eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylin-Borzymy › Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-04

Kobylin-Borzymy: Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach
Numer ogłoszenia: 230738 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylin-Borzymy , ul. Główna 11, 18-204 Kobylin-Borzymy, woj. podlaskie, tel. 086 2743003, 2743026, faks 086 2743003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylinborzymy.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą -Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać: I. Oddział przedszkolny: - rozebranie ścian działowych, - rozebranie starych posadzek, - wykonanie nowych posadzek betonowych z izolacją przeciwwilgociową i cieplną, - wykonanie posadzek z wykładziny rulonowej, a na schodach z płytek gres antypoślizgowych, - wykucie otworu wykonanie przesklepienia (nadproża), - demontaż starych ościeżnic i drzwi, - montaż nowych wewnętrznych drzwi i ościeżnic - ościeżnice regulowane na grubość muru, - malowanie ścian i sufitów, wraz z przygotowaniem podłoża, - przeszklenie korytarza oraz wygrodzenie schodów z drzwiami jednoskrzydłowymi - zastosować szkło bezpieczne. II. Wykonanie wejścia do oddziału przedszkolnego i szatni. - wykonanie schodów żelbetowych, obłożenie gresem antypoślizgowym mrozoodpornym, wykonanie balustrad oraz obudowa schodów z profili aluminiowych z szybami zespolonymi (szkło bezpieczne) - wykucie otworów drzwiowych i wykonanie przesklepień (nadproży) - demontaż starych ościeżnic i drzwi, - montaż nowych drzwi dwuskrzydłowych - szkło bezpieczne, - rozebranie starych posadzek, - wykonanie nowych posadzek betonowych z izolacją przeciwwilgociową i cieplną, oraz ułożenie posadzki z płytek gres antypślizgowy, - malowanie ścian i sufitów, wraz z przygotowaniem podłoża, III. Remont łazienek - rozebranie ścian z cegły, oraz uzupełnienie ścianek z cegieł, - demontaż urządzeń sanitarnych, - rozebranie starych posadzek, - wykonanie nowych posadzek betonowych z izolacją przeciwwilgociową i cieplną, oraz ułożenie posadzki z płytek gres antypślizgowy, - okładanie ścian płytkami, - wymiana stolarki drzwiowej, - montaż nowych drzwi i ościeżnic - ościeżnice regulowane na grubość muru, - wykonanie kabin wc kompletnych wraz z drzwiami, - demontaż starych podejść kanalizacji oraz wody, - wykonanie nowych podejść kanalizacji i wody, - montaż nowych urządzeń sanitarnych (ustępy typu compact oraz umywalki - porcelanowe), - wykonanie kabiny prysznicowej, - malowanie ścian i sufitów, wraz z przygotowaniem podłoża, IV. Wykonanie podziału klas na parterze i piętrze budynku - wyburzenie ścianki działowej i wykonanie dwóch nowych ścianek działowych tak aby powstały trzy pomieszczenia, jednakowo na parterze i piętrze, - wykucie otworów w ścianie nośnej ze wstawieniem nadproży, - przeróbka instalacji elektrycznej, - rozebranie posadzek z wykładziny sztucznej, - wykonanie warstwy wyrównawczej posadzki oraz ułożenie płytek gres antypoślizgowy, - demontaż starych ościeżnic i drzwi, - montaż nowych wewnętrznych drzwi i ościeżnic - ościeżnice regulowane na grubość muru, - malowanie ścian i sufitów, wraz z przygotowaniem podłoża, V. Remont świetlicy. - skucie istniejącej posadzki, wybranie gruntu celem obniżenia nowej posadzki, - wykonanie warstw izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej oraz nowej posadzki betonowej z ułożeniem na części płytek gres antypoślizgowych, a na części wykładzin z tworzyw sztucznych - rulon, - wykucie nowych otworów ze wstawieniem nadproży celem montażu okien, oraz powiększenie istniejących otworów okiennych, - wymiana okien, - montaż nowej stolarki drzwiowej, ościeżnica regulowana, jedne drzwi przeszklone przesuwne ze szkłem bezpiecznym, - wykonanie tynków zwykłych, obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo-kartonowymi, - malowanie ścian i sufitów, wraz z przygotowaniem podłoża, - wykonanie studni doświetlających. VI. Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła pomieszczeń w piwnicy. - instalacja centrali nawiewno-wywiewnej ze sterowaniem, - kompleksowa budowa przewodów wentylacyjnych (nawiew, wywiew z pomieszczeń) oraz czerpni i wyrzutni powietrza na zewnątrz, - układanie rur i montaż uchwytów, - obudowa elementów płytami gipsowo-kartonowymi z izolacją. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót, aranżacja wnętrz. Zamawiający informuje, iż rozliczenie inwestycji nastąpi kosztorysem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów o parametrach określonych w dokumentacji, przedmiarach, aranżacji wnętrz (Przywołane nazwy mają charakter przykładowy). