To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-26
Warszawa: Dostawa mebli biurowych i konferencyjnych dla potrzeb Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
Numer ogłoszenia: 280663 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241421 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Wielki - Opera Narodowa, Plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6920200, faks 022 8260423, 8265012, 6920202.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych - instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i konferencyjnych dla potrzeb Teatru Wielkiego - Opery Narodowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, realizowana na podstawie harmonogramu dostawa mebli biurowych oraz jednorazowa dostawa mebli konferencyjnych określonych odpowiednio w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia część I, II przedstawiających szczegółowy opis jakościowo - ilościowy zamówienia oraz harmonogram dostaw dla I części zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.12.12.00 - Stoły 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.15.30.00 - Meble konferencyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
" S.C. I." SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
" S.C. I." SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- P.H.P.-U. AS, ul. Ogrodowa 21, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82660,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54134,56
Oferta z najniższą ceną: 54134,56 / Oferta z najwyższą ceną: 109086,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa mebli konferencyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMA R.KOZAKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KOMA R.KOZAKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
- KOMA R.Kozakiewicz, R. Makowski Sp. jawna, ul. Chorzowska 3 lok. 3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40000,00
Oferta z najniższą ceną: 40000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51660,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup krzeseł obrotowych dla Oddziału ZUS w Toruniu
- Dostawa mebli biurowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem mebli drewnianych, siedzisk, mebli metalowych dla CBZC
- "Dostawa wyposażenia meblowego do nowej siedziby Gminy Zambrów"
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.