eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń urzędu i dostarczanie wg potrzeb środków czystości oraz utrzymywanie porzadku wokół budynku



Ogłoszenie z dnia 2007-01-02

POZYCJA 2749

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Lwówek Śląski: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń urzędu i dostarczanie wg potrzeb środków czystości oraz utrzymywanie porzadku wokół budynku Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Skarbowy w Lwówku Śląskim, do kontaktów: Boguslaw Michalski, ul. Budowlanych, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7820300, fax 075 7820300, e-mail: us0213@ds.mofnet.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie. Wartość zamówienia (bez VAT): 12286,3 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń urzędu i dostarczanie wg potrzeb środków czystości oraz utrzymywanie porzadku wokół budynku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Urząd Skarbowy w Lwówku Śl. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi sprzątania biur 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: zapytanie o cenę.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: 1 Nazwa: Sprzątanie pomieszczeń. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 14.11.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 4. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych Antema Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 8a, 58-506 Jelenia Góra, woj. Polska/dolnośląskie, tel. 0757643115, fax 0757557003, e-mail: sekretariat@antema.pl, www.antema.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 40992 Oferta z najniższą ceną: 40992 / oferta z najwyższą ceną: 79056 Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.