eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa sprzętu warsztatowego w ramach Projektu Lepszy start na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL.09.02.00-24-098/12.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Chorzów: Dostawa sprzętu warsztatowego w ramach Projektu Lepszy start na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL.09.02.00-24-098/12.
Numer ogłoszenia: 272370 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 1 im. Wojciecha Korfantego w Chorzowie , ul. Sportowa 23, 41-506 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 241 02 16, faks 32 241 25 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zstio1.edu.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna szkoła średnia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu warsztatowego w ramach Projektu Lepszy start na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL.09.02.00-24-098/12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego w ramach Projektu Lepszy start na rynku pracy z przeznaczeniem do celów szkolnych i dydaktycznych oraz praktycznej nauki zawodu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. Część nr 1: Imadła ślusarskie Część nr 2: Frezarka Część nr 3: Tokarki Część nr 4: Tokarka numeryczna z płaskim łożem CNC Część nr 5: Piła Taśmowa Część nr 6: Wiertarki stołowe Część nr 7: Stoły ślusarskie Część nr 8: Stoły kreślarskie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.10.00-5, 42.62.30.00-9, 43.80.00.00-1, 43.81.20.00-8, 39.15.12.00-7, 38.32.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym względzie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania powyższego warunku wykonawca wykaże, iż wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Dla części nr 1: co najmniej trzy dostawy obejmujące Imadło ślusarskie, w tym co najmniej jedna dostawa obejmująca imadło ślusarskie obrotowe. Dla części nr 2: co najmniej trzy dostawy obejmujące frezarkę uniwersalną - z przeznaczeniem dla celów szkolnych i dydaktycznych, lub/i dla celów praktycznej nauki zawodu. Dla części nr 3: co najmniej trzy dostawy obejmujące tokarki konwencjonalne - z przeznaczeniem dla celów szkolnych i dydaktycznych, lub/i dla celów praktycznej nauki zawodu. Dla części nr 4: co najmniej trzy dostawy obejmujące tokarkę numeryczną - z przeznaczeniem dla celów szkolnych i dydaktycznych, lub/i dla celów praktycznej nauki zawodu. Dla części nr 5: co najmniej trzy dostawy obejmujące piłę taśmową Dla części nr 6: co najmniej trzy dostawy obejmujące wiertarki stołowe Dla części nr 7: co najmniej trzy dostawy obejmujące stoły ślusarskie Dla części nr 8: co najmniej trzy dostawy obejmujące stoły kreślarskie Ocena spełnienia powyższych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia / niespełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym względzie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym względzie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym względzie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta oraz wszelkie oświadczenia składane przez Wykonawcę w toku postępowania winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawa, umowy, uchwały lub pełnomocnictwa - na podstawie załączonego do oferty dokumentu potwierdzającego to uprawnienie - dostarczonego w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza. W razie wątpliwości, co do ważności lub zakresu pełnomocnictwa, Zamawiający może żądać jego potwierdzenia przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego wymogu należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo, sporządzone wg. zasad, o których mowa wyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub umowy o dofinansowanie zawartej przez Zamawiającego, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. Ewentualna zmiana osoby, o której mowa w § 2 ust. 1 i 2 wzoru umowy wymaga pisemnej notyfikacji Strony dokonującej zmiany. Ze względu na termin rozliczenia otrzymanych środków Zamawiający nie dopuszcza możliwości przesunięcia terminu końcowego realizacji dostaw/y. Terminy początkowe realizacji dostaw/y wskazane w SIWZ są uzależnione od zakończenia prac remontowych trwających w obiekcie szkoły. Mogą być przesunięte, po uzgodnieniu z Zamawiającym zgodnie z ust. § 3 ust. 3 i 4 wzoru Umowy. Powyższa zmiana nie wymaga zmiany treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zstio1.bip.chorzow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 1 im. W. Korfantego w Chorzowie 41-506 Chorzów, ul. Sportowa 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 15:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 1 im. W. Korfantego w Chorzowie 41-506 Chorzów, ul. Sportowa 23 pok.106 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu Lepszy start na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL.09.02.00-24-098/12. Wymagane terminy realizacji: Dla części 1 - do 16.09.2013 r. nie wcześniej niż 02.09.2013 r. Dla części 2 - do 20.09.2013 r. nie wcześniej niż 16.09.2013 r. Dla części 3 - do 20.09.2013 r. nie wcześniej niż 16.09.2013 r. Dla części 4 - do 20.09.2013 r. nie wcześniej niż 16.09.2013 r. Dla części 5 - do 16.09.2013 r. nie wcześniej niż 02.09.2013 r. Dla części 6 - do 20.09.2013 r. nie wcześniej niż 16.09.2013 r. Dla części 7 - do 16.09.2013 r. nie wcześniej niż 02.09.2013 r. Dla części 8 - do 20.08.2013 r. Ze względu na termin rozliczenia otrzymanych środków Zamawiający nie dopuszcza możliwości przesunięcia terminu końcowego realizacji dostaw/y. Terminy początkowe realizacji dostaw/y są uzależnione od zakończenia prac remontowych trwających w obiekcie szkoły. Mogą być przesunięte, po uzgodnieniu z Zamawiającym zgodnie z ust. § 3 ust. 3 i 4 wzoru Umowy. Powyższa zmiana nie wymaga zmiany treści umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Imadła ślusarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Imadło ślusarskie TYP 300 lub zamienniki (1250-125 ) - 10 szt. 2.Imadło ślusarskie obrotowe TYP 1256-63-250 lub zamienniki ( 1255-63 0642-212-550-300 ) -2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Frezarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Frezarka uniwersalna - 1szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tokarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tokarka stołowa z płaskim łożem - 1 szt. Tokarka konwencjonalna z płaskim łożem - 2 szt. Tokarka konwencjonalna - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tokarka numeryczna z płaskim łożem CNC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tokarka numeryczna z płaskim łożem CNC - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.10.00-5, 42.62.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Piła Taśmowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piła Taśmowa - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.81.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WIERTARKA STOŁOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WIERTARKA STOŁOWA - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stoły ślusarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły ślusarskie - 16 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stoły kreślarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły kreślarskie - 16 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.