eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Dostawa oleju opałowego do budynków będących w posiadaniu Gminy Kobierzyce oraz do Szkoły podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-20

Kobierzyce: Dostawa oleju opałowego do budynków będących w posiadaniu Gminy Kobierzyce oraz do Szkoły podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim.
Numer ogłoszenia: 275077 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do budynków będących w posiadaniu Gminy Kobierzyce oraz do Szkoły podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: (część I) Przedmiotem zamowienia jest zakup i dostawa lekkiego oleju opałowego w okresie od dnia 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r. na cele grzewcze w ilości ok. 200.000 dm3 do następujących obiektów: 1) Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, Kobierzyce - poj. zbiornika ok. 15.000 dm3 2) Budynek komunalny, ul. Parkowa 1, Pustków Żurawski - poj. zbiornika ok. 3.000 dm3 3) Budynek komunalny, ul. Kolejowa 42, Pustków Żurawski - poj. zbiornika ok. 15.000 dm3 4) Budynek komunalny, ul. Robotnicza 1, Kobierzyce - poj. zbiornika ok. 3.000 dm3 5) Budynek komunalny, ul. Witosa 5, Kobierzyce - poj. zbiornika ok. 2.000 dm3 6) Budynek komunalny, ul. Główna 18, Krzyżowice - poj. zbiornika ok. 6.000 dm3 Dostawy oleju do celów grzewczych odbywać się będą zasadniczo w okresie jesienno-zimowym. W pozostałym okresie mniejsze ilości oleju dostarczane będą w celu ogrzewania wody użytkowej. Jednorazowe dostawy do poszczególnych obiektów będą obejmowały 75% pojemności zbiorników w każdej kotłowni. Zamawiający dopuszcza fakturowanie poszczególnych dostaw oleju opałowego w temperaturze referencyjnej +15 st. C. Charakterystyka jakościowa wymaganego lekkiego oleju opałowego: WYMAGANIA /WARTOŚĆ /JEDNOSTKA Gęstość w temperaturze 15oC, nie wyższa niż / 0,860 /g/ml/ Temperatura zapłonu, nie niższa niż /56 /oC/ Lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż /6,00 /mm2/s/ Skład frakcyjny: - do 250oC destyluje nie więcej niż /65 / %/V/V/ - do 350oC destyluje nie mniej niż /85 /%/V/V/ Zawartość siarki nie więcej niż / 0,20 / %/m/m/ Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż / 0,3 / %/m/m/ Pozostałość po spopieleniu nie większa niż / 0,01 / %/m/m/ Zawartość wody nie większa niż /200 / mg/kg/ Zawartość stałych ciał obcych nie większa niż / 24 / mg/kg/ Wartość opałowa nie niższa niż /42,6 /MJ/kg/ Temperatura płynięcia nie wyższa niż /-20 /oC/ (część II) Przedmiotem zamowienia jest zakup i dostawa lekkiego oleju opałowego w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013 r. na cele grzewcze w ilości ok. 68.000 dm3 do obiektu: 1) Szkoły podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim ul. Kłodzka 2 - poj. 2 zbiorników po 4.000 dm3 każdy to jest razem ok 8.000 dm3. Dostawy oleju do celów grzewczych odbywać się będą zasadniczo w okresie jesienno-zimowym. W pozostałym okresie mniejsze ilości oleju dostarczane będą w celu ogrzewania wody użytkowej. Jednorazowe dostawy do obiektu będą obejmowały 75% pojemności zbiornika kotłowni. Zamawiający dopuszcza fakturowanie poszczególnych dostaw oleju opałowego w temperaturze referencyjnej +15 st. C. Charakterystyka jakościowa wymaganego lekkiego oleju opałowego: WYMAGANIA / WARTOŚĆ / JEDNOSTKA / Gęstość w temperaturze 15oC, nie wyższa niż / 0,860 / g/ml / Temperatura zapłonu, nie niższa niż /56 / oC / Lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż / 6,00 / mm2/s / Skład frakcyjny: - do 250oC destyluje nie więcej niż /65 / %/V/V / - do 350oC destyluje nie mniej niż /85 / %/V/V / Zawartość siarki nie więcej niż /0,20 / %/m/m / Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż /0,3 / %/m/m/ Pozostałość po spopieleniu nie większa niż / 0,01 / %/m/m / Zawartość wody nie większa niż / 200 / mg/kg / Zawartość stałych ciał obcych nie większa niż / 24 / mg/kg / Wartość opałowa nie niższa niż / 42,6 / MJ/kg/ Temperatura płynięcia nie wyższa niż / -20 / oC /.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.50.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium (przy składaniu ofert) - w kwocie 4.400 zł (część I), 2.300 zł (część II) na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację -- nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną /za zgodność/ kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 5. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy jeżeli było wymagane. 7. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, jeżeli posiada: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300.000 zł. Zamawiający, na podstawie złożonej przez Wykonawcę /opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300.000 zł - załącznik nr 4/ dokona oceny spełniania w/w warunku według formuły /spełnia - nie spełnia./ Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5) pisemne zobowiązanie, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 5 6) dowód wniesienia wadium w wysokości: 4.400 zł (część I), 2.300 zł (część II) - załącznik nr 6

