eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie kompleksu boisk realizowanych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Inflanckiej 13 we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Wrocław: Wykonanie kompleksu boisk realizowanych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Inflanckiej 13 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 278362 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223992 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław, Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7334060, 3548162, faks 0-71 3154318.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Wrocław.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksu boisk realizowanych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Inflanckiej 13 we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu kompleksu boisk realizowanych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Inflanckiej 13 we Wrocławiu. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Prace rozbiórkowe istniejącego boiska asfaltowego wraz z wywozem do miejsc utylizacji powstałych odpadów, 2) Budowę boiska do piłki nożnej z nawierzchnią ze sztucznej trawy, 3) Budowę boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową, 4) Montaż oświetlenia boisk i całego terenu, 5) Montaż instalacji pod monitoring bezprzewodowy, 6) Wykonanie ciągów komunikacyjnych - drogi i chodników, 7) Wykonanie miejsc parkingowych, 8) Ogrodzenie boisk wraz z montażem piłkochwytów (z wyłączeniem ogrodzenia całego kompleksu! - pkt 13.8.2. opisu technicznego projektu wykonawczego - załącznik 8 do SIWZ); 9) Montaż bramy wjazdowej, 10) Wykonanie fundamentów pod kontener sanitarno-szatniowy i montaż kontenera, 11) Montaż elementów wyposażenia obiektu. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z określeniem cech technicznych i jakościowych zawiera Projekt Wykonawczy (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o powyższą dokumentację projektową. 4. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i posiadać certyfikat zgodności i oznakowanie CE lub B. 5. Materiały budowlane przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające określone przez Zamawiającego wymagania oraz wszelkie elementy wyposażenia obiektu przewidziane do montażu w dokumentacji projektowej tj. kontener sanitarnoszatniowy, ogrodzenie, brama wjazdowa, lampy oświetleniowe, bramki, piłkochwyty, konstrukcje koszy itp. Wykonawca dostarczy we własnym zakresie i na własny koszt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MORIS-SPORT Sp. z o.o., ul. Równoległa 1, 02-235 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1597729,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1197552,96

  • Oferta z najniższą ceną: 1197552,96 / Oferta z najwyższą ceną: 1571360,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.