eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Zakup programów multimedialnych, materiałów i narzędzi (w tym biurowych) oraz materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek) niezbędnych do przygotowywania i prowadzenia zajęć pozalekcyjnych - zajęć wyrównawczych i kół zainteresowań w ramach projektu Edukacja kluczem do przyszłości - wzbogacenie oferty edukacyjnej szkół z Gminy Łomianki Część 1 programy multimedialne, Część 2 Materiały i narzędzia (w tym biurowe), Część 3 materiały eksploatacyjne - tusze i tonery do drukarek i kserokopiarek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-27

Łomianki: Zakup programów multimedialnych, materiałów i narzędzi (w tym biurowych) oraz materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek) niezbędnych do przygotowywania i prowadzenia zajęć pozalekcyjnych - zajęć wyrównawczych i kół zainteresowań w ramach projektu Edukacja kluczem do przyszłości - wzbogacenie oferty edukacyjnej szkół z Gminy Łomianki Część 1 programy multimedialne, Część 2 Materiały i narzędzia (w tym biurowe), Część 3 materiały eksploatacyjne - tusze i tonery do drukarek i kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 272181 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231375 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup programów multimedialnych, materiałów i narzędzi (w tym biurowych) oraz materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek) niezbędnych do przygotowywania i prowadzenia zajęć pozalekcyjnych - zajęć wyrównawczych i kół zainteresowań w ramach projektu Edukacja kluczem do przyszłości - wzbogacenie oferty edukacyjnej szkół z Gminy Łomianki Część 1 programy multimedialne, Część 2 Materiały i narzędzia (w tym biurowe), Część 3 materiały eksploatacyjne - tusze i tonery do drukarek i kserokopiarek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa programów multimedialnych, materiałów i narzędzi (w tym biurowych) oraz materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek niezbędnych do przygotowywania i prowadzenia zajęć pozalekcyjnych - zajęć wyrównawczych i kół zainteresowań w ramach projektu Edukacja kluczem do przyszłości - wzbogacenie oferty edukacyjnej szkół z Gminy Łomianki dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. - część I - programy multimedialne na zajęcia realizowane w ramach projektu; - część II - materiały i narzędzia (w tym biurowe) do prowadzenia zajęć w ramach projektu; - część III - materiały eksploatacyjne - tusze i tonery do drukarek i kserokopiarek do przygotowywania materiałów na zajęcia realizowane w ramach projektu. Część I - programy multimedialne na zajęcia realizowane w ramach projektu Dokładny wykaz programów multimedialnych będących przedmiotem niniejszego zamówienia zawiera załącznik nr 1. a) Programy multimedialne mają być: fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, spełniające wszelkie wymagania określone w obowiązującym prawie, w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 1. Dostarczone programy muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) programu, numer katalogowy, opis zawartości, itp. b) Zamawiający wymaga zapewnienia realizacji dostawy wszystkich wymienionych w załączniku nr 1 pozycji produktów. c) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt programy multimedialne do niżej wymienionych szkół: 1) Gimnazjum nr 1 w Łomiankach przy ul. Staszica 2 2) Gimnazjum nr 2 w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6 3) Szkoła Podstawowa nr 1 w Łomiankach przy ul. Warszawskiej 73 4) Szkoła Podstawowa w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6 5) Szkoła Podstawowa w Dziekanowie Polskim przy ul. Rolniczej 435 6) Szkoła Podstawowa w Sadowej przy ul. Strzeleckiej 35 Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za odbiór programów multimedialnych będzie dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona. d) Programy multimedialne mają być objęte gwarancją nie krótszą niż gwarancja producenta. e) Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów równoważnych, tzn. takich, które posiadają parametry nie gorsze niż parametry produktów wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych bądź wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów wskazanych w opisie. f) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą, oświadczenie w protokole odbioru, że przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, nieużywany, w pełni sprawny i gotowy do użycia, wykonany w oparciu o nowoczesne rozwiązania projektowe, technologiczne, materiałowe oraz spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz techniczne i funkcjonalno-użytkowe. Wraz z towarem Wykonawca wyda Zamawiającemu karty gwarancyjne, licencje, instrukcje