eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rokiciny › Zakup biurowego sprzętu elektronicznego i oprogramowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-21

Rokiciny: Zakup biurowego sprzętu elektronicznego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 271539 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246809 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokiciny, ul. Tomaszowska 9, 97-221 Rokiciny, woj. łódzkie, tel. 44 7195010, faks 44 7195012.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biurowego sprzętu elektronicznego i oprogramowania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy zakupu i dostawy zestawu komputerowego, serwera i drukarki. Nazwa komponentów Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna Typ Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta Procesor Procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 3.2 GHz, Częstotliwość szyny QPI/DMI: 5 GT/s; Pojemność pamięci cache [L3]: 3 MB; Posiada wsparcie sprzętowe dla wirtualizacji, Posiada zintegrowany układ graficzny, wykonany w procesie technologicznym 32 nm. Pamięć operacyjna 4GB Dyski HDD Pojemność: min. 500 GB, Karta graficzna Grafika zintegrowana z procesorem powinna umożliwiać pracę dwumonitorową z wsparciem dla HDMI v1.4 z 3D, z sprzętowym wsparciem dla kodowania H.264 oraz MPEG2, DirectX 10.1, OpenGL 3.0, Shader 4.1 posiadająca min. 6EU (Graphics Execution Units) oraz Dual HD HW Decode o max rozdzielczości 2560x1600 @ 60Hz (cyfrowo) i 2048x1536 @ 75Hz (analogowo) Karta muzyczna Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wewnętrzny głośnik w obudowie komputera Porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy. Obudowa Typu MiniTower Maksymalna suma wymiarów obudowy nie może przekraczać: 100 cm; waga max 10 kg Zasilacz o maksymalnej mocy znamionowej 300 W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego, sprawność min. 90% Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych). System operacyjny Windows 7 Professional PL 64-bit Warunki gwarancji 3-letnia gwarancja producenta Wymagania dodatkowe Wbudowane porty: VGA, HDMI; 10 szt USB w tym 8 portów USB wyprowadzonych na zewnątrz komputera: min. 2 z przodu obudowy i 6 z tyłu, port sieciowy RJ-45, porty słuchawek i mikrofonu na przednim panelu obudowy, z tyłu port mikrofonu oraz wejście i wyjście liniowe stereo. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp. Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną, wspierająca obsługę WoL (funkcja włączana przez użytkownika), PXE 2.1; Klawiatura USB w układzie polski programisty Mysz optyczna USB z dwoma klawiszami oraz rolką (scroll) Nagrywarka DVD +/-RW Dołączony nośnik ze sterownikami Pakiet biurowy Microsoft Office 2010 PL PKC dla Użytkowników Domowych i Małych Firm Monitor Kolor Czarny Konstrukcja Kompatybilny z blokadą Kensington Lock Montaż ścienny Regulacja kąta pochylenia Przekątna ekranu [cal] 21.5 Proporcje wymiarów matrycy 16:9 Typ matrycy TFT Active Matrix Rozdzielczość 1920 x 1080 Zastosowane technologie LED Czas reakcji 5 ms Odchylenie poziome [kHz] 83 Odchylenie pionowe [Hz] 