eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › Dostawa paliw oraz innych produktów naftowych na zabezpieczenie potrzeb transportowych i sprzętowych Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Wielkopolskim w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-27

Grodzisk Wielkopolski: Dostawa paliw oraz innych produktów naftowych na zabezpieczenie potrzeb transportowych i sprzętowych Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Wielkopolskim w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 272523 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 490498 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Wlkp., ul. Rakoniewicka 40/5, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. (061) 4446385, faks (061) 4448696.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw oraz innych produktów naftowych na zabezpieczenie potrzeb transportowych i sprzętowych Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Wielkopolskim w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy paliw oraz innych produktów naftowych na zabezpieczenie potrzeb transportowych i sprzętowych Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Wielkopolskim w 2013 roku. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: benzyny bezołowiowej 95-oktanowej (PB-95) - 3.500 litrów, oleju napędowego (ON) - 20.000 litrów, inne produkty naftowe (oleje i smary) - do wartości 6.000 zł brutto. Podane ilości są wartościami prognozowanymi i nie stanowią wiążącego zobowiązania dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem. Zapłata na rzecz Wykonawcy dokonywana będzie przez Zamawiającego wyłącznie za faktycznie pobrane paliwo. Pobieranie paliw odbywać się będzie na stacjach paliwowych Wykonawcy. Wymaga się, aby stacje paliwowe Wykonawcy były położone w odległości do 1 km od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Wielkopolskim przy ul. Rakoniewickiej 40. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania zakupów przez co najmniej pięć dni roboczych w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 do 18.00. Wykonawca w okresie trwania umowy zapewni Zamawiającemu na wskazanych stacjach dostęp do paliwa o parametrach zgodnych z obowiązującymi w RP normami, w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441). Pobieranie paliw polegać będzie na sukcesywnym (uzależnionym od potrzeb) tankowaniu pojazdów służbowych Zamawiającego, a pobieranie paliw przeznaczonych dla sprzętu realizowane będzie poprzez tankowanie do kanistrów. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów Zamawiającego oraz nazwiska osób uprawnionych do tankowania Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Realizacja pobierania paliw będzie się odbywać na podstawie dowodu WZ. Forma rozliczenia pobranego paliwa: a) bezgotówkowa, rachunkiem zbiorczym płatnym przelewem za okres rozliczeniowy, b) okres rozliczeniowy nie może być dłuższy niż miesiąc kalendarzowy, c) termin płatności 14 dni od daty sprzedaży, d) wykonawca zobowiązany jest dostarczyć rachunek Zamawiającemu na 14 dni przed terminem płatności.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GROKOM Sp. z o.o., ul. 27 Stycznia 5, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113589,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112731,71

  • Oferta z najniższą ceną: 112731,71 / Oferta z najwyższą ceną: 112731,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.