dotyczące sposobu korzystania z programów, itp. g) Podczas dokonywania odbioru dostawy, przeprowadzona zostanie weryfikacja parametrów, mająca na celu wykazanie Zamawiającemu, że dostarczony przedmiot umowy spełnia wymagania określone w zamówieniu. Z czynności odbioru przedstawiciele stron spiszą protokół odbioru. Odbiór uważa się za dokonany, jeżeli protokół odbioru będzie podpisany przez obie strony, bez uwag. h) Stwierdzenie, że artykuł nie jest zgodny z Opisem przedmiotu zamówienia skutkować będzie dla Wykonawcy wymianą artykułu na zgodny z niniejszym Opisem przedmiotu zamówienia. i) W przypadku niedostępności na rynku (w momencie realizacji zamówienia) którejś z pozycji tytułu, potwierdzonej pisemnie przez danego Wydawcę Producenta, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę innej pozycji tytułu równoważnej merytorycznie i cenowo, jednak musi ona zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Część II - materiały i narzędzia (w tym biurowe) do prowadzenia zajęć w ramach projektu. Dokładny wykaz materiałów i narzędzi (w tym biurowych) będących przedmiotem niniejszego zamówienia zawiera załącznik nr 2. a) Materiały i narzędzia (w tym biurowe) mają być: fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad, posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty, być w 100 % bezpieczne dla dzieci, posiadać świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymagania określone w obowiązującym prawie. b) Zamawiający wymaga zapewnienia realizacji dostawy wszystkich wymienionych w załączniku nr 2 pozycji produktów. c) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt materiały i narzędzia (w tym biurowe) do niżej wymienionych szkół: 1) Gimnazjum nr 1 w Łomiankach przy ul. Staszica 2 2) Gimnazjum nr 2 w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6 3) Szkoła Podstawowa nr 1 w Łomiankach przy ul. Warszawskiej 73 4) Szkoła Podstawowa w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6 5)Szkoła Podstawowa w Dziekanowie Polskim przy ul. Rolniczej 435 6) Szkoła Podstawowa w Sadowej przy ul. Strzeleckiej 35 Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za odbiór materiałów i narzędzi do prowadzenia zajęć będzie dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona. d) Materiały i narzędzia mają być objęte gwarancją nie krótszą niż gwarancja producenta. e) Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów równoważnych, tzn. takich, które posiadają parametry nie gorsze niż parametry produktów wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych bądź wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów wskazanych w opisie. f) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą, oświadczenie w protokole odbioru, że przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, nieużywany, w pełni sprawny i gotowy do użycia, wykonany w oparciu o nowoczesne rozwiązania projektowe, technologiczne, materiałowe oraz spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz techniczne i funkcjonalno-użytkowe. Wraz z towarem Wykonawca wyda Zamawiającemu karty gwarancyjne, instrukcje dotyczące sposobu korzystania z materiałów, itp.. g) Podczas dokonywania odbioru dostawy, przeprowadzona zostanie weryfikacja parametrów, mająca na celu wykazanie Zamawiającemu, że dostarczony przedmiot umowy spełnia wymagania określone w zamówieniu. Z czynności odbioru przedstawiciele stron spiszą protokół odbioru. Odbiór uważa się za dokonany, jeżeli protokół odbioru będzie podpisany przez obie strony, bez uwag. h) Stwierdzenie, że artykuł nie jest zgodny z Opisem przedmiotu zamówienia skutkować będzie dla Wykonawcy wymianą artykułu na zgodny z niniejszym Opisem przedmiotu zamówienia. i) W przypadku niedostępności na rynku (w momencie realizacji zamówienia) którejś z pozycji, potwierdzonej pisemnie przez danego Producenta, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę innej pozycji równoważnej merytorycznie i cenowo, jednak musi ona zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Część III - materiały eksploatacyjne - tusze i tonery do drukarek i kserokopiarek do przygotowywania materiałów na zajęcia realizowane w ramach projektu. Dokładny wykaz materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów będących przedmiotem niniejszego zamówienia zawiera załącznik nr 3, w którym wskazano typy urządzeń, do których należy dostarczyć oryginalne tusze i tonery. a) Tusze i tonery mają być: fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie używane, nie uszkodzone, oryginalnie zapakowane, pochodzące z bieżącej produkcji oraz spełniające wszelkie wymagania określone w obowiązującym prawie, w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 3. b) Tusze i tonery powinny być