eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Usługi monitoringu i ochrony w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Ciecierzyn: Usługi monitoringu i ochrony w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN
Numer ogłoszenia: 277510 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145361 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi monitoringu i ochrony w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest monitoring poprzez system alarmowy sygnalizujący włamanie oraz pożar obiektów Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, interwencja fizyczna w sytuacji otrzymania sygnału alarmowego. Przedmiotem zamówienia są również usługi napraw bieżących związane z utrzymaniem Systemów Sygnalizacji Włamań i Napadów (zwanych SSWiN) stanowiących własność ARiMR. 2. W ramach usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN, Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać Systemy Sygnalizacji Włamań i Napadów w stanie przydatnym do użytku, zgodnie z ich przeznaczeniem, przy zachowaniu ich parametrów technicznych, przez okres trwania umowy. 3. Monitoring, usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN oraz ewentualna interwencja fizyczna ma się rozpocząć od 05.08.2012 r. i trwać do 04.08.2015 r. W przypadku nie uruchomienia monitoringu do godziny 15:30 w dniu 05.08.2012 r. Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia miesięcznego ochronę fizyczną obiektów do chwili uruchomienia monitoringu. 4. Zamówienie obejmuje w szczególności: 4.1. zapewnienie łączności (urządzenia łącznościowe, tor transmisji oraz sama transmisja danych) lokalnych systemów sygnalizacji włamania oraz pożaru, 4.2. zapewnienie obsługi wraz z monitoringiem technicznym i ochronnym istniejących instalacji oraz usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN, 4.3. zapewnienie możliwości dostępu do danych obiektów monitorowanych poprzez stronę WWW, 4.4. świadczenie usług w zakresie podejmowania czynności ochronnych przez grupy interwencyjne w sytuacji odebrania sygnału alarmowego, 4.5. sporządzenie inwentaryzacji systemu w terminie do 31.08.2012r. Zamawiający poprzez sporządzenie inwentaryzacji systemu rozumie przeprowadzenie spisu urządzeń wchodzących w skład systemów alarmowych, w poszczególnych obiektach, z wyszczególnieniem ich podłączenia do central alarmowych (np. linia nr 5 - czujka p.poż. w serwerowni). 5. Wymagania techniczne, jakie spełnia system alarmowy zainstalowany u Zamawiającego: 5.1. samoczynne dozorowanie linii wejściowych, 5.2. precyzyjne lokalizowanie miejsca powstania alarmu, 5.3. możliwość oceny stanu technicznego urządzeń, 5.4. sterowanie systemami alarmowymi za pomocą panelu (szyfratora) znajdującego się w lokalu, 6. Wymagania techniczne, jakie muszą spełniać stacja monitorująca (u Wykonawcy) 6.1. automatyczne wyświetlanie zgłoszeń z systemów alarmowych, 6.2. kontrola testów wysyłanych z obiektów, w przypadku opóźnień generowania zgłoszenia, 6.3. możliwość generowania raportów poszczególnych systemów alarmowych (data, godzina wystąpienia alarmu włamaniowego i technicznego; data, godzina aktywacji/dezaktywacji systemu wraz z danymi użytkownika), 6.4. bieżący podgląd stanu systemów alarmowych, 6.5. gromadzenie i przechowywanie danych. 7. Wymagania techniczne, jakie musi spełniać strona dostępowa WWW udostępniona przez Wykonawcę. Strona musi posiadać informacje o: 7.1. sygnałach z obiektu monitorowanego (alarm włamaniowy, alarm techniczny, uzbrojenie rozbrojenie, alarm napadowy) z informacją o dacie i godzinie danego zdarzenia 7.2. obsłudze danego zdarzenia przez pracownika firmy monitorującej 7.3. czynnościach związanych z naprawami bieżącymi związanych z utrzymaniem SSWiN oraz czynnościach konserwacyjnych wykonanych w danym obiekcie 7.4. aktualnej liście osób upoważnionych do kontaktu z firmą monitorującą 7.5. płatnościach 8. Tor transmisji pomiędzy systemami alarmowymi, a stacjami monitorującymi zapewnia Wykonawca. Wykonawca zapewnia łączność, przy czym centralki w Biurach Powiatowych i Oddziale Regionalnym muszą zostać wyposażone w nadajniki sygnału. W przypadku korzystania z łączności GSM karty SIM muszą być aktywowane na Wykonawcę. Wszelkie koszty oferowanej usługi monitoringu zawierającej opłaty telekomunikacyjne pokrywa Wykonawca. 9. Usługa monitorowania chronionego obiektu polegać ma na reagowaniu na zgłoszenia alarmowe i techniczne w sposób opisany poniżej: a. w czasie godzin pracy Zamawiającego (tj. od godz. 7:30 do godz. 15:30: przy dwuzmianowym trybie pracy 6:00-22:00) po uruchomieniu się alarmu dyspozytor telefonuje pod wskazany przez Zamawiającego numer w Karcie Uruchomienia Monitoringu (Załącznik nr 1 do Umowy), sprawdza przyczynę i okoliczności zgłoszenia alarmowego, b. po godzinach pracy Zamawiającego po uruchomieniu się alarmu dyspozytor podejmuje działania interwencyjne. Działanie interwencyjne polega na: wysłaniu grupy interwencyjnej do obiektu, w którym uruchomił się alarm, wizji lokalnej obiektu przez grupę interwencyjną, zabezpieczenia obiektu i jednoczesnego poinformowania osoby wskazanej przez Zamawiającego oraz fizycznej ochrony obiektu przez 60 minut od momentu poinformowania osoby. 