia (kwalifikacji zawodowych), doświadczenia, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączyć kserokopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie - według załącznik nr 5 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. dla zadanie nr 3 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka niemieckiego, dysponowaniem 1 osobą posiadającą o najmniej tytuł magistra filologii germańskiej. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest: przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia (kwalifikacji zawodowych), doświadczenia, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączyć kserokopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie - według załącznik nr 5 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. dla zadania nr 4 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka rosyjskiego. dysponowaniem 1 osobą posiadającą co najmniej tytuł magistra filologii rosyjskiej. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest: przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia (kwalifikacji zawodowych), doświadczenia, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączyć kserokopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie - według załącznik nr 5 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji: 1. Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. 2. Zmiana podyktowana okolicznościami, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili podpisania umowy, a które mogą mieć wpływ na prawidłową realizację przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 10:00, miejsce: należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, w Kancelarii, pok. 501, V piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.