eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników i uczestniczek projektu INTEGRA - program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej oraz projektu Bliżej domu- model wychodzenia z bezdomności - 8 zadań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników i uczestniczek projektu INTEGRA - program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej oraz projektu Bliżej domu- model wychodzenia z bezdomności - 8 zadań
Numer ogłoszenia: 273804 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222382 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Skibińskiego 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622528, faks 032 2613694.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników i uczestniczek projektu INTEGRA - program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej oraz projektu Bliżej domu- model wychodzenia z bezdomności - 8 zadań.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników i uczestniczek projektu INTEGRA-program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej oraz projektu Bliżej domu-model wychodzenia z bezdomności-8 zadań. Zad 1-Kurs komputerowy przygotowujący w zakresie ECDL START i ECDL e-Citizen wraz z egzaminem uprawniającym do Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych w zakresie ECDL START i ECDL e-Citizen Zad 2-Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem języka niemieckiego (w stopniu podstawowym) Zad 3-Kasjer z obsługą kasy fiskalnej oraz fakturowaniem komputerowym Zad 4-Operator koparko-ładowarki wszystkie typy klasa III Zad 5-Gospodarka magazynowa z obsługą wózka jezdniowego, komputera w zakresie programów magazynowych, podstaw fakturowania komputerowego oraz praktycznymi aspektami realizacji zasad GHP-GMP Zad 6-Kurs spawania metodą MAG (135) Zad 7-Palacz kotłów wodnych i parowych opalanych węglem, koksem, olejem, gazem oraz obsługą wymienników ciepła. Zad 8-Kurs prawo jazdy kategoria B. Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, realizowane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej. UWAGA! Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. I Zad 1-Kurs Komputerowy przygotowujący w zakresie ECDL START i ECDL e-Citizen wraz z egzaminem uprawniającym do Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych w zakresie ECDL START i ECDL e-Citizen 1.Termin realizacji szkolenia: od daty podpisania umowy do 20.08.2013r. 2. Liczba uczestników: -maks: 18 osób (w tym: Integra-13 osób i Bliżej domu-5 osób) -min: 13 osób (w tym: Integra-9 osób i Bliżej domu-4 osoby) 3. Liczba godzin szkoleniowych: Kurs dla każdej z grup uczestników-uczestnika, zostanie przeprowadzony w ilości 60 godzin, w tym: -zajęcia teoretyczne: 20 godzin lekcyjnych (45 min) -zajęcia praktyczne: 40 godzin zegarowych (60 min) 4.Program kursu: musi odpowiadać aktualnie obowiązującym przepisom prawa w zakresie go obejmującym. 5. Cel kursu: przygotowanie uczestników-uczestniczek z zakresu wiedzy i umiejętności umożliwiających przystąpienie do procedury zdawania egzaminu i uzyskania EUROPEJSKIEGO CERTYFIKATU UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH E-OBYWATEL (ECDL e-Citizen) oraz ECDL START-zgodnie ze standardami przyjętymi dla kursów ECDL.6. Organizacja szkolenia: 1) Wykonawca zorganizuje kurs zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III.9 SIWZ. 2) Wykonawca zorganizuje egzamin w Certyfikowanym Centrum Egzaminacyjnym ECDL na terenie woj. śląskiego zgodnie z procedurą obowiązującą przy ubieganiu się o uzyskanie certyfikatu ECDL dla każdego uczestnika, który ukończył kurs i spełnia warunki uprawniające do przystąpienia do egzaminu ECDL. 3) Wykonawca dokona jednorazowej opłaty za przystąpienie do egzaminu o którym mowa w ppkt. 2 dla każdego uczestnika o którym mowa w ppkt.2. 4) Uczestnicy którzy nie zaliczą pozytywnie egzaminu o którym mowa w ppkt. 2 będą mogli powtarzać egzamin zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami, jednak koszt dodatkowych egzaminów będą ponosili sami uczestnicy. II Zad 2-Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem kursu języka niemieckiego (w stopniu podstawowym) 1.Termin realizacji usługi: Od daty podpisania umowy do 20.08.2013r. 2. Liczba uczestników: -maks: 10 osób (w tym: Integra-9 osób i Bliżej domu-1 osoba) -min: 7 osób (w tym: Integra-6 osób i Bliżej domu-1 osoba) 3. Liczba godzin szkoleniowych: Kurs dla każdej z grup uczestników-uczestnika, zostanie przeprowadzony w ilości 