eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilica › Przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Pilicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Pilica: Przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Pilicy
Numer ogłoszenia: 273830 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175284 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Wodnych i Komunalnych, ul. Żarnowiecka 48, 42-436 Pilica, woj. śląskie, tel. 32 673 52 31; 673 50 33, faks 32 673 52 31; 673 50 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy funkcjonująca w formie zakładu budżetowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Pilicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia: 1. koryto kraty, 2. instalacje elektryczne i AKPiA, sito kanałowe RSK, mierniki Q1 i Q2 3. stacja zlewcza 4. instalacje elektryczne i AKPiA, stacja zlewcza RSZ 5. tymczasowa eksploatacja obiektu 6. rowy biologiczne-oczyszczenie i naprawa betonów - rów 1 7. rowy biologiczne-fundamenty pod rotory - rów 1 8. rowy biologiczne-technologia- rów 1 9. instalacje elektryczne i AKPiA, rów cyrkulacyjny 1, rotory R11,R12, mieszadła M11, M12, mierniki Q11, Q12 10. osadnik wtórny 11. instalacje elektryczne i AKPiA, osadnik wtórny RZO i RP4 12. pompownia osadu 13. studnia pomiarowa ścieków oczyszczonych z przebudową odcinka kanału 14. instalacje elektryczne i AKPiA, komora pomiarowa, miernik F3 15. budynek obsługi- komora stabilizacji osadu - instalacja powietrza, 16. budynek obsługi- komora stabilizacji osadu - instalacja odcieków i przelewowa, 17. budynek obsługi- komora stabilizacji osadu - instalacja osadu 18. budynek obsługi- komora stabilizacji osadu - instalacja PIX 19. budynek obsługi- komora stabilizacji osadu - roboty remontowe 20. wewnętrzna linia zasilająca 21. zasilanie rezerwowe - zespół prądotwórczy 400/230V 22. montaż prefabrykatów, rozdzielnia główna RG, szafa automatyki Sa1 400/230V, bateria kondensatorów, 23. instalacje elektryczne i AKPiA , budynek oczyszczalni 24. sieci zewnętrzne ze studnią z regulatorem przepływu 25. studnie pomiarowe na osadzie 26. instalacje elektryczne i AKPiA, pompownia osadu (P1 i P2), przepływomierze (F1 i F2) 27. stanowisko przed stacją zlewczą - roboty naprawcze dróg wewnętrznych 28. budynek obsługi - pomieszczenie agregatu - prace remontowe, orynnowanie budynku 29. wizualizacja komputerowa 30. prace kontrolno-pomiarowe 31. instalacja monitoringu (TV dozorowa) 32. instalacje antywłamaniowe 33. rozruch, wyposażenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROW 2007-2013 / działanie 321: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA GUTKOWSKI Gutkowski Jan, ul. 17 Stycznia 92, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1762750,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2345860,48

  • Oferta z najniższą ceną: 2295825,89 / Oferta z najwyższą ceną: 2536664,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.