eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz pozostałych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz sprzątania i utrzymania w czystości terenu posesji przylegającej do budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz do budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 b

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Kraków: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz pozostałych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz sprzątania i utrzymania w czystości terenu posesji przylegającej do budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz do budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 b
Numer ogłoszenia: 27404 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 516606 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Józefa Brodowicza 13, 30-965 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4187711, faks 012 4187714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz pozostałych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz sprzątania i utrzymania w czystości terenu posesji przylegającej do budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz do budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 b.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz pozostałych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz sprzątania i utrzymania w czystości terenu posesji przylegającej do budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz do budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 b. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1 codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 (m.in. mycie i odkurzanie podłóg i innych powierzchni, mycie i polerowanie powierzchni przeszklonych, wycieranie kurzu z mebli) oraz wyposażenie w środki higieniczno-sanitarne, zgodnie z załącznikiem nr 6a do siwz - zestawienie powierzchni i zakres sprzątania budynku i wyposażenia w środki higieniczno-sanitarne. 2 mycia obustronnie okien w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 3 sprzątanie terenu posesji przylegającej do budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz do budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 b wraz z utrzymaniem terenów zielonych (m.in. zamiatanie, odśnieżanie, usuwanie oblodzenia, koszenie trawników) - zgodnie z załącznikiem nr 6b do siwz - powierzchnia i zakres sprzątania posesji. Zakres rzeczowy wykonania usługi sprzątania wewnątrz budynku obejmuje w szczególności sprzątanie 679,90 m2 powierzchni administracyjno-biurowej przez 5 dni w tygodniu ( od poniedziałku do piątku, po godz. 15:00): a) pomieszczenia w piwnicy budynku o łącznej powierzchni 49 m2 obejmujące korytarz i pomieszczenie socjalne kierowców; b) pomieszczenia na parterze budynku o łącznej powierzchni 154,30 m2 obejmujące wiatrołap, hol wejściowy, pokoje biurowe, salę konferencyjną i sanitariaty; c) pomieszczenia na I piętrze budynku o łącznej powierzchni 213,60 m2 obejmujące korytarz, pokoje biurowe, sanitariat i pokój socjalny; d) pomieszczenia na II piętrze budynku o łącznej powierzchni 216 m2obejmujące korytarz, pokoje biurowe, sanitariat i pokój socjalny; e) klatkę schodową w budynku o łącznej powierzchni 47 m2 Na powierzchniach do sprzątania występują posadzki: gres ( 217,80 m2 ), terakota ( 31,70 m2 ), panele ( 390,70 m2 ) , parkiet ( 39,70 m2 ). Zakres wykonania usługi sprzątania i utrzymania czystości terenu posesji obejmuje w szczególności utrzymanie czystości wewnętrznych dróg, chodników, zjazdów i parkingów oraz pielęgnacja terenów zielonych: a) tereny zielone o łącznej powierzchni: 1300 m2 b) parkingi, zjazdy i chodniki ( nawierzchnia: kostka brukowa ) o łącznej powierzchni: 955 m2 c) drogi asfaltowe o łącznej powierzchni: 630 m2 Zakres rzeczowy utrzymania czystości okien w budynku obejmuje obustronne mycie 2 razy w roku okien o łącznej powierzchni 140 m2 Ponadto Wykonawca winien sukcesywnie wyposażać Zamawiającego w środki higieniczno-sanitarne (wyliczone na potrzeby40 pracowników Zamawiającego powiększone o 10% na potrzeby klientów, 6 ubikacji, 4 łazienki i 2 pomieszczenia socjalne )..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLEAN Firma Usługowa Agencja Promocji Biznesu Partner 2000 R.B. Stolarek, ul. Nad Sudołem 22/57, 31-228 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68133,60

  • Oferta z najniższą ceną: 23985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90936,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.