Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-02
Olsztyn: Sprzedaż wraz z dostawą asortymentu laboratoryjnego i odczynników do przeprowadzenia barwień immunohistochemicznych do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 27973 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z dostawą asortymentu laboratoryjnego i odczynników do przeprowadzenia barwień immunohistochemicznych do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą asortymentu laboratoryjnego i odczynników do przeprowadzenia barwień immunohistochemicznych do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. 3. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.69.63.00-8, 38.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem 2. Sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz Ofertowy 3. Sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz Cenowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający w ramach zawartej umowy przewiduje możliwość zmian dotyczących: 1. Zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, 2. Zmiany terminu realizacji u względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-957 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, pok. 309, 10-957 Olsztyn..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Asortyment laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik wielokrotnego użytku, autoklawowalny, włącznie z 96 końcówkami Eppendorf lub równoważnymi - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 0,1-10 ul - 2 opakowania 2. Pojemnik wielokrotnego użytku, autoklawowalny, włącznie z 96 końcówkami Eppendorf lub równoważnymi - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 2,0-200 ul - 2 opakowania 3. Pojemnik wielokrotnego użytku, autoklawowalny, włącznie z 96 końcówkami Eppendorf lub równoważnymi - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 50-1000 ul - 2 opakowania 4. Pojemnik wielokrotnego użytku, autoklawowalny, włącznie z 96 końcówkami Eppendorf lub równoważnymi - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 100-5000 ul - 2 opakowania 5. Końcówki Eppendorf lub równoważne - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 0,1-10 ul, 2x500 sztuk (worek) - 1 opakowanie 6. Końcówki Eppendorf lub równoważne - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 2,0-200 ul, 2x500 sztuk (worek) - 2 opakowanie 7. Końcówki Eppendorf lub równoważne - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 50,0-1000 ul, 2x500 sztuk (worek) - 2 opakowania 8. Końcówki Eppendorf lub równoważne - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 1-10 ml, 2x100 sztuk (worek) - 1 opakowanie 9. Końcówki Eppendorf lub równoważne - końcówki muszą być kompatybilne do posiadanych pipet firmy Eppendorf (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o poj. 100-5000 ul, 5x100 sztuk (worek) - 1 opakowanie 10. Cell Strainers 40 ul - 2 opakowania 11. Cell Strainers 100 ul - 2 opakowania 12. Probówka 0,5 ml - 1 opakowanie (=1000 szt.) 13. Probówka 1,5 ml z polem do opisu i bezpiecznym zamknięciem, Sarstedt lub równoważna (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 2 opakowania (=250 szt.) 14. Probówka do mrożenia o poj. 4,5 ml, sterylna Sarstedt lub równoważna (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 opakowanie (=100 szt.) 15. Probówka do mrożenia o poj. 10 ml, sterylna Sarstedt lub równoważna (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 opakowanie (=100 szt.) 16. Probówka 10 ml, PP, 100 x średnica16 mm z żółtą zakrętką, sterylna, autoklawowalna, Sarstedt lub równoważna (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 opakowanie (=100 szt.) 17. Statyw na probówki wykonany z PP, czterostronny, autoklaw owalny - 4 sztuki 18. Zlewka wykonana z PP. o poj. 500 ml - 2 sztuki 19. Zlewka wykonana z PP. o poj. 1000 ml - 4 sztuki 20. Tryskawka o pojemności 500 ml, wykonana z PP, szeroka szyja - 3 sztuki 21. Butla oranżowa z niebieską nakrętką o poj. 1L - 1 sztuka 22. Naczynka do ważenia o pojemności 30 ml (85x65 mm), kolor biały - 1 opakowanie (=250 szt.) 23. Naczynka do ważenia o pojemności 5 ml (55x35 mm), kolor biały - 1 opakowanie (=250 szt.) 24. Półmaska laboratoryjna - 25 sztuk 25. Mieszadełko magnetyczne trójkątne, dł. 25 mm - 2 sztuki 26. Mieszadełko magnetyczne trójkątne, dł. 40 mm - 2 sztuki 27. Mieszadełko magnetyczne cylindryczne PTFE, dł. 10 mm - 4 sztuki 28. Mieszadełko magnetyczne cylindryczne PTFE, dł. 20 mm - 4 sztuki 29. Mieszadełko magnetyczne cylindryczne PTFE, dł. 15 mm - 4 sztuki 30. Mieszadełko magnetyczne cylindryczne PTFE, dł. 30 mm - 4 sztuki 31. Pręcik do wyjmowania mieszadełek, dł 25 cm - 2 sztuki 32. Moździerz gładki z wylewem, glazurowany, poj. 25 ml - 2 sztuki 33. Tłuczek glazurowany do moździerza - 2 sztuki 34. Rękawice lateksowe bezpudrowe (rozm. S) - 2 opakowania 35. Rękawice lateksowe bezpudrowe (rozm. M) - 4 opakowania 36. Rękawice nitrylowe bezpudrowe (rozm. S) - 2 opakowania 37. Rękawice nitrylowe bezpudrowe (rozm. M) - 3 opakowania 38. Pipeta Pasteura polietylenowa, 3 ml, jałowa, indywidualnie pakowana - 1 opakowanie (=500 szt.) 39. Płytka do hodowli z PS, 96-dołkowa - 25 sztuk 40. Barwiacz szklany typu Coplin, na 5 szkiełek podstawowych, Simax lub równoważny (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 sztuka 41. Homogenizator do tkanek 15 ml; w komplecie z tłuczkiem z PTFE z uchwytem ze stali nierdzewnej, moździerzem ze szkła i korkiem z PTFE, który chroni przed rozpryskami podczas homogenizacji - 1 sztuka 42. Komora zliczeniowa Burkera - 2 sztuka 43. Duży zestaw kuwet, polipropylenowych, o wymiarach 130x180, 180x240, 240x300, 300x400, 400x500, 500x700, Burkle lub równoważny (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 zestaw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw odczynników do przeprowadzenia barwień immunohistochemicznych (PCNA) na preparatach parafinowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Monoclonal Mouse Anti-Proliferating Cell Nuclear Antygen, clone PC10, Dako nr kat. M087901 lub równoważny (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 ml 2. Target Retrieval Solution Ready-to-use, Dako nr kat. S170084 lub równoważny (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 2 opakowania 3. Dako Antibody Diluent, nr kat. S080983 lub równoważny (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 opakowanie 4. Dako EnVision+ System-HRP (AEC) nr kat. K400411 lub równoważny (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 opakowanie 5. Glycergel Mounting Medium, Dako nr kat. 056330 lub równoważny (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 2 opakowania 6. Phosphate-Buffered Saline, pH 7.0, Dako nr kat. S 302430-2 lub równoważny (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) - 1 opakowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie ratownictwa wodnego w obiekcie krytej Pływalni Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Modernizacja stacji transformatorowej J2 w budynku Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- OBO 2024: Remont jezdni i chodników przy ul. Astronomów w Olsztynie
- Wykonanie badań archeologicznych wraz z opracowaniem wyników badań na stan. archeologicznym Straduny 43 znajdującym się na działce nr 207 (obręb Straduny) kolidującym z rozbudową DK 65 odc. Gąski-Ełk
- Dostawa licencji pakietu biurowego.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Dostawa wyposażenia laboratoryjnego wraz z wyposażeniem na potrzeby Zakładu TRiS IEM
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.