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaproponowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego - jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Ponadto informujemy, że podczas prowadzenia robót należy przestrzegać wymagań stawianych przez Wójta Gminy Kobylin-Borzymy. Uwaga: Prace remontowe prowadzone będą w obiekcie czynnym. Należy zachować bezpieczeństwo uczniów, nauczycieli jak i osób postronnych przebywających w obiekcie. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna budynku Zespołu Szkół. Zamawiający informuje, iż prace muszą być prowadzone etapowo (korytarz, łazienka itp.), każdy etap (zakres) musi zostać uzgodniony z zamawiającym, a ponadto niektóre etapy (zakresy) prac muszą być prowadzone po zajęciach lekcyjnych. Nie dopuszcza się prowadzenia prac wywołujących hałas w czasie trwania zajęć lekcyjnych. Zamawiający zastrzega konieczność uzgodnień kolorystyki wszystkich okładzin ściennych, podłogowych, malowania jak również urządzeń końcowych przed wbudowaniem. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z VI zakresu robót w przypadku gdy wartość ofert przekroczy wartość środków jakie Zamawiający przewidział na realizację zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o wartości nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielone będzie z wolnej ręki na podstawie art.67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1 Wykonawca wnosi wadium w wysokości 9.000,00 zł 8.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), 8.4 Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8.5 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy nr konta: 04 8775 0009 0030 0300 0198 0003 8.6 Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert. 8.7 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty. 8.8 Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium. 8.9 Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiajacy nie precyzuje w tym kierunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia z których co najmniej jedna jest o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto oraz dołączy dokumenty (np. referencje, kopie bezusterkowych protokołów odbioru robót, potwierdzające że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiajacy nie precyzuje w tym kierunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, którymi będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem o posiadaniu uprawnień przez wskazane osoby - kierownicy robót budowlanych z uprawnieniami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia z co najmniej 3-letnim stażem wykonywania samodzielnych funkcji na budowie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

16.3.1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy. 16.3.2 Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności (np.: przeszkody atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie zamówienia lub mogące niekorzystnie wpłynąć na jakość wykonywanych robót budowlanych). - z przyczyn zależnych od Zamawiającego, tj. z powodu: ( - nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. c) konieczność zmiany terminu umownego z powodu: - konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. - zmiany wymagań związanych ze zmianą lub wydaniem nowego zgłoszenia na budowę lub pozwolenia dla realizowanego zamówienia, wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, - konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, itp. - konieczność wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania. d) zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikających z rzeczywistych obmiarów, które powodują zmianę wartości umownej. e) zmiana kierownika budowy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego f) zmiana podwykonawców robót w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego g) ograniczenie zakresu robót wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego. h) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylinborzymy.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobylin-Borzymy 18 - 204 Kobylin-Borzymy, ul. Główna 11 pokój nr 17 lub pobrać ze strony internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kobylin-Borzymy, ul. Główna 11 18-204 Kobylin-Borzymy pokoju nr 18 (sekretariat) I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.