75 Rozmiar plamki [mm] 0.248 Jasność [cd/m2] 250 Kontrast 5000000:1 Kąt widzenia [stopnie] 170 (poziom) 160 (pion) Pobór mocy [W] 25 Inne Kontrast typowy 1000:1 Podstawowe złącza Analogowe (D-Sub) Certyfikaty bezpieczeństwa UL (Stany Zjednoczone) cUL (Kanada) SEMKO Certyfikaty ergonomii TCO 5.2 TUV-Typ Normy promieniowania FCC-B (Stany Zjednoczone) CE (Unia Europejska) Zarządzanie energią Energy Star Inne EPA Gwarancja 24 miesiące Serwer - 1 szt. Parametr Minimalne wymagane parametry Gwarancja 3 lata NBD Zewnętrzne porty we-wy serw. Szeregowy -1 Sieciowy 2 x RJ45 Grafika 1 szt. USB 6 szt. Interfejs sieciowy Jedna dwuportowa gigabitowa karta sieciowa Typ zintegrowanej karty graficznej 8 MB pamięci Pozostałe informacje o kontrolerze Kontroler SAS/SATA PERC H200 (RAID sprzętowy 0,1,10) Pozostałe informacje o procesorze 3,20GHZ, 4C/8T, 8M Cache, 80W TDP, 32nm Liczba zainstalowanych procesorów 1 szt. Maksymalna liczba procesorów 1 szt. Typ pamięci serw. DDR3 Rodzaj pamięci serw. Unbuffered ECC magistrala FSB 5000 MT/s Zainstalowana pamięć RAM 4 GB Max. wielkość pamięci 32 GB Liczba obsadzonych gniazd pamięci 2 Liczba wszystkich gniazd pamięci 4 Interfejs dysku serw. SATA Liczba zainstalowanych dysków tw. 3 kieszenie dla dysków Tak Pojemność jednego dysku 300 GB Możliwość instalacji dysków SSD Tak Podtrzymanie bateryjne Nie Napęd optyczny DVD?RW Obudowa serw. Rack 1U Liczba zamontowanych zasilaczy 1 Maksymalna liczba zasilaczy 1 Moc zasilacza 250 W Obsługa hot-plug zasilaczy Tak Waga 8 kg Wymiary szerokość 434 mm, wysokość 42 mm, głębokość 394 mm Drukarka - 1 szt. Parametr Wymagania minimalne Technologia druku: Druk laserowy Prędkość druku A4 w czerni: Do 33 str./min Pierwsza wydrukowana strona w czerni: 8 s Procesor 600 MHz Rozdzielczość druku Do 1200 x 1200 dpi Języki drukowania HP PCL 5c, HP PCL 6, emulacja Postscript poziom 3 z automatycznym przełączaniem języków Czcionki 45 skalowalnych czcionek TrueType, 35 czcionek PostScript 11 skalowalnych czcionek TrueType oraz 11 nieskalowalnych czcionek Normatywny cykl pracy (miesięcznie,A4) Do 50 000 stron Obsługa nośników: Podajnik 1 Arkusze: 50; koperty: f/5 Podajnik 2 Arkusze: 250 Nośniki Papier (typu bond, o niskiej lub wysokiej gramaturze, zwykły, ekologiczny, szorstki), koperty, etykiety, kartony, folia do przeźroczy, nośniki o wysokiej gramaturze Interfejsy Hi-Speed USB 2.0; Serwer wydruków z kartą Gigabit Ethernet, Obsługiwane systemy operacyjne WindowsR 7 (32- i 64-bitowy); Windows VistaR (32- i 64-bitowy); MicrosoftR WindowsR XP (32-bitowy/64-bitowy), Server 2003 (32-bitowy/64-bitowy), 2000; Mac OS X v10.3.9, v10.4, v10.5, v10.6, UNIX, Linux Zasilanie Wymagania: Napięcie wejściowe zależne od typu produktu: od 220 do 240 V (+/- 10%), 50 Hz (+/- 2 Hz). Zużycie: 570 W (aktywność), 8 W (automatyczne wyłączenie/oczekiwanie), 0,4 W (urządzenie wyłączone); Gwarancja 1 rok 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy zakupu i dostawy kserokopiarki. Kserokopiarka -1 szt. Parametr Minimalne wymagane parametry Proces kopiowania Elektrostatyczny laserowy, tandem pośredni System tonera Toner polimeryzowany Prędkość