eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wydruk i dostarczenie kalendarzy dla Centrali ARiMR na rok 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-24

Warszawa: Wydruk i dostarczenie kalendarzy dla Centrali ARiMR na rok 2012
Numer ogłoszenia: 278453 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249017 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, faks 022 8602903; 6361677,3185411.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk i dostarczenie kalendarzy dla Centrali ARiMR na rok 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Typ kalendarza: Opis poszczególnych rodzajów i wzorów kalendarzy biurowych; Liczba sztuk TYP I Kalendarz książkowy (A4): format: 200 x 281 (A4); objętość: 448 stron;układ kalendarium tygodniowy i dzienny; 4 rzędy tygodniowych registrów panoramicznych; perforacja narożników;oprawa miękka; wypełnienie pianką, folia; narożnik okładki prosty; narożnik bloku okrągły; część informacyjna;mapy - 16 stron; wymienny notes teleadresowy, registrowany, 16 stron; kalendarium bordowo-popielate w języku polskim: angielskim, niemieckim, francuskim, rosyjskim; tasiemka tkana z logo; papier biały; druk i wklejenie 8 stron wszywki z przodu kalendarza (projekt Zamawiającego); druk i wklejenie 8 stron wszywki z tyłu kalendarza (projekt Zamawiającego); druk oprawy (4+0); druk i wklejenie wyklejki z tyłu kalendarza kolor 4+0;Nakład 400 TYP II Kalendarz książkowy (A5): format: 143 x 203 (A5); objętość: 360 stron; układ kalendarium: dzień na stronie; oprawa miękka; wypełnienie pianką, folia; narożnik okładki prosty; narożnik bloku prosty; 2 rzędy registrów panoramicznych; perforacja narożników; część informacyjna; mapy - 8 stron; notes teleadresowy zintegrowany z blokiem; kalendarium granatowo-popielate w języku: polskim, angielskim i niemieckim; tasiemka tkana z logo; papier biały; druk i wklejenie 8 stron wszywki z przodu kalendarza (projekt Zamawiającego); druk i wklejenie 8 stron wszywki z tyłu kalendarza (projekt Zamawiającego); druk oprawy (4+0); druk i wklejenie wyklejki z tyłu kalendarza; kolor 4+0; Nakład 1200 TYP III Kalendarz plakatowy (B1): Format: 707 x 1000 mm; Papier: min. 170 g/m2 lakierowany; Listwa: metalowa z zawieszką; Grafika (projekt Zamawiającego); Nakład 1000 TYP IV Kalendarz trójdzielny : Format - 320 x 800 mm; Główka - 320 x 200mm, karton 230 g/m2, nadruk na papierze kredowym, lakierowana, wypukła (projekt Zamawiającego); Kalendarium - trzy oddzielne bloczki format 280x140 mm, papier 90 g/m2, dwa kolory, blok klejony, podkładka tekturowa; Plecy - karton 400 g/m2 4 kolory (projekt Zamawiającego); Okienko - taśma spięta gumką z przezroczystego tworzywa z czerwonym okienkiem do zaznaczenia daty; Nakład 500.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 Pomoc Techniczna.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ZAPOL Dmochowski, Soczyk Spółka Jawna, Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41411,64

  • Oferta z najniższą ceną: 41411,64 / Oferta z najwyższą ceną: 92814,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.