eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Praszka › przebudowa ulicy Równoległej w miejscowości Przedmość, gm. Praszka - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-15

POZYCJA 27369

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Praszka: przebudowa ulicy Równoległej w miejscowości Przedmość, gm. Praszka - etap II Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, do kontaktów: Janusz Auguściak, Kamil Kowalczyk. Grażyna Polis, Plac Grunwaldzki 13, 46-320 Praszka, woj. opolskie, tel. 034 3591009, fax 034 3591010, e-mail: umig@praszka.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.praszka.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy Równoległej w miejscowości Przedmość, gm. Praszka - etap II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Przedmość, ul. Równolegla. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Równoległej w miejscowości Przedmość - etap II, polegająca na wykonaniu nowej podbudowy jezdni, ułożeniu nawierzchni asfaltowej, wykonaniu krawężników i studni ulicznych ściekowych na następującym odcinku drogi: a)Od km 0+126,0 (przy posesji nr 71) do km 0+248,0 (przy posesji nr 55). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zadania powyżej 60 000 euro. Zamówienie realizowane etapami - etap II o wartości szacunkowej do 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 1

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Dysponują co najmniej jedną osobą będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe. c) Wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 3 roboty) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz potwierdzą dokumentami, że wykonali je z należytą starannością. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w złożonych ofertach. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty: 1/ wypełniony i podpisany formularz oferty zgodnie z zał. Nr 1; 2/ podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych zał. nr 2, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i zawierające przedmiot działalności odpowiadający przedmiotowi zamówienia. 4/ aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS-u, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5/ dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ważne na dzień składania ofert. 6/ Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych (co najmniej trzy roboty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zał. nr 3. Z wykazu musi wynikać, że wykonawca wykonał w tym okresie roboty budowlane polegające na budowie nawierzchni asfaltowej o łącznej powierzchni co najmniej 5000 m2. W przypadku oferty składanej wspólnie, ilość i wartość wykonanych robót w powyższym okresie przez poszczególnych wspólników można sumować. 7/ Dokument ustalający pełnomocnika dla podmiotów występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, poświadczony notarialnie lub umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 8/ Kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z przedmiarem robót 9/ Zaakceptowany projekt umowy wg załącznika nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praszka.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 10:30, Urząd Miasta i Gminy 46-320 Praszka, Plac Grunwaldzki 13, pok. Nr 28 - sala narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.