Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-04
Łódź: Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi z:
1. języka angielskiego,
2. języka francuskiego,
3. języka niemieckiego,
4. języka rosyjskiego, w roku akademickim 2011/2012.
Numer ogłoszenia: 211885 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi z: 1. języka angielskiego, 2. języka francuskiego, 3. języka niemieckiego, 4. języka rosyjskiego, w roku akademickim 2011/2012..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu zajęć dla studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi z języka angielskiego, francuskiego, niemieckiego oraz rosyjskiego w roku akademickim 2011/2012, w podziale na: zadanie nr 1 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka angielskiego, zadanie nr 2 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka francuskiego, zadanie nr 3 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka niemieckiego, zadanie nr 4 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka rosyjskiego. 2. Zamawiający, w tabeli nr 1, podał szacunkową ilości grup oraz godzin dydaktycznych na podstawie istniejących grup w roku akademickim 2010/2011. Wiążący podział na poszczególne grupy językowe znany będzie dopiero po zakończeniu zapisów studentów na poszczególne zajęcia tj. najpóźniej 07.10.2011r. i przekazany Wykonawcy do dnia 07.10.2011 r. 3. Do 30.09.2011 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy plan zajęć. Zajęcia z lektoratów na studiach stacjonarnych mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 09.00 do 20.00. Na studiach niestacjonarnych w soboty i niedzielę w godzinach od 08.00 do 21.00. 4. Minimalna ilość studentów w grupie to 17 osób. W przypadku nie zapisania się wymaganej ilości studentów (17 osób) na poszczególne zajęcia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie utworzenia grupy. W przypadku nie utworzenia grupy, godziny dydaktyczne wskazane w tabeli mogą ulec zmianie, tj. zostać pomniejszone o ilość godzin dydaktycznych przypisanych do poszczególnej grupy. 5. 1 godzina dydaktyczna to 45 min godziny zegarowej. 6. Zajęcia kończą się pisemnym egzaminem, który przygotuje i przeprowadzi Wykonawca w sesji egzaminacyjnej letniej oraz dokona wymaganych prawem wpisów w indeksach i dokumentach wewnątrz uczelnianych (takich jak protokóły egzaminacyjne). 7. Na przeprowadzenie pisemnego egzaminu Zamawiający przewidział 4 godziny dydaktyczne dla każdej grupy. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: a) opracować autorski program, który będzie wynikiem indywidualnej pracy twórczej i nie naruszy autorskich praw osobistych lub majątkowych osób trzecich. b) dostarczyć autorski program zajęć Zamawiającemu do 19 września 2011r. c) przygotować i przeprowadzić, na pierwszych zajęciach, pisemny test kwalifikacyjny z języka, sprawdzający poziom znajomości języka w celu przydzielenia do grupy. d) prowadzić zajęcia na podstawie swojego autorskiego programu, pod względem merytorycznym, formalnym i językowym na poziomie wymaganym dla tego rodzaju lekcji z zachowaniem należytej staranności, e) prowadzić zajęcia zgodnie ze wskazówkami i wytycznymi Zamawiającego, f) prowadzić zajęcia w wymiarze czasowym oraz liczbie określonym przez Zamawiającego, zgodnie z planem zajęć opracowanym przez Zamawiającego oraz w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, g) przygotować i przeprowadzić, końcowy, pisemny, egzamin studentów oraz dokonać wymaganych prawem wpisów w indeksach i dokumentach wewnątrz uczelnianych (takich jak protokóły egzaminacyjne), h) prowadzić zajęcia z użyciem materiałów szkoleniowych przygotowanych przez Wykonawcę, i) przygotować materiały szkoleniowe konieczne do przeprowadzenia zajęć po 1 egzemplarzu dla każdego uczestnika i 1-ego egzemplarza dla Zamawiającego. j) Przygotować i przeprowadzić, egzamin ustny w postępowaniu doktorskim oraz dokonać wymaganych prawem wpisów w dokumentach wewnątrz uczelnianych (takich jak protokóły egzaminacyjne). 9. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: zajęcia zostaną przeprowadzone w Akademii Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 121 oraz przy ul. Franciszkańskiej 76/78, zgodnie z planem zajęć przygotowanym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy do dnia 01.10.2011r. 10. Zamawiający udostępni Wykonawcy stosownie wyposażoną salę wykładową bądź pracownie. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej. 12. W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności koszty opracowania programu autorskiego, pisemnego testu kwalifikacyjnego, pisemnego egzaminu końcowego oraz egzaminu ustnego w postępowaniu doktorskim, przygotowania materiałów szkoleniowych, koszty podróży oraz hotelu Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadania nr 1 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka angielskiego, wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług: łącznie min. 5 - letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego na wyższych uczelniach. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz usług, wraz z informacją na temat nazwy i adresu Zleceniodawcy, daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia, przedmiotu wykonanej usługi - według załącznik nr 6 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. dla zadanie nr 2 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka francuskiego, wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług: łącznie min. 5 - letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego na wyższych uczelniach. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz usług, wraz z informacją na temat nazwy i adresu Zleceniodawcy, daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia, przedmiotu wykonanej usługi - według załącznik nr 6 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. dla zadanie nr 3 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka niemieckiego, wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług: łącznie min. 5 - letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego na wyższych uczelniach. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz usług, wraz z informacją na temat nazwy i adresu Zleceniodawcy, daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia, przedmiotu wykonanej usługi - według załącznik nr 6 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. dla zadania nr 4 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka rosyjskiego. wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług: łącznie min. 5 - letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego na wyższych uczelniach. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz usług, wraz z informacją na temat nazwy i adresu Zleceniodawcy, daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia, przedmiotu wykonanej usługi - według załącznik nr 6 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadania nr 1 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka angielskiego, dysponowaniem 2 osobami posiadającymi co najmniej tytuł magistra filologii angielskiej. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest: przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia (kwalifikacji zawodowych), doświadczenia, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączyć kserokopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie - według załącznik nr 5 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. dla zadanie nr 2 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka francuskiego, dysponowaniem 1 osobą posiadającą co najmniej tytuł magistra filologii romańskiej. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest: przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia (kwalifikacji zawodowych), doświadczenia, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączyć kserokopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie - według załącznik nr 5 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. dla zadanie nr 3 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka niemieckiego, dysponowaniem 1 osobą posiadającą o najmniej tytuł magistra filologii germańskiej. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest: przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia (kwalifikacji zawodowych), doświadczenia, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączyć kserokopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie - według załącznik nr 5 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. dla zadania nr 4 - przygotowanie i prowadzenie zajęć z języka rosyjskiego. dysponowaniem 1 osobą posiadającą co najmniej tytuł magistra filologii rosyjskiej. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest: przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia (kwalifikacji zawodowych), doświadczenia, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączyć kserokopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie - według załącznik nr 5 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji: 1. Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. 2. Zmiana podyktowana okolicznościami, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili podpisania umowy, a które mogą mieć wpływ na prawidłową realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 10:00, miejsce: należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, w Kancelarii, pok. 501, V piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywieniowego w Szkole Podstawowej nr 172 w Łodzi
- 94/TP/ZP/D/2024 Dostawa akcesoriów elektrycznych
- SZP.281.41.2024 - Dostawa żeli medycznych dla Instytutu "CZMP"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby BP ARiMR w Łęczycy
- Dostawa amunicji na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w zakresie MBA dla pracowników jst na terenie miasta Częstochowa, powiatu częstochowskiego, powiatu kłobuckiego, powiatu myszkowskiego
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
więcej: Usługi szkolnictwa wyższego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.