eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Patronat medialny internetowy Wirtualnej Polski na spektakle operowe i baletowe. Wymiana barterowa w zamian ze umieszczenie logotypu Wirtualnej Polski na materiałach TW-ONafisz, plakat, siatki, program, strona www.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-25

Warszawa: Patronat medialny internetowy Wirtualnej Polski na spektakle operowe i baletowe. Wymiana barterowa w zamian ze umieszczenie logotypu Wirtualnej Polski na materiałach TW-ON: afisz, plakat, siatki, program, strona www.
Numer ogłoszenia: 27889 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355751 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Wielki - Opera Narodowa, Plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6920200, faks 022 8260423, 8265012, 6920202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot sektora finansów publicznych-instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Patronat medialny internetowy Wirtualnej Polski na spektakle operowe i baletowe. Wymiana barterowa w zamian ze umieszczenie logotypu Wirtualnej Polski na materiałach TW-ON: afisz, plakat, siatki, program, strona www..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Patronat medialny internetowy Wirtualnej Polski w roku 2011 na spektakle operowe i baletowe. Wymiana barterowa w zamian ze umieszczenie logotypu Wirtualnej Polski na materiałach TW-ON: afisz, plakat, siatki, program, strona www..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wirtualna Polska S.A., ul. Traugutta 115c, 80-226 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a. Usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Profil wykonawcy odpowiada internautom, którzy są potencjalnym odbiorcą Teatru Wielkiego - Opery Narodowej. Ponadto zasięg Wirtualnej Polski wynosi ponad 63% - reklama Teatru Wielkiego-Opery Narodowej trafia do dużej grupy potencjalnych odbiorców. Wykonawca poza możliwością przeprowadzania kampanii banerowych, ma możliwość umieszczania tekstów redakcyjnych na temat spektakli w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej. Wirtualna Polska jest portalem o największym zasięgu w Polsce. Profil użytkownika odpowiada profilowi odbiorcy Teatru Wielkiego-Opery Narodowej. Odbiorca młody, poszukujący, zainteresowany klasyka, ale również operą eksperymentalną. Kryteria jakimi kierował się Teatr Wielki-Opera Narodowa przy zaproszeniu Wirtualnej Polski do negocjacji: profil użytkownika Wirtualna Polska jako grupa docelowa Teatru Wielkiego -Opery Narodowej i zasięg Wirtualnej Polski. Ogólne statystyki Wirtualnej Polski:  - Użytkownicy (real users):10 673 968  - odsłony:  2 351 537 259  - czas (godz.): 43243297,29  - zasięg internautów: 63,96%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.