druku / kopiowania A4 w czerni (kopii/min.) 22 Prędkość druku / kopiowania A4 w kolorze (kopii/min.) 22 Prędkość druku / kopiowania A3 w czerni (kopii/min.) 12 Prędkość druku / kopiowania A4 w kolorze (kopii/min.) 12 Prędkość w dupleksie A4 w czerni (kopii/min.) 22 Prędkość w dupleksie A4 w kolorze (kopii/min.) 22 Czas pierwszej kopii / wydruku w czerni (sek.) 7,5 Czas pierwszej kopii / wydruku w kolorze (sek.) 11 Czas nagrzewania (sek.) Około 45 (Czas nagrzewania może się różnić w zależności od środowiska pracy i warunków używania) Rozdzielczość kopiowania (dpi) 600 x 600 Skala szarości 256 poziomów Format oryginału A5-A3 Skalowanie 25-400% (w kroku co 0,1%) Automatyczne skalowanie Funkcje kopiowania Rozdział, dodawanie okładek i przekładek Kopia testowa Wydruk testowych ustawień Funkcje cyfrowe Pamięć ustawień prac Tryb plakatu, powtarzanie obrazu Nakładki Znaki wodne Stemplowanie Ochrona kopii Kopiowanie dokumentów tożsamości Rozdzielczość drukowania (dpi) Odpowiednik 1800 x 600 Typ CPU kontrolera MPC8533 @ 667 MHz Język opisu strony PCL 6c (PCL 5c + XL3.0); PostScript 3 (CPSI 3017) Obsługiwane systemy operacyjne Windows 2000/XP/XP64 Windows VISTA 32/64 Obsługa Windows DPWS Windows Server 2000/2003/2003x64/2008/2008x64 Macintosh 9.x/10.x Unix/Linux/Citrix Czcionki drukarki 80x PCL Latin; 137x PostScript 3 Emulation Latin Funkcje drukowania Bezpośredni druk plików PCL, PS; TIFF, XPS, PDF oraz zaszyfrowanych plików PDF Mixmedia (drukowanie dokumentu na różnych mediach) Mixplex (drukowanie dokumentu w trybie jednostronnym i dwustronnym Programowanie prac Easy Set Nakładki Znaki wodne Ochrona kopii Prędkość skanowania w kolorze (skan./min.) do 70 (300 dpi przez DF) Prędkość skanowania w czerni (skan./min.) do 70 (300 dpi przez DF) Rozdzielczość skanowania (dpi) Maks.: 600 x 600 Tryby skanowania Sieciowy TWAIN Skan do eMail (scan-to-Me) Skan do FTP Skan do SMB (scan-to-Home) Skan do Box Skan do WebDAV Skan do DPWS Skan do USB Formaty plików JPEG, TIFF, PDF, kompaktowy PDF, szyfrowany PDF, konturowy PDF, XPS, kompaktowy XPS Miejsca docelowe skanowania 2100 (pojedyncze + grupowe) Obsługa LDAP Funkcje skanowania Adnotacje do plików PDF (tekst/czas/data) Do 400 programów prac Standard faksu Super G3 (opcja) Transmisja faksu Analogowy, i-Fax, kolorowy i-Fax (RFC3949-C), IP-Fax, SIP-Fax Rozdzielczość faksu (dpi) Maks.: 600 x 600 (ultra-fine) Kompresja faksu MH, MR, MMR, JBIG Prędkość modemu (Kbps) Do 33,6 Miejsca docelowe faksowania 2100 (pojedyncze + grupowe) Funkcje faksowania Polling Wysyłanie opóźnione PC-Fax Odbiór do skrzynki poufnej Odbiór do eMail/FTP/SMB Do 400 programów prac Maks. ilość przechowywanych dokumentów Do 3000 dokumentów lub 10000 stron Rodzaje skrzynek Publiczna Personalne (z hasłem lub autoryzacją) Grupowe (z autoryzacją) Rodzaje skrzynek systemowych Poufny wydruk Drukowanie szyfrowanych plików PDF Odbiór faksu Faks polling Funkcjonalność skrzynek użytkownika Ponowny wydruk, łączenie, pobieranie, wysyłanie (email/FTP/SMB i Faks), kopiowanie do innej skrzynki Pamięć systemu (MB) 2048 Dysk twardy (GB) 250 Standardowe interfejsy 10-Base-T/100-Base-T/1,000-Base-T