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu pod następującymi warunkami: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: - pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; 2) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 3) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; 4) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 5) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym; 6) wykreślenie dotychczasowego obiektu bądź wprowadzenie nowego obiektu do którego będzie dostarczany olej opałowy; 7) zmiana kwot przeznaczonych na realizację zleceń w ramach umowy w poszczególnych latach budżetowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobierzyce 55-040 Kobierzyce Al. Pałacowa 1, pok. 51.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Kobierzyce 55-040 Kobierzyce Al. Pałacowa 1, sekretariat pok. 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina Kobierzyce, reprezentowana przez Wójta Gminy, oraz Szkoła Podstawowa w Pustkowie Wilczkowskim reprezentowana przez Dyrektora Szkoły, działające jako wspólny Zamawiający, zapraszają do złożenia oferty w przetargu nieograniczonym na powyżej wymieniony przedmiot zamówienia. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w SIWZ pkt IX. 1 ppkt. 1),2). Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązują przepisy określone w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. /w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane/ (Dz.U. z 2009 Nr 226, poz. 1817). 2. Zamawiający wymaga, aby dokumenty były przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne). W przypadku, o którym mowa Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie, aby każdy z nich oddzielnie przedstawił w ofercie wymagane załączniki do Formularza Oferty nr 1,2. Każdy z podmiotów występujących wspólnie musi: złożyć swój czytelny podpis oraz pieczęć na formularzu oferty oraz zaakceptować projekt umowy. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym załączniku (oświadczenie podpisuje Pełnomocnik lub każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). Jeżeli ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać ponadto następujące warunki: a) upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty w formie pełnomocnictwa; b) podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oleju opałowego do budynków będących w posiadaniu Gminy Kobierzyce ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (część I) Przedmiotem zamowienia jest zakup i dostawa lekkiego oleju opałowego w okresie od dnia 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r. na cele grzewcze w ilości ok. 200.000 dm3 do następujących obiektów: 1) Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, Kobierzyce - poj. zbiornika ok. 15.000 dm3 2) Budynek komunalny, ul. Parkowa 1, Pustków Żurawski - poj. zbiornika ok. 3.000 dm3 3) Budynek komunalny, ul. Kolejowa 42, Pustków Żurawski - poj. zbiornika ok. 15.000 dm3 4) Budynek komunalny, ul. Robotnicza 1, Kobierzyce - poj. zbiornika ok. 3.000 dm3 5) Budynek komunalny, ul. Witosa 5, Kobierzyce - poj. zbiornika ok. 2.000 dm3 6) Budynek komunalny, ul. Główna 18, Krzyżowice - poj. zbiornika ok. 6.000 dm3 Dostawy oleju do celów grzewczych odbywać się będą zasadniczo w okresie jesienno-zimowym. W pozostałym okresie mniejsze ilości oleju dostarczane będą w celu ogrzewania wody użytkowej. Jednorazowe dostawy do poszczególnych obiektów będą obejmowały 75% pojemności zbiorników w każdej kotłowni. Zamawiający dopuszcza fakturowanie poszczególnych dostaw oleju opałowego w temperaturze referencyjnej +15 st. C. Parametry wymagane zawarte w opisie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oleju opałowego do Szkoły podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (część II) Przedmiotem zamowienia jest zakup i dostawa lekkiego oleju opałowego w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013 r. na cele grzewcze w ilości ok. 68.000 dm3 do obiektu: 1) Szkoły podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim ul. Kłodzka 2 - poj. 2 zbiorników po 4.000 dm3 każdy to jest razem ok 8.000 dm3. Dostawy oleju do celów grzewczych odbywać się będą zasadniczo w okresie jesienno-zimowym. W pozostałym okresie mniejsze ilości oleju dostarczane będą w celu ogrzewania wody użytkowej. Jednorazowe dostawy do obiektu będą obejmowały 75% pojemności zbiornika kotłowni. Zamawiający dopuszcza fakturowanie poszczególnych dostaw oleju opałowego w temperaturze referencyjnej +15 st. C. Wymagane parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.