To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-15
Łódź: Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz baterii, akumulatorów i ładowarek.
Numer ogłoszenia: 274916 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175312 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o., ul. gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 688-84-14, faks 42 6888384.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zamawiający sektorowy - zarządzający lotniskiem.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz baterii, akumulatorów i ładowarek..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia - dotyczy części I i II a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych (część I) oraz baterii, akumulatorów i ładowarek (część II) dla Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. Wykaz artykułów z podaniem ilości, wielkości i ilości opakowań zawiera załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ) dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.airport.lodz.pl. b) Wykonawca może zaproponować produkty równoważne. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem jakościowym i użytkowym od opisanego przez Zamawiającego asortymentu. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zaoferowane przez niego produkty spełniają wymagania równoważności wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do określenia oferowanych produktów równoważnych poprzez wskazanie w szczególności nazwy producenta oraz typu/modelu zaoferowanych produktów równoważnych. c) Ilości poszczególnych artykułów podane w załączniku nr 3 do SIWZ mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupienia zmiennych ilości artykułów niż podane w załączniku nr 3 do SIWZ (zmiana może nastąpić w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia o 20%) przy zachowaniu cen jednostkowych brutto podanych w ofercie Wykonawcy. d) Dostawy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w załączniku nr 3 do SIWZ, jednak łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy, z zastrzeżeniem lit. c). e) Załadunek, transport oraz rozładunek będą odbywały się na koszt i ryzyko Wykonawcy. f) Dostawy będą odbywały się wg zapotrzebowań zgłaszanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną, faksem lub telefonicznie. Termin realizacji dostawy wynosić będzie maksymalnie 4 dni robocze od zgłoszenia zapotrzebowania. Dostawy wszystkich artykułów będą odbywały się w dni robocze w godzinach 8:00 - 14:00. g) Zamawiający przewiduje, że dostawy będą odbywały się średnio, co najmniej raz w miesiącu. h) Dostawy będą odbywały się do siedziby Zamawiającego - Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Gen. S. Maczka 35, do magazynu znajdującego się na parterze Terminala General Aviation (Terminal nr 1). i) Zamawiający wymaga by dostarczany towar był fabrycznie nowy. j) W przypadku produktów z określoną datą przydatności do użycia Zamawiający wymaga, aby termin przydatności do użycia dostarczonych produktów nie był krótszy niż 6 m-cy od dnia dostawy. k) Wykonawca zapewnia niezmienność podanych w ofercie cen brutto przez cały okres obowiązywania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.14.00.00 - Maszyny liczące i rachunkowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 39.22.21.00 - Artykuły cateringowe jednorazowe 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 18.93.71.00 - Torby do pakowania towarów 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne 31.44.00.00 - Baterie 31.15.80.00 - Ładowarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa artykułów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GROSS Wazia sp. j., ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47954,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32875,35
Oferta z najniższą ceną: 32875,35 / Oferta z najwyższą ceną: 40259,67
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa baterii, akumulatorów i ładowarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
S.O.S. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE SP Z O O
jakie przetargi wygrała firma
S.O.S. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE SP Z O O
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Content sp. z o.o., al. W. Korfantego 66, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5982,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3248,17
Oferta z najniższą ceną: 3248,17 / Oferta z najwyższą ceną: 5463,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie błękitno-zielonej infrastruktury (BGI) przy budynkach Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ przy ul. Pomorskiej 141/143 i ul. Banacha 12/16 w Łodzi - w formule zaprojektuj i wybuduj
- DEA OZPA 272.14.2024 Dostawa testów diagnostycznych i kontrolnych do WSSE w Łodzi
- "Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Niepublicznego Przedszkola Politechniki Łódzkiej".
- Realizacja badań diagnostycznych stanowiących podstawę opracowania strategii rozwoju kształcenia zawodowego województwa łódzkiego w ramach projektu KPO
- ZP 14/24 Serwis i nadzór autorski nad systemem laboratoryjnym Marcel wraz z poprawieniem działania usług integracyjnych
- Zakup i dostawa samochodu osobowego o napędzie hybrydowym dla OT KOWR w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY I BUTÓW ROBOCZYCH ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA
- Dostawa artykułów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- Dostawa worków foliowych na odpady oraz tacek kubków i innych dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.