9.1. Czas reakcji grupy interwencyjnej (dojazd do chronionego obiektu, podjęcie działań ochronnych i zabezpieczających) po zgłoszeniu alarmu nie może być dłuższy niż 15 minut w godzinach 600-2200 i 10 minut w godzinach 2200-600. 9.2. Wykonawca jest każdorazowo zobowiązany do wysłania grupy interwencyjnej w przypadku uruchomienia się alarmu w obiektach Zamawiającego w godzinach pomiędzy 15:30-07:30 i przez całą dobę w dni wolne od pracy, za wyjątkiem gdy uzyska telefoniczną zgodę od Zamawiającego na nie wysyłanie grupy. 9.3. Wykonawca może obciążyć Zamawiającego za każde działanie interwencyjne spowodowane fałszywym alarmem, z zastrzeżeniem pkt. 9.4, wyłącznie dodatkową kwotą określoną w § 6 ust. 2. umowy. 9.4. Przez fałszywy alarm rozumie się uruchomienie systemu alarmowego z winy pracowników Zamawiającego powodujące działanie interwencyjne (np. brak rozbrojenia systemu alarmowego przy otwieraniu, pozostawienie otwartego okna itp.). Fałszywy alarm może jedynie wystąpić w dni wolne od pracy oraz każdego dnia pomiędzy godz. 15:30 - 07:30. Koszt jednego działania interwencyjnego w miesiącu w wyniku fałszywego alarmu jest wliczony w opłatę miesięczną za usługę monitoringu, w takim wypadku Wykonawcy nie przysługuje dodatkowa opłata. 9.5. Wykonawca może obciążyć Zamawiającego opłatą określoną w § 6 ust. 3 umowy, za każdą rozpoczętą godzinę fizycznej ochrony obiektu (za wyjątkiem ochrony w ramach działania interwencyjnego), jeżeli ochrona taka jest uzasadniona zaistniałymi okolicznościami takimi jak: wybite szyby, wyważone drzwi, całkowite unieruchomienie alarmu itp. Opłaty nie mogą być nałożone na Zamawiającego jeżeli okoliczności, które uzasadniają ochronę są następstwem działań lub braku działań Wykonawcy, do których jest zobowiązany niniejszą umową. Łączna wartość opłat za fizyczną ochronę obiektu nie może przekroczyć w trakcie realizowania Umowy kwoty 10 000 zł brutto. W przypadku przekroczenia niniejszej kwoty Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego. Zamawiający po otrzymaniu informacji podejmie decyzję co do dalszej ochrony. W przypadku nie poinformowania Zamawiającego, Wykonawca nie będzie mógł dochodzić jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego za dodatkową ochronę obiektu. Zamawiający na podstawie art. 26 ustawy z dnia sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia wymaga posiadania licencji I stopnia od pracownika ochrony fizycznej, który dokonuje ewentualnej interwencji fizycznej w obiektach. 9.6. W czasie trwania umowy wszelkie usterki techniczne wchodzące w skład systemu będą naprawiane na koszt Wykonawcy. Demontaż i montaż urządzeń transmisyjnych, oraz niezbędne przy wymianie urządzenia transmisyjne będą kosztem Wykonawcy. 9.7. Wymagane przeglądy konserwacyjne systemu muszą być wykonywane co najmniej raz na kwartał na koszt Wykonawcy. Jednocześnie Zamawiający informuje, ze obiekty były konserwowane co kwartał. 10. Urządzenia zainstalowane przez Wykonawcę winny tworzyć jednolity system z urządzeniami będącymi obecnie własnością Zamawiającego. Systemy alarmowe na centralach Satel Integra CA-64 (25 szt) oraz AAT PC-5010 (2 szt). W systemach zainstalowane są czujki ruchu, czujki p.poż., sygnalizatory wewnętrzne dźwiękowe, sygnalizatory zewnętrzne, piloty napadowe, klawiatury bazowe i strefowe oraz moduły Ethernetowe (dostęp tylko dla pracowników ARiMR). Systemy komunikują się ze stacjami monitorującymi za pośrednictwem modułów GSM. 11. Inne zobowiązania Wykonawcy: 11.1. Przestrzeganie przepisów p. pożarowych i bhp podczas wykonywania prac. 11.2. Odpowiedzialność materialna za szkody powstałe w budynku i jego składnikach ruchomych podczas wykonywania prac. 11.3. Utrzymywanie stałego kontaktu ze wskazanym przez Zamawiającego przedstawicielem w sposób wzajemnie uzgodniony, w tym zgłaszanie wszelkich uszkodzeń i awarii stwierdzonych podczas prac. 12. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 50.33.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury radiotelefonicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Altest Systemy Zabezpieczeń z Lublina, 20-012, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157669,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 165240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 165240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 165240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.