eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Organizacja zadań szkoleniowych w ramach projektuAktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1.) - szkoleniePrawo jazdy kategorii B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-31

Szczecin: Organizacja zadań szkoleniowych w ramach projektu: Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1.) - szkolenie: Prawo jazdy kategorii B
Numer ogłoszenia: 272392 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja zadań szkoleniowych w ramach projektu: Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1.) - szkolenie: Prawo jazdy kategorii B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie Prawo jazdy kategorii B dla 30 uczestników projektu Aktywna Integracja w Szczecinie, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1.). 2. Wymaga się, aby szkolenie zostało zrealizowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 ze zm.), wymaganego do przystąpienia do egzaminu państwowego w zakresie prawa jazdy kat. B. 3. Wykonawca zobowiązany będzie, przed rozpoczęciem kursu przez uczestnika skierowanego przez Zamawiającego, do zorganizowania dla każdego uczestnika badań lekarskich zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia 2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami. Warunkiem uczestnictwa osoby skierowanej przez Zamawiającego w kursie będzie wydanie przez uprawnionego lekarza orzeczenia stwierdzającego brak przeciwwskazań do kierowania pojazdami. 4. W ramach kursu Wykonawca przeprowadzi dla każdego uczestnika kursu na prawo jazdy kategorii B 30 godzin zajęć teoretycznych (w tym co najmniej 4 godziny szkolenia teoretycznego i ćwiczeń w zakresie udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadków drogowych przeprowadzonego przez osobę uprawnioną do przeprowadzania szkolenia z zakresu pierwszej pomocy, tzn. ratownikiem medycznym, lekarzem systemu lub pielęgniarką systemu - w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, Dz. U. Nr 191, poz. 1410 ze zm.), w wymiarze 45 minut każda, i 30 godzin zajęć praktycznych szkolenia podstawowego, w wymiarze 60 minut każda. 5. Zajęcia teoretyczne mają odbywać się w granicach administracyjnych miasta Szczecina. Zajęcia teoretyczne mogą być prowadzone w formie szkolenia grupowego, z zastrzeżeniem, że grupa nie może liczyć więcej niż 15 osób, a jednorazowo zajęcia nie mogą trwać dłużej niż 5 godzin, przy czym, po każdych dwóch godzinach zajęć musi nastąpić co najmniej 20 minutowa przerwa (nie wliczana do czasu zajęć). Zajęcia teoretyczne odbywać się będą od poniedziałku do piątku popołudniami od godz. 16.30. 6. Pomieszczenia, w których zostaną przeprowadzone zajęcia teoretyczne muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów, w szczególności powinny być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i BHP do prowadzenia szkoleń dla osób w ilości stosownej do określonej w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Do realizacji zajęć teoretycznych Wykonawca zapewni oprzyrządowanie techniczne, a także biurka lub ławki oraz krzesła w ilości jedno biurko lub ławka i jedno krzesło dla każdego uczestnika kursu. Ponadto Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu materiały dydaktyczne obejmujące co najmniej podręcznik lub skrypt autorski osoby prowadzącej zajęcia w postaci wydruku trwałego, kartki trwale złączone (np. zbindowane) z zestawem pytań egzaminacyjnych, płytę CD z zestawem pytań egzaminacyjnych, zeszyt do notatek, długopis, ołówek i gumkę. Wymienione materiały uczestnicy kursu dostaną na własność. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz materiałów, które otrzymają uczestnicy kursu oraz listę dot. pokwitowań ich odbioru. 8. Wykonawca zapewni uczestnikom dostęp do materiałów tematycznie związanych z poruszanymi podczas zajęć zagadnieniami, takich jak zdjęcia, plansze dydaktyczne, ilustracje, zestawy foliogramów. 9. Uczestnik rozpocznie zajęcia praktyczne nauki jazdy w zakresie szkolenia podstawowego po zakończeniu szkolenia teoretycznego. 10. Zajęcia praktyczne odbywać się będą na placu manewrowym oraz w ruchu drogowym w granicach administracyjnych miasta Szczecin, przy czym podziału godzin zajęć w tym zakresie oraz ich zakres tematyczno- problemowy ustali instruktor dla każdego uczestnika odpowiednio do stwierdzonego u uczestnika poziomu wiedzy i umiejętności, predyspozycji i stopnia przyswajania umiejętności. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy indywidualizacji przebiegu szkolenia praktycznego dla każdego uczestnika stosownie do jego potrzeb i możliwości z uwzględnieniem zapewnienia niezbędnego wsparcia. 11. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić całość zajęć praktycznych dla każdego uczestnika, przy użyciu samochodów tej samej marki i typu co używane podczas egzaminu państwowego na kat. B, realizowanego przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Szczecinie (RENAULT CLIO). 12. Szkolenie zakończy się przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego oraz wydaniem stosownych zaświadczeń (zgodnych z załącznikiem nr 4 do ww. rozporządzenia) oraz przedłożeniem Zamawiającemu ich kopii (potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 13. W ramach szkolenia Wykonawca dokona jednorazowej opłaty za przystąpienie do egzaminu państwowego przez każdego uczestnika, który ukończy przedmiotowe szkolenie. Usługę należy zrealizować w terminach umożliwiających uczestnikom przestąpienie do egzaminu państwowego do 23 grudnia 2010 r. 14. Zamawiający przewiduje zakup dodatkowych godzin zajęć praktycznych w ilości 90 godzin zegarowych, tj. maksymalnie 3 godzin dla jednego uczestnika kursu. Cenę 1 godziny zegarowej dodatkowych zajęć praktycznych (jazd samochodem) Wykonawca podaje w ofercie cenowej, poza ceną podstawową usługi szkoleniowej Prawo jazdy kat. B. Dodatkowe godziny zostaną wykorzystane zgodnie z zapotrzebowaniem danego uczestnika kursu, wymagającego dodatkowych godzin jazdy samochodem. Rozliczenie finansowe przedmiotowych godzin nastąpi z uwzględnieniem faktycznej ilości godzin wykorzystanych przez uczestnika kursu. 15. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Wykonawca musi zapewnić kadrę dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. Wymagane jest, aby zajęcia prowadziły osoby mające doświadczenie zawodowe związane z modułami programu szkolenia. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną oraz metodą e-learningu itp. 16. Wykonawca zapewni dla uczestników szkolenia ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz pokryje koszty dojazdu skierowanych osób na zajęcia przez okres trwania szkolenia. 17. W trakcie szkolenia teoretycznego wykonawca zapewni uczestnikom catering (kawa, herbata, napoje). 18. Wykonawca zapewni warunki zgodnie z bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 19. Na zakończenie szkolenia Wykonawca przeprowadzi ankietę mającą na celu sprawdzenie poziomu zadowolenia z odbytego szkolenia. 20. Wykonawca dokona wizualizacji dokumentacji związanej z realizacją szkolenia, materiałów dydaktycznych oraz certyfikatów i dyplomów potwierdzających zakończenie szkolenia zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, opublikowanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego (Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jednak nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie przez Wykonawców że: wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę podobną - jedno zamówienie o charakterze i zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia tj zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla grupy 30 osobowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie przez wykonawców że dysponują lub będą dysponować: - nie mniej niż 4 pojazdami : samochodami osobowymi spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. (Dz. U z 2005 Nr 217 poz 1834 ze zm. )w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów - samochody wykorzystywane do przeprowadzania egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B tj RENAULT CLIO.; - zlokalizowaną na terenie Miasta Szczecin salą do prowadzenia zajęć teoretycznych spełniającą warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 ze zm.) w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów, wraz z niezbędnym wyposażeniem określonym w opisie przedmiotu zamówienia (oprzyrządowanie techniczne, a także biurka lub ławki oraz krzesła w ilości jedno biurko lub ławka i jedno krzesło dla każdego uczestnika); Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie przez Wykonawców że: dysponują lub będą dysponować minimum: - trzema osobami z uprawnieniami do prowadzenia szkolenia z zakresu nauki jazdy tj. wpisanymi do prowadzonej przez właściwego starostę ewidencji instruktorów nauki jazdy i posiadających ważną legitymację instruktora; - jednym lekarzem specjalistą posiadającym uprawnienia określone w § 14 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 2 poz. 15) w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia kierowania pojazdami oraz posiadający zaświadczenie o którym mowa w § 15 ust 1 ww rozporządzenia tj. zaświadczenie o uzyskaniu uprawnień do przeprowadzania badań lekarskich, o których mowa w art. 122 ustawy z dnia 20 czerwca 1977 r Prawo o ruchu drogowym; -jedną osobą uprawnioną do przeprowadzania szkolenia z zakresu pierwszej pomocy tzn. ratownikiem medycznym, lekarzem systemu lub pielęgniarką systemu - w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U z 2006 r. Nr 191 poz 1410 ze zm.) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Aktualny certyfikat zarządzania jakością kształcenia/szkolenia ( o ile wykonawca taki posiada) wystawiony przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, wydany wykonawcy, na podstawie międzynarodowych norm ISO lub aktualną akredytację wydaną wykonawcy przez kuratora oświaty na podstawie przepisów ustawy o systemie oświaty w celu oceny oferty zgodnie z Rozdziałem XI pkt 4. Każdy z wykonawców w celu wskazania, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez zamawiającego w Rozdziale XIV siwz ma obowiązek złożyć opis zgodnie ze wzorem formularza Program szkolenia stanowiącym zał. nr 7 do siwz celem wykazania zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - cena jednej godziny zegarowej dodatkowych zajęć praktycznych - jazdy - 5
  • 3 - doświadczenie wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń obętych przedmiotem zamówienia - 25
  • 4 - posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług obejmującym swym zakresem przedmiot zamówienia - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3) Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku gdy: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę; b) wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pok. 106. Osoba do kontaktów Anna Sankowska tel 91 48 57534 (7.30 do 15.30) fax 91 48 57 603 całą dobę.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego pok. 301. Otwarcie ofert: pok. 302 godz. 10.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.