170 godzin, w tym: -zajęcia teoretyczne: 50 godzin lekcyjnych (45 min) -zajęcia praktyczne: 120 godzin zegarowych (60 min) 4.Program kursu: musi odpowiadać aktualnie obowiązującym przepisom prawa w zakresie go obejmującym. Program powinien zawierać zagadnienia przygotowujące uczestników z zakresu wiedzy:-kurs języka niemieckiego dla opiekunów osób starszych i niepełnosprawnych -rola i zadania opiekuna -sylwetka zawodowa opiekuna -podstawy psychologii -podstawy psychiatrii -organizacja pracy własnej i etyka zawodowa -jak radzić sobie ze stresem -formy opieki i pomocy -anatomia i fizjologia -proces starzenia się organizmu człowieka -postawa wobec uczuć i sposobu zachowania pielęgnowanej osoby -pielęgnacja osób w podeszłym wieku i chorych -choroby wieku podeszłego -obserwacja chorego -pomiar i monitoring parametrów -skutki długotrwałego unieruchomienia -opieka nad umierającymi i towarzyszenie śmierci -aspekty pielęgnacyjne rehabilitacji -pierwsza pomoc w geriatrii -zasady żywienia ludzi starszych, niepełnosprawnych i chorych -wybrane zagadnienia farmakoterapii -zagadnienia prawne -zasady BHP oraz ochrona p.poż. -system pomocy społecznej i służby zdrowia 5. Cel kursu: przygotowanie uczestników-uczestniczek z zakresu wiedzy i umiejętności umożliwiających świadczenie usługi opiekuna-opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych także z możliwością pracy w Niemczech. 6. Organizacja szkolenia: 1) Wykonawca zorganizuje kurs zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III.9 SIWZ. 2) Szkolenie winno zakończyć się egzaminem wewnętrznym dla każdego uczestnika, który ukończył kurs i spełnia warunki uprawniające do przystąpienia do egzaminu ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz wydaniem zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 3) Wykonawca dokona jednorazowej opłaty za przystąpienie do egzaminu o którym mowa w ppkt. 2 dla każdego uczestnika o którym mowa w ppkt.2. (jeżeli opłata występuje) 4) Uczestnicy którzy nie zaliczą pozytywnie egzaminu o którym mowa w ppkt. 2 będą mogli powtarzać egzamin zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami, jednak koszt dodatkowych egzaminów będą ponosili sami uczestnicy. III Zad 3-Kasjer z obsługą kasy fiskalnej oraz fakturowaniem komputerowym 1.Termin realizacji usługi: Od daty podpisania umowy do 20.08.2013r. 2. Liczba uczestników: -maks: 8 osób (w tym: Integra-7 osób i Bliżej domu-1 osoba) -min: 6 osób (w tym: Integra-5 osób i Bliżej domu-1 osoba) 3. Liczba godzin szkoleniowych: Kurs dla każdej z grup uczestników-uczestnika, zostanie przeprowadzony w ilości 30 godzin, w tym: -zajęcia teoretyczne: 8 godzin lekcyjnych (45 min) -zajęcia praktyczne: 22 godzin zegarowych (60 min) 4. Program kursu: musi odpowiadać aktualnie obowiązującym przepisom prawa w zakresie go obejmującym. Program powinien zawierać zagadnienia przygotowujące uczestników z zakresu wiedzy: -fakturowanie komputerowe -zasady wystawiania faktur -faktury korygujące -faktury proforma -kryteria i warunki techniczne, którym muszą odpowiadać kasy fiskalne -warunki stosowania kas przez podatników -budowa, rodzaje kas, systemy kasowe -obowiązkowe informacje zawarte na paragonie -kryteria i sposoby prowadzenia kontroli przez Urząd Skarbowy -ewidencja sprzedaży za pomocą kasy -sprzedaż za pomocą kodów PLU, kodów kreskowych -różne formy płatności -anulowanie paragonu -programowanie stawek VAT -raporty: dobowy, okresowy, towarów, zaprogramowanych opakowań zwrotnych -przyjmowanie reklamacji i zwrotów -rozliczanie utargu -przyjmowanie, wydawanie lub zwrot towaru na magazyn -inwentaryzacja -obowiązki kasjera -rozmowa z klientem -praktyczne umiejętności na stanowisku handlowym -techniki sprzedaży 5. Cel kursu: przygotowanie uczestników-uczestniczek z zakresu wiedzy i umiejętności umożliwiających wykonywanie pracy kasjera z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem komputerowym. 