To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-14
Poznań: Usługa opracowania graficznego, wyprodukowania i dostarczenia tabliczek informacyjnych zewnętrznych, tabliczek informacyjnych wewnętrznych oraz informacyjno-promocyjnych naklejek kruszących dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 271700 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253918 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8463819, faks 61 8463820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa opracowania graficznego, wyprodukowania i dostarczenia tabliczek informacyjnych zewnętrznych, tabliczek informacyjnych wewnętrznych oraz informacyjno-promocyjnych naklejek kruszących dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania graficznego, wyprodukowania i dostarczenia tabliczek informacyjnych zewnętrznych, tabliczek informacyjnych wewnętrznych oraz informacyjno-promocyjnych naklejek kruszących dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu. 2.Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia: Część 1 - tabliczki informacyjne zewnętrzne (28 sztuk). Część 2 - tabliczki informacyjne wewnętrzne (28 sztuk). Część 3 -informacyjno-promocyjne naklejki kruszące (3 360 sztuk). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem wymagań Zamawiającego, które w ramach przedmiotu zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać z należytą starannością i z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług oraz według swej najlepszej wiedzy i umiejętności. 5.Przedmiot zamówienia musi być nowy i pełnowartościowy, nie gorszy niż określony przez Zamawiającego w SIWZ. 6.Wykonawca zobligowany jest do stosowania zasad wynikających z aktualnie obowiązujących Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, znajdujących się na stronie internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu www.efs.wup.poznan.pl. Powyższy dokument zawiera wzory logotypów z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logotypów Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, które muszą zostać zastosowane do oznaczenia przedmiotu zamówienia. 7.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - zadanie Działania informacyjno-promocyjne na potrzeby realizacji projektu systemowego 9.1.1. Rocznego Planu Działań Informacyjno-Promocyjnych na rok 2014. 8.Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z zapisami Systemu Realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do poddania się kontroli oraz do udostępnienia dokumentów związanych z realizacją zamówienia, w tym dokumentów finansowych, do dnia 31 grudnia 2020 roku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - zadanie Działania informacyjno-promocyjne na potrzeby realizacji projektu systemowego 9.1.1. Rocznego Planu Działań Informacyjno-Promocyjnych na rok 2014.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Tabliczki informacyjne zewnętrzne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz Potyrała IDSOFT, ul. Królewska 2 lok. 2, 30-045 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1854,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1170,96
Oferta z najniższą ceną: 1170,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1377,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Tabliczki informacyjne wewnętrzne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz Potyrała IDSOFT, ul. Królewska 2 lok. 2, 30-045 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1367,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 967,76
Oferta z najniższą ceną: 967,76 / Oferta z najwyższą ceną: 1239,84
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: : Informacyjno-promocyjne naklejki kruszące
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz Potyrała IDSOFT, ul. Królewska 2 lok. 2, 30-045 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2620,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2438,35
Oferta z najniższą ceną: 2438,35 / Oferta z najwyższą ceną: 3512,88
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- "Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej w latach 2023-2024"
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Dostawa koszulek z logo dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Organizacja Międzynarodowego Pikniku Rodzinnego Opolskie Gościnne III
- Przygotowanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych dla Polskiej Agencji Kosmicznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.