eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sprzedaż wraz z dostawą asortymentu laboratoryjnego i odczynników do przeprowadzenia barwień immunohistochemicznych do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-02

Olsztyn: Sprzedaż wraz z dostawą asortymentu laboratoryjnego i odczynników do przeprowadzenia barwień immunohistochemicznych do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 27973 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z dostawą asortymentu laboratoryjnego i odczynników do przeprowadzenia barwień immunohistochemicznych do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą asortymentu laboratoryjnego i odczynników do przeprowadzenia barwień immunohistochemicznych do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. 3. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.69.63.00-8, 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem 2. Sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz Ofertowy 3. Sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz Cenowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający w ramach zawartej umowy przewiduje możliwość zmian dotyczących: 1. Zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, 2. Zmiany terminu realizacji u względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-957 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, pok. 309, 10-957 Olsztyn..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Asortyment laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik wielokrotnego użytku, autoklawowalny, włącznie z 96 końcówkami Eppendorf lub równoważnymi - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 0,1-10 ul - 2 opakowania 2. Pojemnik wielokrotnego użytku, autoklawowalny, włącznie z 96 końcówkami Eppendorf lub równoważnymi - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 2,0-200 ul - 2 opakowania 3. Pojemnik wielokrotnego użytku, autoklawowalny, włącznie z 96 końcówkami Eppendorf lub równoważnymi - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 50-1000 ul - 2 opakowania 4. Pojemnik wielokrotnego użytku, autoklawowalny, włącznie z 96 końcówkami Eppendorf lub równoważnymi - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 100-5000 ul - 2 opakowania 5. Końcówki Eppendorf lub równoważne - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 0,1-10 ul, 2x500 sztuk (worek) - 1 opakowanie 6. Końcówki Eppendorf lub równoważne - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 2,0-200 ul, 2x500 sztuk (worek) - 2 opakowanie 7. Końcówki Eppendorf lub równoważne - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 50,0-1000 ul, 2x500 sztuk (worek) - 2 opakowania 8. Końcówki Eppendorf lub równoważne - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 1-10 ml, 2x100 sztuk (worek) - 1 opakowanie 9. Końcówki Eppendorf lub równoważne - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 100-5000 ul, 5x100 sztuk (worek) - 1 opakowanie 10. Cell Strainers 40 ul - 2 opakowania 11. Cell Strainers 100 ul - 2 opakowania 12. Probówka 0,5 ml - 1 opakowanie (=1000 szt.) 13. Probówka 1,5 ml z polem do opisu i bezpiecznym zamknięciem, Sarstedt lub równoważna (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 2 opakowania (=250 szt.) 14. Probówka do mrożenia o poj. 4,5 ml, sterylna Sarstedt lub równoważna (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 opakowanie (=100 szt.) 15. Probówka do mrożenia o poj. 10 ml, sterylna Sarstedt lub równoważna (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 opakowanie (=100 szt.) 16. Probówka 10 ml, PP, 100 x średnica16 mm z żółtą zakrętką, sterylna, autoklawowalna, Sarstedt lub równoważna (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 opakowanie (=100 szt.) 17. Statyw na probówki wykonany z PP, czterostronny, autoklaw owalny - 4 sztuki 18. Zlewka wykonana z PP. o poj. 500 ml - 2 sztuki 19. Zlewka wykonana z PP. o poj. 1000 ml - 4 sztuki 20. Tryskawka o pojemności 500 ml, wykonana z PP, szeroka szyja - 3 sztuki 21. Butla oranżowa z niebieską nakrętką o poj. 1L - 1 sztuka 22. Naczynka do ważenia o pojemności 30 ml (85x65 mm), kolor biały - 1 opakowanie (=250 szt.) 23. Naczynka do ważenia o pojemności 5 ml (55x35 mm), kolor biały - 1 opakowanie (=250 szt.) 24. Półmaska laboratoryjna - 25 sztuk 25. Mieszadełko magnetyczne trójkątne, dł. 25 mm - 2 sztuki 26. Mieszadełko magnetyczne trójkątne, dł. 40 mm - 2 sztuki 27. Mieszadełko magnetyczne cylindryczne PTFE, dł. 10 mm - 4 sztuki 28. Mieszadełko magnetyczne cylindryczne PTFE, dł. 20 mm - 4 sztuki 29. Mieszadełko magnetyczne cylindryczne PTFE, dł. 15 mm - 4 sztuki 30. Mieszadełko magnetyczne cylindryczne PTFE, dł. 30 mm - 4 sztuki 31. Pręcik do wyjmowania mieszadełek, dł 25 cm - 2 sztuki 32. Moździerz gładki z wylewem, glazurowany, poj. 25 ml - 2 sztuki 33. Tłuczek glazurowany do moździerza - 2 sztuki 34. Rękawice lateksowe bezpudrowe (rozm. S) - 2 opakowania 35. Rękawice lateksowe bezpudrowe (rozm. M) - 4 opakowania 36. Rękawice nitrylowe bezpudrowe (rozm. S) - 2 opakowania 37. Rękawice nitrylowe bezpudrowe (rozm. M) - 3 opakowania 38. Pipeta Pasteura polietylenowa, 3 ml, jałowa, indywidualnie pakowana - 1 opakowanie (=500 szt.) 39. Płytka do hodowli z PS, 96-dołkowa - 25 sztuk 40. Barwiacz szklany typu Coplin, na 5 szkiełek podstawowych, Simax lub równoważny (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 sztuka 41. Homogenizator do tkanek 15 ml; w komplecie z tłuczkiem z PTFE z uchwytem ze stali nierdzewnej, moździerzem ze szkła i korkiem z PTFE, który chroni przed rozpryskami podczas homogenizacji - 1 sztuka 42. Komora zliczeniowa Burkera - 2 sztuka 43. Duży zestaw kuwet, polipropylenowych, o wymiarach 130x180, 180x240, 240x300, 300x400, 400x500, 500x700, Burkle lub równoważny (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 zestaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw odczynników do przeprowadzenia barwień immunohistochemicznych (PCNA) na preparatach parafinowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Monoclonal Mouse Anti-Proliferating Cell Nuclear Antygen, clone PC10, Dako nr kat. M087901 lub równoważny (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 ml 2. Target Retrieval Solution Ready-to-use, Dako nr kat. S170084 lub równoważny (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 2 opakowania 3. Dako Antibody Diluent, nr kat. S080983 lub równoważny (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 opakowanie 4. Dako EnVision+ System-HRP (AEC) nr kat. K400411 lub równoważny (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 opakowanie 5. Glycergel Mounting Medium, Dako nr kat. 056330 lub równoważny (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 2 opakowania 6. Phosphate-Buffered Saline, pH 7.0, Dako nr kat. S 302430-2 lub równoważny (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 opakowanie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.