To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-26
Wrocław: ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO NOWOUTWORZONYCH ODDZIAŁÓW W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 15 WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 272886 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240622 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 15, ul. Stanisławowska 38/44, 54-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7831450, faks 0-71 7831450.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO NOWOUTWORZONYCH ODDZIAŁÓW W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 15 WE WROCŁAWIU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do nowych oddziałów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 15 przy ul. Stanisławowskiej 38-44 we Wrocławiu. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia zobligowany jest do dostarczenia mebli do pomieszczeń oddziałów przy ul. Stanisławowskiej 38-44 we Wrocławiu dokonania ich rozładunku, rozpakowania, wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 15 lub osoby przez niego upoważnionej, montażu mebli na miejscu, ustawienia, wypoziomowania, usunięcia opakowań związanych z dostawą i montażem mebli. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w oryginalnym opakowaniu. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wszystkie dostarczane meble będą fabrycznie nowe, wyprodukowane od 2011 roku, nieużywane oraz wolne od wad (fizycznych i prawnych). 2. Wykonawca zobowiązany jest załączyć przy dostawie mebli aktualne certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, w szczególności certyfikaty bezpieczeństwa wg obowiązujących norm bezpieczeństwa PN-EN 1729-1:2007 oraz PN-EN 1729-2:2007; PN-F-06009:2001 lub atest higieniczny wyrobów takich jak meble do placówek oświatowych (regały, stoliki, krzesełka, stoliki). Atesty higieniczne na płyty meblowe, obrzeża PVC, kleje oraz atesty trudnopalności dla tapicerek, plastiku wg normy PN-88/B-02855; sklejka spełniająca wymogi normy PN-F-06106-21994; Atesty wytrzymałościowe dla krzeseł i foteli. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Świadectwo wytrzymałości i odkształcalności według wymagań BN086-7140-12/30, PN-F-06009:2001 oraz atest higieniczny wyrobów takich jak meble do placówek oświatowych (regały, stoliki, krzesełka, stoliki). 3.Dostawa obejmuje: a.transport mebli na miejsce, według wskazania Zamawiającego tj. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 15 we Wrocławiu przy ul. Stanisławowskiej 38-44, b.rozładunek i rozpakowanie c.montaż mebli na miejscu, d.wniesienie i ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, e.wypoziomowanie i usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, f.pozostawienie mienia Zamawiającego w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu mebli, g.pozostawienie umeblowanych pomieszczeń w należytym porządku, 4.Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania przedmiotu zamówieia w obecności dyrektora jednostki oświaty lub osoby przez niego upoważnionej. 5.Wykonawca odpowiada za przedmiot zamówienia do czasu jego ostatecnego przekazania i podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6.Protokół odbioru przedmiotu zamówienia podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i dyrektora jednostki oświaty stwierdza kompletność, poprawność i zgodność dostawy oraz montażu z zamówieniem. 7.Wykonawca do faktury o płatność dołączy oryginał protokołu przyjęcia wszystkich mebli przeznaczonych dla placówki. 8.Wykonawca dostarczy każdą partię własnym transportem i na własne ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu. 9.O gotowości dostarczenia wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić dyrektora jednostki oświaty w formie pisemnej, e-mailem lub faxem z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 10.W przypadku otrzymania przedmiotu zamówienia złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie, do 7 dnia roboczego od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru przedmiotu zamówienia bez wad. 11.Podpisanie protokołu, o którym mowa w ustępie 6 i odbiór sprzętu w ramach dostawy nie pozbawia Zamawiającego prawa do zgłaszania reklamacji z tytułu jego jakości. Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących jakości dostarczonych przedmiotów umowy za pomocą pism, faksu lub poczty elektronicznej, które to formy są wiążące dla Wykonawcy. 12.Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji. Szczegółowa cpecyfikację mebli - ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka zamawianego przedmiotu zamówienia określona jest w załączniku nr 1 do SIWZ. WYMAGANIA DODATKOWE: a)Wykonawca oświadcza, iż posiada kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i będzie realizował zamówienie z należytą starannością. b)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe i rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia. c)Zaoferowane meble winny spełniać wszystkie wymienione w SIWZ i załączniku nr 1 do projektu umowy warunki. Jeżeli w złożonej ofercie zaoferowane meble nie będą spełniały nawet jednego z wymienionych parametrów, oferta zostanie odrzucona. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.36.00 - Ławki 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.14.13.00 - Szafy 39.13.11.00 - Regały archiwalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ergotop Sp. z o.o., ul. Wałowska 46, 57-220 Ziębice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138211,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122001,17
Oferta z najniższą ceną: 122001,17 / Oferta z najwyższą ceną: 145020,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu.
- Dostawa mrożonek dla pacjentów hospitalizowanych w USK we Wrocławiu na okres 12-m-cy
- WM/SZP/TP/45/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w rejonach D, E, J, K, M, N, C, L.
- Dostawa materiałów zużywalnych do biologii komórki na podstawie umowy ramowej
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 8 części
- Naprawa przeciekającej dylatacji w przejściu podziemnym na Placu Strzegomskim we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 1
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Dostawa mebli laboratoryjnych do Instytutu Nauk Chemicznych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.