To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-01
Blachownia: Świadczenie usług oświetlenia miejsc publicznych oraz dróg na terenie Gminy Blachownia.
Numer ogłoszenia: 27387 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17295 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Blachowni, ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia, woj. , tel. 034 3270409, 3270461, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług oświetlenia miejsc publicznych oraz dróg na terenie Gminy Blachownia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie usługi polegającej na okresowym wykonywaniu czynności eksploatacyjnych mających na celu utrzymanie oświetlenia ulicznego w należytym stanie technicznym, a w szczególności wykonanie: 1. Okresowych oględzin instalacji oświetleniowej - jeden raz na 5 lat, 2. Okresowych przeglądów technicznych instalacji oświetleniowej - wg. oceny stanu technicznego, 3. Dotrzymywanie standardów jakości świecenia opraw w zakresie jak niżej w odniesieniu do: - dróg wojewódzkich - 90% - na bieżąco, - dróg powiatowych - 90% - na bieżąco, - dróg gminnych - 85% - na bieżąco, 4. Kontroli świecenia opraw - raz na kwartał, 5. Wymiany przepalonych lub wyeksploatowanych źródeł światła w przypadku - pojedynczych źródeł światła na drogach gminnych - w ciągu 10 dni roboczych, - w przypadku dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych - w ciągu 5 dni roboczych, 6. Wymianie uszkodzonych elementów opraw oświetleniowych - do 5 dni roboczych, 7 Wymianie uszkodzonych: wysięgników, drzwiczek wnęk latarń, przewodów wewnątrz słupów lub wysięgników - do 3 dni roboczych, 8. Wymiana uszkodzonych podstaw bezpiecznikowych i przepalonych wkładek topikowych - na bieżąco, 9. Zabezpieczanie przed korozją metalowych słupów, wysięgników i szafek oświetleniowych nie rzadziej niż raz na 10 lat, 10. Pomiary stateczników ochrony przeciwnarażeniowej nie rzadziej niż raz na 5 lat, 11. Likwidacja awarii linii zasilających do 10 dni roboczych (w tym lokalizacja uszkodzenia) i urządzeń sterujących do końca dnia roboczego następującego po dniu zgłoszenia. 12. Programowanie urządzeń sterujących oświetleniem według indywidualnych ustaleń ze Zleceniodawcą 2 razy w roku, 13. Wycinka gałęzi drzew na trasach linii napowietrznych według potrzeb, na bieżąco, 14. Kompleksowe załatwianie spraw związanych z utylizacją zużytych źródeł światła według potrzeb, na bieżąco, 15. Przyjmowanie wszelkich reklamacji w sprawie funkcjonowania oświetlenia według potrzeb, na bieżąco,..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TAURON DYSTRYBUCJA S A ODDZIAŁ CZĘSTOCHOWA
jakie przetargi wygrała firma
TAURON DYSTRYBUCJA S A ODDZIAŁ CZĘSTOCHOWA
- TAURON Dystrybucja Spółka Akcyjna Oddział w Częstochowie, Al. Armii Krajowej 5, 42-201 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76455,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76455,72
Oferta z najniższą ceną: 76455,72 / Oferta z najwyższą ceną: 76455,72
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z uwagi na fakt, iż oświetlenie uliczne zamontowane jest na słupach energetycznych stanowiących własność TAURON Dystrybucja S.A., a sterowanie oświetleniem jest zabudowane w szafach pomiarowych TAURON Dystrybucja S.A. ingerencja w instalację oświetlenia ulicznego jest możliwa jedynie za zgodą w/w Spółki przy jednoczesnym wyłączeniu przez nią zasilania. W przypadku próby udzielenia zamówienia innym wykonawcom, TAURON Dystrybucja S.A. obciąży Gminę opłatami za zapewnienie dostępu do sieci na czas konserwacji oraz obwaruje wymaganiami wykonawców, tak aby ich udział w postępowaniu stał się niemożliwy lub nieopłacalny. Wobec czego nie ma możliwości technicznych udzielenia zamówienia innemu wykonawcy niż TAURON Dystrybucja S.A., a co za tym idzie nie ma możliwości udzielenia zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.