eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylin-Borzymy › Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-07

Kobylin-Borzymy: Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach
Numer ogłoszenia: 277262 - 2011; data zamieszczenia: 07.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230738 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylin-Borzymy, ul. Główna 11, 18-204 Kobylin-Borzymy, woj. podlaskie, tel. 086 2743003, 2743026, faks 086 2743003.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać: I. Oddział przedszkolny: - rozebranie ścian działowych, - rozebranie starych posadzek, - wykonanie nowych posadzek betonowych z izolacją przeciwwilgociową i cieplną, - wykonanie posadzek z wykładziny rulonowej, a na schodach z płytek gres antypoślizgowych, - wykucie otworu wykonanie przesklepienia (nadproża), - demontaż starych ościeżnic i drzwi, - montaż nowych wewnętrznych drzwi i ościeżnic - ościeżnice regulowane na grubość muru, - malowanie ścian i sufitów, wraz z przygotowaniem podłoża, - przeszklenie korytarza oraz wygrodzenie schodów z drzwiami jednoskrzydłowymi - zastosować szkło bezpieczne. II. Wykonanie wejścia do oddziału przedszkolnego i szatni. - wykonanie schodów żelbetowych, obłożenie gresem antypoślizgowym mrozoodpornym, wykonanie balustrad oraz obudowa schodów z profili aluminiowych z szybami zespolonymi (szkło bezpieczne) - wykucie otworów drzwiowych i wykonanie przesklepień (nadproży) - demontaż starych ościeżnic i drzwi, - montaż nowych drzwi dwuskrzydłowych - szkło bezpieczne, - rozebranie starych posadzek, - wykonanie nowych posadzek betonowych z izolacją przeciwwilgociową i cieplną, oraz ułożenie posadzki z płytek gres antypślizgowy, - malowanie ścian i sufitów, wraz z przygotowaniem podłoża, III. Remont łazienek - rozebranie ścian z cegły, oraz uzupełnienie ścianek z cegieł, - demontaż urządzeń sanitarnych, - rozebranie starych posadzek, - wykonanie nowych posadzek betonowych z izolacją przeciwwilgociową i cieplną, oraz ułożenie posadzki z płytek gres antypślizgowy, - okładanie ścian płytkami, - wymiana stolarki drzwiowej, - montaż nowych drzwi i ościeżnic - ościeżnice regulowane na grubość muru, - wykonanie kabin wc kompletnych wraz z drzwiami, - demontaż starych podejść kanalizacji oraz wody, - wykonanie nowych podejść kanalizacji i wody, - montaż nowych urządzeń sanitarnych (ustępy typu compact oraz umywalki - porcelanowe), - wykonanie kabiny prysznicowej, - malowanie ścian i sufitów, wraz z przygotowaniem podłoża, IV. Wykonanie podziału klas na parterze i piętrze budynku - wyburzenie ścianki działowej i wykonanie dwóch nowych ścianek działowych tak aby powstały trzy pomieszczenia, jednakowo na parterze i piętrze, - wykucie otworów w ścianie nośnej ze wstawieniem nadproży, - przeróbka instalacji elektrycznej, - rozebranie posadzek z wykładziny sztucznej, - wykonanie warstwy wyrównawczej posadzki oraz ułożenie płytek gres antypoślizgowy, - demontaż starych ościeżnic i drzwi, - montaż nowych wewnętrznych drzwi i ościeżnic - ościeżnice regulowane na grubość muru, - malowanie ścian i sufitów, wraz z przygotowaniem podłoża, V. Remont świetlicy. - skucie istniejącej posadzki, wybranie gruntu celem obniżenia nowej posadzki, - wykonanie warstw izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej oraz nowej posadzki betonowej z ułożeniem na części płytek gres antypoślizgowych, a na części wykładzin z tworzyw sztucznych - rulon, - wykucie nowych otworów ze wstawieniem nadproży celem montażu okien, oraz powiększenie istniejących otworów okiennych, - wymiana okien, - montaż nowej stolarki drzwiowej, ościeżnica regulowana, jedne drzwi przeszklone przesuwne ze szkłem bezpiecznym, - wykonanie tynków zwykłych, obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo-kartonowymi, - malowanie ścian i sufitów, wraz z przygotowaniem podłoża, - wykonanie studni doświetlających. VI. Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła pomieszczeń w piwnicy. - instalacja centrali nawiewno-wywiewnej ze sterowaniem, - kompleksowa budowa przewodów wentylacyjnych (nawiew, wywiew z pomieszczeń) oraz czerpni i wyrzutni powietrza na zewnątrz, - układanie rur i montaż uchwytów, - obudowa elementów płytami gipsowo-kartonowymi z izolacją. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót, aranżacja wnętrz. Zamawiający informuje, iż rozliczenie inwestycji nastąpi kosztorysem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów o parametrach określonych w dokumentacji, przedmiarach, aranżacji wnętrz (Przywołane nazwy mają charakter przykładowy). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaproponowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego - jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Ponadto informujemy, że podczas prowadzenia robót należy przestrzegać wymagań stawianych przez Wójta Gminy Kobylin-Borzymy. Uwaga: Prace remontowe prowadzone będą w obiekcie czynnym. Należy zachować bezpieczeństwo uczniów, nauczycieli jak i osób postronnych przebywających w obiekcie. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna budynku Zespołu Szkół. Zamawiający informuje, iż prace muszą być prowadzone etapowo (korytarz, łazienka itp.), każdy etap (zakres) musi zostać uzgodniony z zamawiającym, a ponadto niektóre etapy (zakresy) prac muszą być prowadzone po zajęciach lekcyjnych. Nie dopuszcza się prowadzenia prac wywołujących hałas w czasie trwania zajęć lekcyjnych. Zamawiający zastrzega konieczność uzgodnień kolorystyki wszystkich okładzin ściennych, podłogowych, malowania jak również urządzeń końcowych przed wbudowaniem. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z VI zakresu robót w przypadku gdy wartość ofert przekroczy wartość środków jakie Zamawiający przewidział na realizację zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONTDOM S.C. Marek Żukowski, Marek Grynczel, ul. Reymonta 1A, 15-717 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 432815,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 404201,69

  • Oferta z najniższą ceną: 404201,69 / Oferta z najwyższą ceną: 465470,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.