6. Organizacja szkolenia: 1) Wykonawca zorganizuje kurs zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III.9 SIWZ. 2) Szkolenie winno zakończyć się egzaminem wewnętrznym dla każdego uczestnika, który ukończył kurs i spełnia warunki uprawniające do przystąpienia do egzaminu ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz wydaniem zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 3) Wykonawca dokona jednorazowej opłaty za przystąpienie do egzaminu o którym mowa w ppkt. 2 dla każdego uczestnika o którym mowa w ppkt.2. (jeżeli opłata występuje) 4) Uczestnicy którzy nie zaliczą pozytywnie egzaminu o którym mowa w ppkt. 2 będą mogli powtarzać egzamin zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami, jednak koszt dodatkowych egzaminów będą ponosili sami uczestnicy. IV. Zad 4-Operator koparko-ładowarki wszystkie typy klasa III 1.Termin realizacji usługi: Od dnia podpisania umowy do 20.08.2013r. 2. Liczba uczestników: -maks: 6 osób ( w tym: Integra-4 osoby i Bliżej domu-2 osoby) -min: 4 osoby (w tym: Integra-3 osoby i Bliżej domu-1 osoba) 3. Liczba godzin szkoleniowych: Kurs dla każdej z grup uczestników-uczestnika, zostanie przeprowadzony w ilości 202 godziny, w tym -zajęcia teoretyczne: 116 godzin lekcyjnych (45 min) -zajęcia praktyczne: 86 zegarowych (60 min) 4. Program kursu: musi być przeprowadzony zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie go obejmującym, w szczególności z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych budowlanych i drogowych (Dz. U z dnia 15 października 2001 r. Nr 118, poz. 1263). Wykonawca powinien posiadać certyfikat Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego §26, ust.3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Program powinien zawierać zagadnienia przygotowujące uczestników z zakresu wiedzy -użytkowanie eksploatacyjne -dokumentacja techniczna -bezpieczeństwo i higiena pracy -podstawy elektrotechniki -silniki spalinowe -elementy hydrauliki -budowa koparko-ładowarek -technologia robót -zajęcia praktyczne w parku maszynowym na poligonie ćwiczebnym 5. Cel kursu: przygotowanie uczestników-uczestniczek z zakresu wiedzy i umiejętności umożliwiających przystąpienie do procedury zdawania egzaminu i uzyskania uprawnień do obsługi koparko-ładowarek wszystkie typy klasa III. 6. Organizacja szkolenia: 1) Wykonawca zorganizuje kurs zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III.9 SIWZ. 2) Wykonawca zorganizuje państwowy egzamin zewnętrzny dla każdego uczestnika, który ukończył kurs i spełnia warunki uprawniające do przystąpienia do egzaminu państwowego. 3) Wykonawca dokona jednorazowej opłaty za przystąpienie do egzaminu o którym mowa w ppkt. 2 dla każdego uczestnika o którym mowa w ppkt.2. 4) Uczestnicy którzy nie zaliczą pozytywnie egzaminu o którym mowa w ppkt. 2 będą mogli powtarzać egzamin zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami, jednak koszt dodatkowych egzaminów będą ponosili sami uczestnicy. V Zad 5-Gospodarka magazynowa z obsługą wózków jezdniowych, komputera w zakresie programów magazynowych, podstaw fakturowania komputerowego oraz praktycznymi aspektami realizacji zasad GHP-GMP 1.Termin realizacji usługi: Od daty podpisania umowy do 20.08.2013r. 2. Liczba uczestników: -maks: 13 osób (w tym: Integra-8 osób i Bliżej domu-5 osób) -min: 10 osób (w tym: Integra-6 osób i Bliżej domu-4 osoby) 3. Liczba godzin szkoleniowych: Kurs dla każdej z grup uczestników-uczestnika, zostanie przeprowadzony w ilości 180 godzin, w tym: -zajęcia teoretyczne: 60 godzin lekcyjnych (45 min) -zajęcia praktyczne: 120 godzin zegarowych (60 min) 4. Program kursu: musi być przeprowadzony zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie go obejmującym, w szczególności z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2000r. Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. z 2001 r. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.) Program powinien zawierać zagadnienia przygotowujące uczestników z zakresu wiedzy: -zagadnienia prawne -finanse -marketing -obsługa komputera w zakresie dowolnego programu magazynowego -fakturowanie komputerowe -zasady wystawiania faktur -faktury korygujące -faktury proforma -źródła i warunki zakupu towarów -wypełnianie dokumentacji -sprzedaż, przyjmowanie i wydawanie towarów -przewozy towarów -handel hurtowy -zasady gospodarki magazynowej i technologii prac -towaroznawstwo i odbiór jakościowy -zasady higieny w handlu żywnością -typy wózków -budowa wózka -czynności operatora przy obsłudze przed rozpoczęciem pracy i po pracy z wózkiem -czynności operatora w czasie pracy z wózkiem -wiadomości z zakresu bhp -ładunkoznawstwo -praktyczna nauka jazdy -wymiana butli 5. Cel kursu: przygotowanie uczestników-uczestniczek z zakresu wiedzy i umiejętności umożliwiających przystąpienie do procedury zdawania egzaminu i uzyskania uprawnień do obsługi wózków jezdniowych, komputera w zakresie programów magazynowych, podstaw fakturowania komputerowego oraz stosowania praktycznych