Chorzów: Dostawa sprzętu warsztatowego w ramach Projektu Lepszy start na rynku pracy
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL.09.02.00-24-098/12.
Numer ogłoszenia: 272370 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 1 im. Wojciecha Korfantego w Chorzowie , ul. Sportowa 23, 41-506 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 241 02 16, faks 32 241 25 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zstio1.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna szkoła średnia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu warsztatowego w ramach Projektu Lepszy start na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL.09.02.00-24-098/12..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego w ramach Projektu Lepszy start na rynku pracy z przeznaczeniem do celów szkolnych i dydaktycznych oraz praktycznej nauki zawodu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. Część nr 1: Imadła ślusarskie Część nr 2: Frezarka Część nr 3: Tokarki Część nr 4: Tokarka numeryczna z płaskim łożem CNC Część nr 5: Piła Taśmowa Część nr 6: Wiertarki stołowe Część nr 7: Stoły ślusarskie Część nr 8: Stoły kreślarskie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.10.00-5, 42.62.30.00-9, 43.80.00.00-1, 43.81.20.00-8, 39.15.12.00-7, 38.32.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym względzie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania powyższego warunku wykonawca wykaże, iż wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Dla części nr 1: co najmniej trzy dostawy obejmujące Imadło ślusarskie, w tym co najmniej jedna dostawa obejmująca imadło ślusarskie obrotowe. Dla części nr 2: co najmniej trzy dostawy obejmujące frezarkę uniwersalną - z przeznaczeniem dla celów szkolnych i dydaktycznych, lub/i dla celów praktycznej nauki zawodu. Dla części nr 3: co najmniej trzy dostawy obejmujące tokarki konwencjonalne - z przeznaczeniem dla celów szkolnych i dydaktycznych, lub/i dla celów praktycznej nauki zawodu. Dla części nr 4: co najmniej trzy dostawy obejmujące tokarkę numeryczną - z przeznaczeniem dla celów szkolnych i dydaktycznych, lub/i dla celów praktycznej nauki zawodu. Dla części nr 5: co najmniej trzy dostawy obejmujące piłę taśmową Dla części nr 6: co najmniej trzy dostawy obejmujące wiertarki stołowe Dla części nr 7: co najmniej trzy dostawy obejmujące stoły ślusarskie Dla części nr 8: co najmniej trzy dostawy obejmujące stoły kreślarskie Ocena spełnienia powyższych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia / niespełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym względzie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym względzie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym względzie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta oraz wszelkie oświadczenia składane przez Wykonawcę w toku postępowania winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawa, umowy, uchwały lub pełnomocnictwa - na podstawie załączonego do oferty dokumentu potwierdzającego to uprawnienie - dostarczonego w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza. W razie wątpliwości, co do ważności lub zakresu pełnomocnictwa, Zamawiający może żądać jego potwierdzenia przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego wymogu należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo, sporządzone wg. zasad, o których mowa wyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub umowy o dofinansowanie zawartej przez Zamawiającego, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. Ewentualna zmiana osoby, o której mowa w § 2 ust. 1 i 2 wzoru umowy wymaga pisemnej notyfikacji Strony dokonującej zmiany. Ze względu na termin rozliczenia otrzymanych środków Zamawiający nie dopuszcza możliwości przesunięcia terminu końcowego realizacji dostaw/y. Terminy początkowe realizacji dostaw/y wskazane w SIWZ są uzależnione od zakończenia prac remontowych trwających w obiekcie szkoły. Mogą być przesunięte, po uzgodnieniu z Zamawiającym zgodnie z ust. § 3 ust. 3 i 4 wzoru Umowy. Powyższa zmiana nie wymaga zmiany treści umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zstio1.bip.chorzow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 1 im. W. Korfantego w Chorzowie 41-506 Chorzów, ul. Sportowa 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 15:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 1 im. W. Korfantego w Chorzowie 41-506 Chorzów, ul. Sportowa 23 pok.106 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu Lepszy start na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL.09.02.00-24-098/12. Wymagane terminy realizacji: Dla części 1 - do 16.09.2013 r. nie wcześniej niż 02.09.2013 r. Dla części 2 - do 20.09.2013 r. nie wcześniej niż 16.09.2013 r. Dla części 3 - do 20.09.2013 r. nie wcześniej niż 16.09.2013 r. Dla części 4 - do 20.09.2013 r. nie wcześniej niż 16.09.2013 r. Dla części 5 - do 16.09.2013 r. nie wcześniej niż 02.09.2013 r. Dla części 6 - do 20.09.2013 r. nie wcześniej niż 16.09.2013 r. Dla części 7 - do 16.09.2013 r. nie wcześniej niż 02.09.2013 r. Dla części 8 - do 20.08.2013 r. Ze względu na termin rozliczenia otrzymanych środków Zamawiający nie dopuszcza możliwości przesunięcia terminu końcowego realizacji dostaw/y. Terminy początkowe realizacji dostaw/y są uzależnione od zakończenia prac remontowych trwających w obiekcie szkoły. Mogą być przesunięte, po uzgodnieniu z Zamawiającym zgodnie z ust. § 3 ust. 3 i 4 wzoru Umowy. Powyższa zmiana nie wymaga zmiany treści umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Imadła ślusarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Imadło ślusarskie TYP 300 lub zamienniki (1250-125 ) - 10 szt. 2.Imadło ślusarskie obrotowe TYP 1256-63-250 lub zamienniki ( 1255-63 0642-212-550-300 ) -2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Frezarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Frezarka uniwersalna - 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tokarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tokarka stołowa z płaskim łożem - 1 szt. Tokarka konwencjonalna z płaskim łożem - 2 szt. Tokarka konwencjonalna - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tokarka numeryczna z płaskim łożem CNC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tokarka numeryczna z płaskim łożem CNC - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.10.00-5, 42.62.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Piła Taśmowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piła Taśmowa - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.81.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WIERTARKA STOŁOWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WIERTARKA STOŁOWA - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stoły ślusarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły ślusarskie - 16 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stoły kreślarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły kreślarskie - 16 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- "Konserwacja napędu wiatraka z Grzawy GPE-228 i rekonstrukcja skrzydeł - postępowanie II"
- MODERNIZACJA PLACU ZABAW NA TERENIE SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ "NAD RAWĄ"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu do pielęgnacji boisk na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie.
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian w pomieszczeniach zaplecza sali gimnastycznej i sanitariatów w Liceum Ogólnokształcącym nr 1 w Chorzowie przy ul. Dąbrowskiego 36
- Dostawa preparatów przeznaczonych do dezynfekcji na okres 24 miesięcy.
- 2 Budynek dla otocjonów
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu typu piły, kosy, podkrzesywarki itp. na potrzeby obwodów drogowych
- Wyposażenie pomieszczeń domu kultury w Myśliwcu-etap 1
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego oraz materiałów pędnych i smarów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
więcej: Stoły kreślarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.