eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Przetarg nieograniczony nr 65/PN/13 na remont pomieszczeń Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-12

Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 65/PN/13 na remont pomieszczeń Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej
Numer ogłoszenia: 27701 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242551 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 65/PN/13 na remont pomieszczeń Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej: pomieszczenia sali R, zabiegówka, pokój obserwacyjny, dyżurka pielęgniarek, pomieszczenia gospodarcze, przedsionek przy gabinecie lekarskim, gabinety lekarskie, adaptacja pomieszczenia na punkt rozdziału posiłku, kuchnia, korytarz Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. przy ul. Wincentego Lipa 2 . Zamówienie obejmuje zakres robót remontowo-budowlanych, oraz dostawę wszystkich niezbędnych do realizacji materiałów i urządzeń. 2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa. 3. Materiały i urządzenia stosowane przy realizacji zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2010 r., Dz.U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.), wymaganiom Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Do wykonania instalacji mogą być stosowane wyroby producentów krajowych i zagranicznych. Wszystkie materiały użyte do wykonania instalacji muszą posiadać znak CE lub deklarację zgodności odnoszącą się do Polskiej Normy lub Aprobaty Technicznej, atesty. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptację Kierownika Działu Technicznego. Odbiór techniczny materiałów powinien być dokonywany według wymagań i w sposób określony aktualnymi normami. Poszczególne etapy wykonania prac powinny być odebrane i zaakceptowane przez Kierownika Działu Technicznego. Akceptacja polega na wizualnej ocenie stanu materiałów oraz udokumentowaniu jej wpisem do Dziennika Budowy. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zabudował materiały zgodne z opisem w załączniku nr 1, 7. W miejscu gdzie wskazany jest konkretny typ materiału do zabudowania z napisem lub równoważny, Zamawiający wymaga materiału o takich samych lub wyższych parametrach technicznych. 6. Wykonawcy umożliwia się wykonanie wizji lokalnej miejsca świadczenia usług, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydanymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. 7. Prace remontowe będą realizowane w czynnym obiekcie i nie mogą utrudniać prawidłowej działalności szpitala. Pomieszczenia będą udostępniane Wykonawcy w terminie uzgodnionym z kierownictwem oddziału. 8. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt zorganizować i utrzymywać teren budowy wraz z jego zapleczem, wykonać zabezpieczenie budowy, zapewnić warunki bezpieczeństwa, a po zakończeniu robót uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie: na dzień odbioru końcowego. 9. Wykonawca zobowiązuje się nie naruszać porządku i czystości otoczenia terenu budowy. 10. Wykonawca zobowiązany jest do określenia miejsca składowania oraz składowania gruzu i odpadów powstałych podczas robót. 11. Wykonawca jest zobowiązany do wywozu gruzu i odpadów na składowisko komunalne na własny koszt, a dowód zapłaty za ich przyjęcie stanowić będzie warunek zapłaty faktur za roboty. 12. W pozostałych przypadkach Wykonawca przedłoży dokument świadczący o legalnym sposobie wywozu (zagospodarowania) gruzu lub odpadów. 13. Utrzymanie czystości i porządku oraz gospodarkę odpadami należy prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012r. poz. 391), stosowną uchwałą Rady Miasta Ruda Śląska w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ruda Śląska oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz.U. z 2013, Nr 0 poz.21). 14. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczeństwo pracy robotników oraz osób postronnych mogących znaleźć się w pobliżu miejsca (strefy) prac zgodnie z aktualnymi przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych. 15. Rozliczenie robót nastąpi poprzez przedłożenie Zamawiającemu obmiaru wykonanych robót i pomnożenie ilości wykonanych robót przez stawkę jednostkową zaproponowaną przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 16. Wymagany termin płatności wynosi 45 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Wykonawca uprawniony jest do wystawiania faktur częściowych po przedstawieniu protokołów częściowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 10.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Karbon 2 Sp. z o.o., ul. Modelarska 11a, 40-142 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 141376,08

  • Oferta z najniższą ceną: 115147,97 / Oferta z najwyższą ceną: 191574,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.