aspektów i realizacji zasad GHP-GMP 6. Organizacja szkolenia: 1) Wykonawca zorganizuje kurs zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III.9 SIWZ. 2) Szkolenie winno zakończyć się egzaminem wewnętrznym dla każdego uczestnika, który ukończył kurs i spełnia warunki uprawniające do przystąpienia do egzaminu ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz wydaniem zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 3) Wykonawca w zakresie wózka jezdniowego zorganizuje państwowy egzamin zewnętrzny przeprowadzony przez Komisję kwalifikacyjną-zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt 4 ) dla każdego uczestnika, który ukończył kurs i spełnia warunki uprawniające do przystąpienia do egzaminu państwowego. 4) Wykonawca dokona jednorazowej opłaty za przystąpienie do egzaminu o którym mowa w ppkt. 2 dla każdego uczestnika o którym mowa w ppkt.2. (jeżeli opłata występuje) i w ppkt. 3 dla każdego uczestnika, o którym mowa w ppkt 3. 5) Uczestnicy którzy nie zaliczą pozytywnie egzaminu o którym mowa w ppkt. 2 lub w ppkt. 3 będą mogli powtarzać egzamin zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami, jednak koszt dodatkowych egzaminów będą ponosili sami uczestnicy. VI Kurs spawania metodą MAG (135) 1.Termin realizacji usługi: Od daty podpisania umowy do 27.09.2013r. 2. Liczba uczestników: -maks: 4 osób (w tym: Integra-4 osoby i Bliżej domu-0 osób) -min: 3 osób (w tym: Integra-3 osoby i Bliżej domu-0 osób) 3. Liczba godzin szkoleniowych: Kurs dla każdej z grup uczestników/uczestnika, zostanie przeprowadzony w ilości 357 godzin, w tym: -zajęcia teoretyczne: 107 godzin lekcyjnych (45 min) -zajęcia praktyczne: 250 godzin zegarowych (60 min) 4. Program kursu: musi odpowiadać aktualnie obowiązującym przepisom prawa w zakresie go obejmującym. Program powinien zawierać zagadnienia przygotowujące uczestników z zakresu wiedzy: -przygotowanie uczestników i uczestniczek do egzaminów końcowych IS-PT-FW-1-135, IS-P-BW-1-135 lub IS-T-BW-1-135 wg wytycznych Instytutu Spawalnictwa. -spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi -spawanie blach spoinami czołowymi -spawanie rur spoinami czołowymi 5. Cel kursu: przygotowanie uczestników-uczestniczek z zakresu wiedzy i umiejętności umożliwiających przystąpienie do procedury zdawania egzaminu i uzyskania uprawnień do spawania jw. 6. Organizacja szkolenia: 1) Wykonawca zorganizuje kurs zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III.9 SIWZ. 2) Wykonawca zorganizuje państwowy egzamin zewnętrzny dla każdego uczestnika, który ukończył kurs i spełnia warunki uprawniające do przystąpienia do egzaminu państwowego przeprowadzonego przez uprawnioną instytucję. 3) Wykonawca dokona jednorazowej opłaty za przystąpienie do egzaminu o którym mowa w ppkt. 2 dla każdego uczestnika o którym mowa w ppkt.2. 4) Uczestnicy którzy nie zaliczą pozytywnie egzaminu o którym mowa w ppkt. 2 będą mogli powtarzać egzamin zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami, jednak koszt dodatkowych egzaminów będą ponosili sami uczestnicy. VII Zad 7 Palacz kotłów wodnych i parowych opalanych węglem, koksem, olejem, gazem oraz obsługa wymienników ciepła 1.Termin realizacji usługi: Od dnia podpisania umowy do 20.08.2013r. 2. Liczba uczestników: -maks: 6 osób (w tym: Integra-0 osób i Bliżej domu-6 osób) -min: 4 osoby (w tym: Integra-0 osób i Bliżej domu-4 osoby) 3. Liczba godzin szkoleniowych: Kurs dla każdej z grup uczestników-uczestnika, zostanie przeprowadzony w ilości 85 godzin, w tym: -zajęcia teoretyczne: 25 godzin lekcyjnych (45 min) -zajęcia praktyczne: 60 godzin zegarowych (60 min) 4. Program kursu: musi odpowiadać aktualnie obowiązującym przepisom prawa w zakresie go obejmującym. Program powinien zawierać zagadnienia przygotowujące uczestników z zakresu wiedzy: -przepisy ogólne i wybrane zagadnienia -przepisy o dozorze technicznym -organizacja pracy przy urządzeniach cieplnych -obowiązki palacza -techniki cieplne -armatura i materiały -schemat kotłowni CO -woda w gospodarce cieplnej -kotły parowe i wodne -eksploatacja kotłów -sieci i instalacje cieplne -zasady eksploatacji wymienników ciepła -konserwacja wymienników ciepła -naprawa wymienników ciepła -przemysłowe urządzenia pary i gorącej wody -paliwa stałe, paliwa ciekłe, -aparatura kontrolno-pomiarowa -BHP przy urządzeniach cieplnych i na stanowisku palacza CO -ochrona p. poż. -ratownictwo medyczne 5. Cel kursu: przygotowanie uczestników-uczestniczek z zakresu wiedzy i umiejętności umożliwiających przystąpienie do procedury zdawania egzaminu i uzyskania uprawnień do obsługi kotłów wodnych i parowych opalanych węglem, koksem, olejem, gazem oraz obsługi wymienników ciepła 6. Organizacja szkolenia: 1) Wykonawca zorganizuje kurs zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III.9 SIWZ. 2) Wykonawca zorganizuje państwowy egzamin zewnętrzny dla każdego uczestnika, który ukończył kurs i spełnia warunki uprawniające do przystąpienia do egzaminu państwowego przeprowadzonego przez uprawnioną instytucję. 