To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-18
Warszawa: Budowa miejsc postojowych w pasie drogowym ul. Monte Cassino etap II (pik. 230 - pik. 187 po stronie północnej) w ramach zadania pn. Budowa miejsc postojowych na ulicach: Monte Cassino, Pustola, Batalionu AK Zośka - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 275453 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266629 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa miejsc postojowych w pasie drogowym ul. Monte Cassino etap II (pik. 230 - pik. 187 po stronie północnej) w ramach zadania pn. Budowa miejsc postojowych na ulicach: Monte Cassino, Pustola, Batalionu AK Zośka - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsc postojowych w pasie drogowym ul. Monte Cassino etap II (pik. 230 - pik. 187 po stronie północnej) w ramach zadania pn. Budowa miejsc postojowych na ulicach: Monte Cassino, Pustola, Batalionu AK Zośka - zamówienie uzupełniające. Prace budowlane związane z wyznaczeniem miejsc postojowych w ul. Monte Cassino będą polegały na wymianie nawierzchni istniejących chodników, oznaczeniu miejsc postojowych znakami drogowymi pionowymi i poziomymi (wmalowaniu linii). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania; 2) Instalowanie znaków drogowych, 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót (jedynie do celów informacyjnych) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Gwarancja proponuje się ustalenie okresu gwarancji: na roboty min. 36 miesięcy. 4. Proponowane warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do Zaproszenia. 5. Zamawiający żądał, aby Wykonawca wskazał jaki zakres przedmiotu zamówienia wykona przy udziale podwykonawców lub oświadczył, że przedmiot umowy wykona w 100% samodzielnie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Brukarskich ADROG Spółka Jawna Adam Dybcio - Eugenia Dybcio, Dobra nr 6 lok. 14, 00-388 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22930,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28100,00
Oferta z najniższą ceną: 28100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28100,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: 1) Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa Nr C/WOL/I/P1/6/122/2013/2477 - dotycząca zamówienia podstawowego została zawarta 26 listopada 2013 roku. 2) Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. Zakładowi Usług Brukarskich ADROG Spółka Jawna Adam Dybcio - Eugenia Dybcio, ul. Ostródzka 213, 03-289 Warszawa, 3) Zamówienie uzupełniające było przewidziane (do 50%) w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego (Nr sprawy 134/ZP/13), dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót: CPV - 45233222-1 - roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, CPV 45233290-8 - instalowanie znaków drogowych, na odcinku oznaczonym w dokumentacji projektowej od pik.230 do pik.187 (po stronie północnej) i polega na wykonaniu tego samego rodzaju robót na dalszym odcinku ulicy Monte Cassino. Zamawiający już na etapie przygotowania postępowania podstawowego planował udzielenie kolejnego zamówienia. Niniejsze zamówienie możliwe jest do realizacji w roku bieżącym w związku uzyskaniem środków finansowych z oszczędności po przeprowadzonych procedurach przetargowych. 4) Niniejsze zamówienie jest pierwszym zamówieniem uzupełniającym na roboty budowlane i jego szacunkowa wartość wynosi netto 22.930,13 zł i nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego - wartość zamówienia podstawowego wynosiła netto 129.737,73 zł. 5) Zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. 6) Wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego wynosi netto: 22.930,13 zł, co stanowi równowartość 5.704,58 euro tj. 17,67% wartości zamówienia podstawowego. Niniejsze zamówienie uzupełniające jest pierwszym zamówieniem uzupełniającym. 7) Wartość udzielonego zamówienia uzupełniajacego, tj. zawartej umowy netto wynosi 22.845,52 zł, co stanowi ok. 17,61 % wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dróg na potrzeby zabudowy mieszkaniowej w Łęknicy
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja ul. Kościuszki (boczna) w Chełmku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2002C Gierkowo - Skłudzewo na odcinku 350 m
- Przebudowa i rozdział kanalizacji wewnętrznej oraz przebudowa i rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej zewnętrznej w budynku Centrum Mandatowego w Nysie, przy ul. Moniuszki 9-10 w Nysie
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.