Ethernet USB 2.0 Protokoły sieciowe TCP/IP (IPv4 / IPv6), IPX/SPX, NetBEUI, AppleTalk (EtherTalk), SMB, LPD, IPP, SNMP, HTTP Rodzaje ramek Ethernet 802.2, Ethernet 802.3, Ethernet II, Ethernet SNAP Automatyczny podajnik dokumentów Do 100 oryginałów A6-A3 35-210 g/m Rozmiar papieru A6-A3 full bleed format użytkownika maks. format papieru 1200 x 297 mm Gramatura papieru (g/m) 64 - 271 Pojemność papieru (arkusze) Standard: 1150 Maks: 3650 Podajniki papieru Taca 1: 500 arkuszy A5-A3 60-256 g/m Taca 2: 500 arkuszy A5-A3+ (311 x 457mm) oraz banner (297 x 1200mm), 60-256 g/m Podajnik ręczny: 150 arkuszy A6 - A3+ (311 x 457mm) oraz banner (297 x 1200mm), format użytkownika 60 - 271 gsm Automatyczny dupleks A5-A3+ (311 x 457mm) oraz banner (297 x 1200mm) 64-256 g/m Tryby wykańczania Ofset, grupowanie, sortowanie, zszywanie, dziurkowanie, składanie w pół, broszura Pojemność wyjścia (z finiszerem) Maks.: 3200 arkuszy Pojemność wyjścia (bez finiszerem) Maks.: 250 arkuszy Zszywanie 50 arkuszy lub 48 arkuszy + 2 arkusze okładek (do 209 g/m) Pojemność zszywania Maks. 1000 arkuszy Broszura 15 arkuszy lub 14 arkuszy + 1 okładka (do 209 g/m) Pojemność tacy odbiorczej na broszury 75 arkuszy Rekomendowane obciążenie miesięczne kopii/wydruków 25000 stron Maksymalne obciążenie miesięczne kopii/wydruków 35000 stron Wydajność toneru Black 29000 Wydajność tonerów CMY 26000 Wydajność sekcji obrazowania Black 70000 Wydajność sekcji obrazowania CMY 55000 Pobór energii Poniżej 1,5 KW Bezpieczeństwo ISO 15408 EAL3 (w certyfikacji) Filtrowanie adresów IP i blokowanie portów Obsluga protokołów komunikacyjnych SSL2, SSL3 i TSL1.0 Obsługa IPsec, IEEE 802.1x Autoryzacja użytkownika Zapis autoryzacji Wydruk poufny Nadpisywanie dysku twardego (8 możliwości) Szyfrowanie dysku twardego (AES 256) Automatyczne czyszczenie danych i pamięci Odbiór poufny faksów Szyfrowanie danych drukujących użytkowników System ochrony kopii, hasło Konta użytkowników Do 1000 kont użytkowników Obsługa Active Directory (login + hasło + e-mail + katalog smb) Definicja funkcji dostępu użytkownika Gwarancja 36 miesięcy 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy zakupu i dostawy oprogramowania. Oprogramowanie - 1 szt. 1. Moduł wymiarowy Moduł do realizacji operacji wymiarowych w zakresie naliczeń przypisów i odpisów dla płatników. Moduł umożliwia przeprowadzenie operacji podatkowych poprzez pełną integrację z modułem odpłatności autorstwa firmy ARISCO. Zapewnia pełną integrację z systemem do obsługi księgowo- podatkowej zainstalowanym w Urzędzie Gminy Rokiciny. Funkcjonalność: -Deklaracje - kalkulator opłat - definiowanie sposobu wyliczania opłaty: dla nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych, mieszanych. -definiowanie ulg wynikających z ustawy i decyzji administracyjnych. -Ewidencja deklaracji -tworzenie wzorca deklaracji, -budowa bazy płatników (z wykorzystaniem dotychczasowej bazy właścicieli), -ewidencja deklaracji na poziomie nieruchomości i płatnika, -historia modyfikacji. -wyszukiwanie nieruchomości/płatników, którzy nie złożyli deklaracji w wyznaczonym terminie, -automatyczne