3) Wykonawca dokona jednorazowej opłaty za przystąpienie do egzaminu o którym mowa w ppkt. 2 dla każdego uczestnika o którym mowa w ppkt.2. 4) Uczestnicy którzy nie zaliczą pozytywnie egzaminu o którym mowa w ppkt. 2 będą mogli powtarzać egzamin zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami, jednak koszt dodatkowych egzaminów będą ponosili sami uczestnicy. VII Zad 8-Kurs prawa jazdy kategoria B. 1.Termin realizacji usługi: Od daty podpisania umowy do 27.09.2013r. 2. Liczba uczestników: -maks: 29 osób (w tym: Integra-29 osób i Bliżej domu-0 osób) -min: 20 osób (w tym: Integra-20 osób i Bliżej domu-0 osób) 3. Liczba godzin szkoleniowych: Kurs dla każdej z grup uczestników-uczestnika, zostanie przeprowadzony w ilości 60 godzin, w tym: -zajęcia teoretyczne: 30 godzin z zakresu przepisów prawa ruchu drogowego i udzielania pierwszej pomocy, (godziny lekcyjne-45 min.) -zajęcia praktyczne: 30 godzin zajęć praktycznych w warunkach miejskich, na trasie i na placu manewrowym, licząc na jednego uczestnika kursu (godziny zegarowe-60 min.) 4. Program kursu: 1) Musi odpowiadać aktualnie obowiązującym przepisom prawa w zakresie go obejmującym w szczególności kurs dla każdej z grup osób-osoby, zostanie przeprowadzony w zakresie i wymiarze określonym przez obowiązujące przepisy, tj.: ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U.2005 Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 995 z późn. zm.) Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 995 z późn. zm.) w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach. 2) Częstotliwość realizacji zajęć: dni robocze i wolne w godzinach 6.00 - 22.00 3) Terminy i godziny zajęć praktycznych szkolenia (praktyczna nauka jazdy) będą uzgadniane indywidualnie pomiędzy danym uczestnikiem i instruktorem. 5. Cel kursu: przygotowanie uczestników-uczestniczek z zakresu wiedzy i umiejętności umożliwiających przystąpienie do procedury zdawania egzaminu i uzyskania uprawnień kategorii B do prowadzenia pojazdów. 6. Organizacja szkolenia: 1) Wykonawca zorganizuje kurs zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III.9 SIWZ. 2) Przed rozpoczęciem zajęć każdej grupy osób-osoby, Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i skierować uczestników szkolenia na badania lekarskie, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami oraz pokryć koszt tych badań. 3) Szkolenie zakończy się przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego oraz wydaniem stosownych zaświadczeń (zgodnych z Rozporządzeniem o którym mowa w pkt. 4 ppkt. 1 dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. B). 4) Wykonawca dokona jednorazowej opłaty za przystąpienie do egzaminu państwowego za każdego uczestnika, który ukończył kurs i zdał z wynikiem pozytywnym teoretyczny i praktyczny egzamin wewnętrzny. Uczestnicy którzy nie zaliczą pozytywnie egzaminu teoretycznego lub praktycznego, będą mogli powtarzać egzamin zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami, jednak koszt dodatkowych egzaminów będą ponosili sami uczestnicy. 7. Miejsce realizacji zajęć: 1) Teoretyczne zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się na terenie miasta Dąbrowa Górnicza w pomieszczeniach dostosowanych do ich prowadzenia, uwzględniając liczebność osób w grupie, zgodnie ze specyfiką zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażonych tj spełniających warunki m.in sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne. 2) Praktyczne zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się na terenie miasta Dąbrowa Górnicza lub poza terenem miasta, z zastrzeżeniem, że dany uczestnik szkolenia rozpoczyna i kończy każde zajęcia szkoleniowe na terenie miasta Dąbrowa Górnicza. 