eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › świadczenie usług konsultingowych związanych z realizacją przez Zamawiającego projektówI projekt - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz Kogeneracja w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania II projekt - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania III projekt - Kompleksowa informatyzacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Pruszków: świadczenie usług konsultingowych związanych z realizacją przez Zamawiającego projektów: I projekt - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz Kogeneracja w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania II projekt - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania III projekt - Kompleksowa informatyzacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie
Numer ogłoszenia: 27446 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 77 09 308, faks 22 77 09 308.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług konsultingowych związanych z realizacją przez Zamawiającego projektów: I projekt - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz Kogeneracja w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania II projekt - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania III projekt - Kompleksowa informatyzacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług konsultingowych związanych z realizacją przez Zamawiającego projektów: I projekt - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz Kogeneracja w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania współfinansowany ze środków europejskich w ramach Działania 4.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 oraz budżetu samorządu województwa mazowieckiego; II projekt - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania - współfinansowany ze środków europejskich w ramach Działania 4.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 oraz budżetu samorządu województwa mazowieckiego; III projekt - Kompleksowa informatyzacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie - współfinansowany ze środków europejskich w ramach Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 oraz budżetu samorządu województwa mazowieckiego polegających na między innymi: I.. w zakresie usług dotyczący współfinansowania ze środków budżetu samorządu województwa mazowieckiego:: 1) Przygotowanie i aktualizacja harmonogramu realizacji przedsięwzięcia; 2) Przygotowanie i aktualizacja montażu finansowego przedsięwzięcia, 3) Przygotowanie i aktualizacja zakresu rzeczowego przedsięwzięcia objętego wsparciem w kolejnych latach realizacji projektu; 4) Przygotowanie na podstawie danych, informacji i dokumentów uzyskanych od zamawiającego wniosków o wypłatę dofinansowania ze środków samorządu województwa mazowieckiego - rozliczeń częściowych; 5) Przygotowanie na podstawie danych, informacji i dokumentów uzyskanych od Zamawiającego rozliczeń rocznych i innych dokumentów sprawozdawczych wskazanych w umowach dotacyjnych ; 6) Wsparcie Zamawiającego w przygotowaniu załączników do wniosku o wypłatę dofinansowania - rozliczeń częściowych; 7) Wsparcie Zamawiającego w przygotowaniu załączników rozliczeń rocznych i innych dokumentów sprawozdawczych wskazanych w umowach dotacyjnych. 8) Dokonanie niezbędnych modyfikacji ww. dokumentów wskazanych pkt. 1-5 w zależności od potrzeb lub uwag zgłaszanych przez Zamawiającego lub Instytucję dotującą w terminie wskazanym przez Instytucję dotującą lub Zamawiającego; II. w zakresie usług w dotyczący współfinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego (dalej RPO WM) obejmuje w odniesieniu do każdego z projektów: 1) Wsparcie Zamawiającego w zakresie wnioskowania do Instytucji Wdrażającej o aktualizacje dokumentów stanowiących załączniki do umowy o dofinansowanie projektu, w tym: harmonogramu wydatków, harmonogramu rzeczowo-finansowego, wniosku o dofinansowanie, w tym także w zakresie wnioskowania o możliwość dokonania ewentualnych przesunięć w trakcie realizacji projektu - przygotowanie na rzecz Zamawiającego jako Beneficjenta ww. dokumentów w oparciu o przekazywane na bieżąco przez Zamawiającego informacje, dotyczące realizacji rzeczowo-finansowej projektu; 2) Przygotowywanie stosownej dokumentacji sprawozdawczej, zgodnie z obowiązkami wynikającymi z umowy o dofinansowanie lub na prośbę Instytucji Wdrażającej - na podstawie danych i informacji uzyskanych od Zamawiającego; 3) W zakresie dokumentacji sprawozdawczej, także sporządzanie na rzecz Beneficjenta wniosków o płatność - rozliczających zaliczki w oparciu o przekazywane dokumenty towarzyszące, niezbędne do sporządzenia ww. wniosków (faktur VAT, protokołów odbioru, dokumentów potwierdzających dokonanie płatności itp.); 4) W zakresie dokumentacji sprawozdawczej, także sporządzanie na rzecz Beneficjenta wniosków o płatność - refundacyjnych w oparciu o przekazywane dokumenty towarzyszące, niezbędne do sporządzenia ww. wniosków (faktur VAT, protokołów odbioru, dokumentów potwierdzających dokonanie płatności itp.); 5) Sporządzanie na rzecz Beneficjenta wniosków o zaliczki; 6) Wsparcie Zamawiającego w sporządzaniu dokumentacji towarzyszącej do wniosków o płatność; 7) Bieżące doradztwo w zakresie stworzenia i stosowania niezbędnych procedur, w celu zapewnienia przestrzegania zasad kwalifikowalności wydatków w ramach RPO WM; 8) Wsparcie w zakresie właściwego prowadzenia dokumentacji projektów; 9) Wsparcie w zakresie właściwego zarządzania finansowego projektami 10) Wsparcie w zakresie właściwej realizacji działań zakresie obszarze informacji i promocji; 11) Obsługa w obszarze przygotowania do procesu kontroli projektu przez instytucje systemu wdrażania i inne uprawnione organy oraz asysta w trakcie prowadzenia czynności kontrolnych oraz w trakcie wizyt monitorujących; 12) Dokonanie niezbędnych modyfikacji ww. dokumentów wskazanych w punktach 1-5 w zależności od potrzeb lub uwag zgłaszanych przez Zamawiającego lub Instytucję Wdrażającą w terminie wskazanym przez Instytucję Wdrażającą lub Zamawiającego. III. w zakresie innych czynności: 1) bieżącą współprace z podmiotami dotującymi projekty; 2) udział w naradach koordynacyjnych, jeśli okaże się to być konieczne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • świadczenie usług konsultingowych związanych z realizacją przez Zamawiającego projektów: I projekt - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz Kogeneracja w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania II projekt - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania III projekt - Kompleksowa informatyzacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie zamówienia uzupełniające do 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 4.1.1 spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 5.1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postępowaniu będące elementem wzoru formularza ofertowego. Ocena spełniania na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał minimum 4 inwestycje realizowane ze środków zewnętrznych w tym ze środków europejskich i samorządowych. Należy przedstawić minimum 1 projekt dotyczący robót budowlanych i 1 projekt dotyczący informatyzacji, projekty o wartości całkowitej min. 3 mln zł. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do każdej usługi wskazanej w wykazie należy przedstawić dokument potwierdzający, że ta usługa została wykonana należycie. - Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej 1 osobą koordynującą wykonanie usługi konsultingowej i posiadającą doświadczenie w prowadzeniu projektów współfinansowanych ze środków unijnych i samorządowych. Należy złożyć wykaz osób przewidzianych w realizacji zamówienia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postępowaniu będące elementem wzoru formularza ofertowego. Ocena spełniania na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczący spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postępowaniu będące elementem wzoru formularza ofertowego Ocena spełniania na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, c) parafowany wzór umowy załącznik nr 2 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość anektowania czasu obowiązywania umowy w przypadku przedłużenia finansowania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1, pokój zamówien publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1, pokój zamówien publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.