oryginalne, takie jakie zaleca producent urządzeń (drukarek i kserokopiarek) wyszczególnionych w załączniku nr 3. c) Zamawiający wymaga zapewnienia realizacji dostawy wszystkich wymienionych w załączniku nr 3 pozycji produktów. d) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt tusze i tonery do niżej wymienionych szkół: 1) Gimnazjum nr 1 w Łomiankach przy ul. Staszica 2 2) Gimnazjum nr 2 w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6 3) Szkoła Podstawowa nr 1 w Łomiankach przy ul. Warszawskiej 73 4) Szkoła Podstawowa w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6 5)Szkoła Podstawowa w Dziekanowie Polskim przy ul. Rolniczej 435 6) Szkoła Podstawowa w Sadowej przy ul. Strzeleckiej 35 Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za odbiór materiałów eksploatacyjnych -tuszy i tonerów będzie dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia: - Tonery muszą być: fabrycznie nowe, nie regenerowane tj. nowa obudowa, nowy toner w przypadku drukarek laserowych i kserokopiarek, nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania. - Tusze i tonery mają być objęte gwarancją nie krótszą niż gwarancja producenta. - Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrób, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Tonery i tusze muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tuszy i tonerów). - Dostarczone tusze i tonery muszą spełniać wymagania funkcjonalne - w szczególności zapewniać odpowiednią jakość wydruków. - W przypadku oferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości lub wyrób producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej. Gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich tonerów i tuszy nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego, kosztami naprawy Zamawiający obciąży Wykonawcę. - Tusze i tonery powinny być oryginalne, takie jakie zaleca producent urządzeń (drukarek i kserokopiarek). - Zamawiający nie dopuszcza by przedmiotem dostawy były tusze lub tonery w zestawach dwupack. - Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych tonerów i tuszy, posiadających pojemności startowe. - W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, tj. innych niż w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dokumentu wystawionego przez producenta urządzeń (drukarki, kserokopiarki) lub jego uprawnionego przedstawiciela producenta, dopuszczającego (rekomendującego) stosowanie w urządzeniu zaoferowanego produktu równoważnego, wraz z jego tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę w przypadku, gdy dany dokument jest wystawiony w języku obcym. - W przypadku uszkodzenia sprzętu, wynikłego z faktu użycia równoważnego materiału eksploatacyjnego, wszystkie awarie i usterki będą usuwane w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu na koszt Wykonawcy. W przypadku zastosowania produktów/materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek wykazać, że dostarczone produkty/materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w Opisie przedmiocie zamówienia, poprzez podanie w Ofercie wykazu zastosowanych produktów/materiałów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów. Szczegółowy sposób wykonania dostawy zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we Wzorach umów stanowiących odpowiednio załącznik nr 5 i 6 do niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Edukacja kluczem do przyszłości - wzbogacenie oferty edukacyjnej szkół z Gminy Łomianki dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część I - programy multimedialne na zajęcia realizowane w ramach projektu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Księgarska STAŃCZYK EKSPORT-Import Mirosław Nowak, ul. Ks. Ściegiennego 32, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7905,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9251,30

  • Oferta z najniższą ceną: 9251,30 / Oferta z najwyższą ceną: 11392,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - materiały i narzędzia (w tym biurowe)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD SP. Z O.O., Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15462,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9381,44

  • Oferta z najniższą ceną: 9381,44 / Oferta z najwyższą ceną: 22203,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III - materiały eksploatacyjne - tusze i tonery do drukarek i kserokopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Laser1 BIS, Zielińskiego 62/54, 53-534 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3506,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3377,58

  • Oferta z najniższą ceną: 1642,28 / Oferta z najwyższą ceną: 4070,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.