eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › wykonanie robót wykończeniowych w budynku wielofunkcyjnym w miejscowości Kowalowy gm. Jasło



Ogłoszenie z dnia 2007-05-17

POZYCJA 27879

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jasło: wykonanie robót wykończeniowych w budynku wielofunkcyjnym w miejscowości Kowalowy gm. Jasło Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Jasło, do kontaktów: Henryk Motkowicz, ul. Słowackiego 4, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4436669, fax 013 4436635, e-mail: henryk.motkowicz@urzad.gminajaslo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gminajaslo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót wykończeniowych w budynku wielofunkcyjnym w miejscowości Kowalowy gm. Jasło. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kowalowy gmina Jasło. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku wielofunkcyjnym w Kowalowach: przyłączy zewnętrznych - kanalizacyjnego i elektrycznego, wewnętrznej instalacji sanitarnej wodno-kanalizacyjnej (bez białego montażu), instalacji CO ( bez montażu kotłowni ), instalacji elektrycznej ( bez montażu osprzętu ) i odgromowej, montażu stolarki okiennej i drzwiowej, izolacji termicznej i przeciwwilgociowej, tynków i okładzin wewnętrznych, podkładów betonowych i warstw wyrównawczych cementowych oraz malowania. Na załączony zakres Zamawiający przedkłada przedmiar robót stanowiący załącznik do specyfikacji. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem technicznym stosując rozwiązania tożsame lub równoważne. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Okna z czterokomorowych profili PCV z okuciami obwiedniowymi, w kolorzebiałym, szklone zestawami szyb zespolonych U=1,1 W/m2K Drzwi zewnętrzne z profili aluminiowych z przegrodą termiczną, z szybami bezpiecznymi klasy min. P2, z wypełnieniem dolnych części panelami aluminiowymi w kolorze drzwi, z przegrodą termiczną . Drzwi należy wyposażyć w podwójne atestowane zamki oraz mechanizm samozamykający. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.21.72 - Ośrodki rekreacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.21.72 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 16.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 3 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o zamówienie mogą wziąć udział oferenci, którzy: a) spełniają wymogi określone w Art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. b) w ciągu ostatnich pięciu lat licząc od daty wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jeden kontrakt na roboty budowlane wykończeniowe obejmujący co najmniej : podłoża, tynki i okładziny ceramiczne o wartości min.180 tyś. zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena na zasadzie : spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od oferentów W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oferenci muszą dostarczyć następujące dokumenty: 1).aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2).informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie; 3).wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 4). wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym określonym w pkt. III. 1. b) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Ponadto oferent winien złożyć następujące oświadczenia: 1). o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2). o zapoznaniu się z warunkami zamówienia określonymi w SIWZ i przyjęciu ich bez zastrzeżeń 3). o dokonaniu wizji w terenie Wszystkie dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: download.jaslo.bip.krosoft.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 10:15, Urząd Gminy Jasło ul. Słowackiego 4 pok. 110.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.