eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-25

Mikołów: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 27833 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. - NZOZ Szpital Powiatowy w Mikołowie , ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3257639, faks 032 2260860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mikolow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: NZOZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy opis sprzętu oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia podzielony został na 11 pakietów: pakiet nr 1 - strzykawki pakiet nr 2 - igły jednorazowe, kaniule, przyrządy do płynów infuzyjnych pakiet nr 3 - cewniki, dreny, rurki, zgłębniki pakiet nr 4 - rękawice jałowe pakiet nr 5 - patyczki plastikowe, opaski, woreczki na mocz dla noworodków pakiet nr 6 - dreny, filtry, wkłady do ssaka pakiet nr 7 - igły do znieczuleń, igły punkcyjne, zestawy do znieczuleń pakiet nr 8 - wzierniki ginekologiczne pakiet nr 9 - dreny, elektrody do histeroskopu pakiet nr 10 - system kaniul donorowych do terapii CPAP dla niemowląt pakiet nr 11 - zamknięty, próżniowy system do pobierania krwi pakiet nr 12 - probówki do OB. wraz z dzierżawą aparatu pakiet nr 13 - prowadnica do rurek intubacyjnych pakiet nr 14 - zestaw okrężny anestetyczny do aparatu do znieczulania 2. System zamknięty próżniowy do pobierania krwi: Zamawiający wymaga jednorazowego bezpłatnego przeszkolenia personelu w zakresie użytkowania systemu a przeprowadzony zostanie po pierwszej dostawie towaru - kompatybilny z analizatorem KONELAB 20 ISE - wszystkie elementy systemu muszą pochodzić od jednego producenta - probówki ze znacznikiem poboru krwi - probówki na etykietach oznaczone kodem partii lub serii, - probówki plastikowe, w przypadku probówek do OB dopuszczalne szklane - data ważności co najmniej 6 miesięcy dla pozycji 6 (koagulologia) oraz 9 miesięcy pozostały sprzęt, od daty dostawy, podana na etykietach - fabrycznie kalibrowana próżnia APARAT do odczytu OB z czytnikiem kodów paskowych - co najmniej 10 miejsc pomiarowych - transmisja dwukierunkowa - aparat podłączony zostanie do funkcjonującego w Laboratorium systemu informatycznego INFO MEDICA tel. 32 776 10 19 przez Dostawcę na jego koszt Dzierżawa aparatu do odczytu OB - dostawa fabrycznie nowego aparatu do Laboratorium w Szpitalu Powiatowym w Mikołowie wraz z instalacją i jednorazowym bezpłatnym przeszkoleniem personelu w zakresie eksploatacji aparatu - wraz z aparatem dostarczona zostanie instrukcja obsługi aparatu w języku polskim, paszport techniczny aparatu, wykaz autoryzowanych punktów serwisowych - wymagania dotyczące serwisu - nieodpłatny serwis w całym okresie obowiązywania umowy - czas usunięcia awarii - nie dłuższy niż 48 godzin od daty zgłoszenia, w przypadku braku możliwości dokonania naprawy u Zamawiającego, Dostawca zapewnia sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż naprawiany Wykonawcy przystępujący do postępowania w zakresie pakietu nr 11 zobowiązani są dołączyć do oferty próbki całego asortymentu (z wyłączeniem aparatu) w ilości co najmniej po 3 sztuki odpowiednio opisane, której pozycji zawartej w załączniku nr 1 dotyczą. Próbki będą podstawą do sprawdzenia, czy zaproponowany asortyment jest zgodny z opisem przedstawionym przez Zamawiającego Zaoferowane wyroby medyczne zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U.10.107.676) wprowadzone do obrotu i używania mają oznakowania i instrukcje używania w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów, mają posiadać: zgłoszenie/wpis do rejestru wyrobów medycznych, Deklaracje zgodności, CE Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 193 000 euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    a) oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowane wyroby medyczne zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych wprowadzone do obrotu i używania mają oznakowania i instrukcje używania w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów, że posiadają: zgłoszenie/wpis do rejestru wyrobów medycznych, Deklaracje zgodności, CE wraz z zapewnieniem, że na wezwanie Zamawiającego odpowiednie dokumenty zostaną niezwłocznie przedłożone b) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 2 - raport z przeprowadzonych badań klinicznych potwierdzających ograniczenia występowania zakrzepowego zapalenia żył związanych z materiałem zastosowanym do produkcji kaniul c) dla pozycji zaznaczonych w załączniku nr 1 - opisy zaproponowanych towarów w postaci folderów, katalogów z adnotacją , którego pakietu i pozycji dany opis dotyczy. d) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 11 - dokument/oświadczenie Wykonawcy potwierdzające fabrycznie kalibrowaną próżnię w probówkach e) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 11 - próbki całego asortymentu zgodnie z zapisami w pkt. II.2. SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany formularz oferty b) zestawienie asortymentowo-cenowe - załącznik nr 1 c) jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: - zmian stawek podatków wprowadza się możliwość zmian cen na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian i następuje w dniu wejścia w życie odpowiedniego rozporządzenia lub ustawy, - zakończeniem produkcji lub wycofania z rynku sprzętu będącego przedmiotem zmówienia dopuszcza zmianę na inny produkt o tych samych bądź lepszych parametrach z dotrzymaniem jednostkowej ceny przetargowej - zmian ilościowych w przedmiocie zamówienia w zależności od aktualnych potrzeb w granicach do - 15% ilości określonych w ofercie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mikolow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. - NZOZ Szpital Poiwatowy w Mikołowie ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2011 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. - NZOZ Szpital Poiwatowy w Mikołowie ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.