8. Zaplecze techniczne: 1) Szkolenie praktyczne zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem pojazdów w ilości zapewniającej prawidłowe wykonanie usługi, jednak w ilości nie mniejszej niż 3 sprawne pojazdy (dopuszczone do ruchu, przystosowane do nauki jazdy, spełniające wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz niezbędnego wyposażenia w zakresie prawa jazdy kat. B.) 2) Wykonawca musi dysponować dostępem do placu manewrowego. 9. Dokumentacja kursu: 1) Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji zamówienia: -program szkolenia, -harmonogram zajęć teoretycznych. 2) Wykonawca winien przekazywać Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia: miesięczne harmonogramy zajęć praktycznych 3) Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu wraz z fakturą VAT za zrealizowanie przedmiotu zamówienia: -kopie kart zajęć teoretycznych i praktycznych, zawierających tematykę zajęć teoretycznych, tematykę zajęć praktycznych, terminy ich realizacji oraz wymiar godzin. IX Wymagania dodatkowe wspólne dla wszystkich zadań w zakresie nieokreślonym w rozdziałach III.1 - III.8. zostały uszczegółowione III.9 SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt INTEGRA - program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej oraz Projekt Bliżej domu- model wychodzenia z bezdomności. Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, realizowane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kurs komputerowy przygotowujący w zakresie ECDL START i ECDL e- Citizen wraz z egzaminem uprawniającym do Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych w zakresie ECDL START i ECDL e-Citizen

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego ul. Krasińskiego 2 40-952 Katowice Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Dąbrowie Górniczej, ul. Królowej Jadwigi 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27309,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22824,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22824,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22824,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem języka niemieckiego (w stopniu podstawowym)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Zawodowego mgr Andrzej Nowak, ul. Katowicka 67, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24942,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Kasjer z obsługą kasy fiskalnej oraz fakturowaniem komputerowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAPZ Sp. z o.o., ul. Przybylaka 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7342,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1904,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6104,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia BIAŁECKI Sp. z o.o., ul. Energetyków 8, 44-330 Jastrzębie Zdrój, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17152,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12066,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Gospodarka magazynowa z obsługą wózka jezdniowego, komputera w zakresie programów magazynowych, podstaw fakturowania komputerowego oraz praktycznymi aspektami realizacji zasad GHP-GMP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Zawodowego mgr Andrzej Nowak, ul. Katowicka 67, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27023,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31512,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Kurs spawania metodą MAG (135)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAPZ Sp.z o.o., ul. Przybylaka 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24755,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24860,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Palacz kotłów wodnych i parowych opalanych węglem, koksem, olejem, gazem oraz obsługą wymienników ciepła

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego ul. Krasińskiego 2 40 -952 Katowice Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Dąbrowie Górniczej, ul. Królowej Jadwigi 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5676,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8826,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8826,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8826,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Kurs prawo jazdy kategoria B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Zawodowego mgr Andrzej Nowak, ul. Katowicka 67, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41874,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39991,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.