eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › remont ul. Sz. Lubickiej na odcinku od ul. Grabowej do wjazdu do CPN w Toruniu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-13

POZYCJA 27613

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Toruń: remont ul. Sz. Lubickiej na odcinku od ul. Grabowej do wjazdu do CPN w Toruniu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg, do kontaktów: Grażyna Buczeń, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6617949, fax 056 6612109, e-mail: marianmisek@o2.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont ul. Sz. Lubickiej na odcinku od ul. Grabowej do wjazdu do CPN w Toruniu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Remont ul. Sz. Lubickiej na odcinku od ul. Grabowej do wjazdu do CPN w Toruniu.Remont nawierzchni jezdni bitumicznej, chodnika bitumicznego oraz remont opaski z płyt bet. 50x50 cm. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Toruń. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 26.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat (2000-2004) min. 3 roboty o wartości nie mniejszej niż 500 tys.zł każda, analogicznych do przedmiotu zamówienia, tj. robót drogowych oraz przedłożą dokumnety potwierdząjace wykonanie tych prac z należytą starannością z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, -Wykonawca będzie musiał współpracować z Wykonawcą modernizacji ul. Żółkiewskiego w Toruniu. Oświadczenia i dokumnety jakie mają dołączyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działaności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 50 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykaz zrelizowanych w ciągu ostatnich 5 lat (2000-2004) min. 3 roboty o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł każda, analogicznych do przedmiotu zamówienia, tj. robót drogowych oraz przedłożą dokumnety potwierdząjace wykonanie tych prac z należytą starannością z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Ocena spełnienia ww.warunków: a) za wskazanie 3 prac spełniających warunki wymienione w pkt 3 - 10 pkt; b) za wskazanie 4 prac spełniających warunki wymienione w pkt 3 - 25 pkt; c)za wskazanie 5 i więcej prac spełniających warunki wymienione w pkt 3 - 50 pkt; d) za przedłożenie 3 dokumentów potwierdzających wykonanie robót wymienionych w pkt 3 -10pkt; e) za przedłożenie 4 dokumentów potwierdzających wykonanie robót wymienionych w pkt 3 -25pkt; f)za przedłożenie 5 i więcej dokumentów potwierdzajacych wykonanie robót wymienionych w pkt 3 -50pkt;.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.06.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.06.2005 godzina 10:45. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2005, godzina 11:00, siedziba zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.