eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Zakup pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno - komunikacyjnych w ramach programu rządowego Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej nr 10 im. Karola Miarki oraz Szkoły Podstawowej nr 11 im. Św. Jadwigi Królowej Polski w Mysłowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Mysłowice: Zakup pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno - komunikacyjnych w ramach programu rządowego Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej nr 10 im. Karola Miarki oraz Szkoły Podstawowej nr 11 im. Św. Jadwigi Królowej Polski w Mysłowicach.
Numer ogłoszenia: 273289 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241797 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, faks (032) 2234075.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno - komunikacyjnych w ramach programu rządowego Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej nr 10 im. Karola Miarki oraz Szkoły Podstawowej nr 11 im. Św. Jadwigi Królowej Polski w Mysłowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego spełniającego wymogi rządowego programu - Cyfrowa szkoła wraz z instalacją i uruchomieniem. Cykl szkoleń instruktażowych dotyczących użytkowania na w/w sprzęcie. Przedmiot dostawy musi spełniać następujące warunki: - posiadać deklarację CE, - posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, - w przypadku komputerów przenośnych - spełniają wymogi normy Energy Star 5.0, - wyprodukowany w 2012 r. - fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, - posiadać dołączone instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, - powinien posiadać parametry techniczne nie gorsze od podanych w zał. nr 5 do siwz. Wymagania serwisowe: - gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy na cały sprzęt elektroniczny, a w przypadku tablic interaktywnych nie krótszy niż 60 miesięcy, - czas reakcji 24 godziny od momentu zgłoszenia problemu, usunięcia awarii w ciągu 5 dni roboczych lub sprzętu zastępczego, - dostępność serwisu pogwarancyjnego. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Karola Miarki ul. Mikołaja Reja 28; 41-404 Mysłowice oraz Szkoły Podstawowej nr 11 im. św. Jadwigi Królowej Polski ul. Laryska 101; 41-404 Mysłowice. 2. Dostawy odbywać się będą transportem wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia bezpośrednio do placówek, o których mowa w pkt. 3.1, w dniach poniedziałek-piątek w godzinach 08:00÷15:00 i zamontować w miejscu wskazanym przez Dyrektora Szkoły lub upoważnionego pracownika Szkoły, z zastrzeżeniem, iż termin oraz godzinę dostawy i montażu wykonawca musi uzgodnić z Dyrektorem Szkoły lub upoważnionym pracownikiem Szkoły, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: nie dotyczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71653,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93929,96

  • Oferta z najniższą ceną: 93929,96 / Oferta z najwyższą ceną: 121966,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.