eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek, faxów i innych dla SPZOZ w Sanoku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-10

Sanok: Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek, faxów i innych dla SPZOZ w Sanoku.
Numer ogłoszenia: 272432 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220552 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek, faxów i innych dla SPZOZ w Sanoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek, faxów i innych wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na 5 zadań, zgodnie z V częścią SIWZ opis części zamówienia. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wspólny słownik zamówień CPV: CPV - 30.19.00.00-7 materiały biurowe - zad. nr 1 CPV - 30.19.93.30-2 papier składany do drukarek komputerowych - zad. nr2 CPV - 32.58.12.10-4 materiały eksploatacyjne do faxów - zad. nr 3 CPV - 30.19.23.20-0 materiały eksploatacyjne do drukarek - zad. nr 4 CPV - 30.23.00.00-0 akcesoria komputerowe - zad. nr 5 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w załączniku nr 2 do siwz pod warunkiem, ze zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych określonych w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia. W zakresie zadania nr 4 poprzez produkt równoważny rozumie się produkt kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem, produkt fabrycznie nowy, nie regenerowany. Zaoferowane materiały muszą posiadać minimum 6-cio miesięczną gwarancję przydatności do użycia liczoną od dnia dostawy, określoną przez producenta na opakowaniu. Pojemniki kompatybilne do drukarek powinny posiadać nazwę producenta i kod produktu. Tonery (wkłady) do drukarek laserowych monochromatycznych powinny posiadać certyfikat Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej ISO/IEC 19752. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że proponowany produkt spełnia wymogi określone przez Zamawiającego na etapie składania ofert (art. 30 ust. 5). W razie ewentualnego uszkodzenia urządzenia i nie uznania warunków gwarancji przez autoryzowany serwis gwarancyjny (danego urządzenia) z uwagi na zastosowanie niezgodnego z zaleceniem producenta tonera (wkładu) dostawca pokryje całkowity koszt naprawy takiego urządzenia (dot. dostarczanych zamienników - ofert równoważnych). 3. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.23.00.00-0.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 65146.98 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Materiały biurowe

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Krosno Sp. z o.o., ul. Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 29759,78
  • Oferta z najniższą ceną: 29759,78 oferta z najwyższą ceną: 32121,25
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Papier składany do drukarek komputerowych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro - Plus Sp. z o.o., ul. Puzaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2243,70
  • Oferta z najniższą ceną: 2243,70 oferta z najwyższą ceną: 2522,18
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Materiały eksploatacyjne do faxów

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro plus Sp. z o.o., 38-400, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 572,48
  • Oferta z najniższą ceną: 572,48 oferta z najwyższą ceną: 607,90
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESGRAPH Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 27421,52
  • Oferta z najniższą ceną: 27421,52 oferta z najwyższą ceną: 53734,95
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.