eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Adaptacja pomieszczeń pod zaplecze socjalno-szatniowe w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 przy ul. Hallera 14a w Rudzie Śląskiej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-03

Ruda Śląska: Adaptacja pomieszczeń pod zaplecze socjalno-szatniowe w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 przy ul. Hallera 14a w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 276476 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235052 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń pod zaplecze socjalno-szatniowe w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 przy ul. Hallera 14a w Rudzie Śląskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń budynku pod zaplecze socjalno-szatniowe w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 przy ul. Hallera 14a w Rudzie Śląskiej w zakresie: a) Wykonanie robót ogólnobudowlanych: - podział pomieszczeń płytami G/K (pomieszczenia mokre płyta zielona ), - wykonanie sufitów podwieszanych z płyt G/K na ruszcie metalowym, - montaż stolarki drzwiowej, - wykonanie posadzki z płytek gressowych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi, - roboty tynkarskie i malarskie ( wewnętrzne i zewnętrzne ), - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z dojściem z kostki betonowej. - zabudowanie daszku nad wejściem do obiektu z poliwęglanu. b) Wykonanie instalacji wod-kan - wykonanie kanalizacji z rur PCV, - wykonanie instalacji wodnej z PP, - montaż armatury, - wykonanie studni z kręgów betonowych, - roboty towarzyszące, c) Wykonanie instalacji elektrycznej - wykonanie tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem, - montaż przewodów elektrycznych, - montaż opraw oświetleniowych, - montaż łączników, - montaż gniazdek, - badania i pomiary obwodów elektrycznych d) Wykonanie mechanicznej wentylacji - ułożenie przewodów nad sufitem podwieszanym - zabudowanie rekuperator, - zabudowanie nagrzewnic, - montaż czerpni i wyrzutni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. MARBUD Marcin Wylężek, ul. Karola Goduli 30, 41-703 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162953,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175915,54

  • Oferta z najniższą ceną: 175915,54 / Oferta z najwyższą ceną: 243743,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.