tworzenie wezwania do złożenia deklaracji w oparciu o korespondencję seryjną, -zestawienia i statystyki złożonych deklaracji na poziomie gminy i sektora. -naliczanie wymiaru, -generowanie przypisów i odpisów dla płatnika, -tworzenie i analiza statystyk prognozowanych przychodów gminy, -przekazywanie danych (naliczeń) do Modułu Odpłatności systemu GOMiG - Odpady, -integracja z systemem księgowo-podatkowym zainstalowanym w Urzędzie Gminy Rokiciny. Wdrożenie powyższego systemu informatycznego obejmuje również usługi związane z: - instalacją programu, - dostarczaniem w ramach gwarancji aktualizacji programu, - gotowości dostawcy do świadczenia usług serwisowych pozagwarancyjnych, 2. Dodatkowe stanowisko programu przeznaczonego do rozliczania księgowego podatków i opłat lokalnych zainstalowanego w Urzędzie Gminy Rokiciny. -rozliczenie należności płatników wynikający z zobowiązań podatkowych i opłat lokalnych; budżetowa księga pomocnicza - analityka do konta 221 -prowadzenie kont należności oddzielnie dla każdego podatnika i płatnika; -rejestracja wpłat wraz z należnymi odsetkami i kosztami na kontach podatników i płatników; -korekta wysokości należności i wpłat; ewidencja upomnień i tytułów wykonawczych; eksport danych do księgowości budżetowej; -wydruki kontrolne i sprawozdawcze; -eksport danych o wpłatach do przyjęcia do kolejki w systemie kasowym; -zarządzanie windykacją - wystawia, ewidencjonuje, rozlicza upomnienia i tytuły wykonawcze, -kontrolne listy księgowań wykonywane wg różnych kryteriów; -syntetyczne zestawiania służące do przygotowania sprawozdań budżetowych; listy podatników(płatników) wraz z aktualnym stanem ich zobowiązań; generowanie upomnień i tytułów wykonawczych, rejestry upomnień i tytułów wykonawczych. -Kompatybilność z systemami finansowo - księgowymi zainstalowanymi w Urzędzie Gminy Rokiciny Wdrożenie powyższego systemu informatycznego w obejmuje również usługi związane z: instalacją programu, nielimitowaną liczba godzin szkolenia w procesie wdrożenia programów, nielimitowaną liczbą godzin pomocy powdrożeniowej w ramach bieżącej eksploatacji systemów, pomocą w odtwarzaniu danych z kopii zapasowych wykonywanych przez Użytkownika w przypadku awarii sprzętu, konsultacjami telefonicznymi oraz bezpośrednimi w siedzibie Użytkownika w trakcie eksploatacji oprogramowania, przenoszeniem oprogramowania na nowo zakupiony przez Użytkownika sprzęt komputerowy, instalowaniem dwa razy w roku bądź częściej udoskonalonych wersji programów uwzględniając w tym zmiany przepisów prawnych oraz w miarę możliwości indywidualną potrzebę Użytkownika Systemów, kosztami dojazdów dystrybutora systemów do siedziby Użytkownika w zakresie niezbędnym do wykonywania obowiązków serwisowych, niezależnie od ich ilości. 3. INTEGRACJA księgowości zobowiązań z gospodarką odpadami Narzędzie pozwalające zintegrować program do zarządzania gospodarką odpadami, pełniący rolę systemu wymiarowego, w którym jest naliczana opłata śmieciowa, z programem księgowym do obsługi zobowiązań podatkowych wykorzystywanym w Urzędzie Gminy Rokiciny. FUNKCJONALNOŚĆ: -Bezpośrednie powiązanie z Bazą Osobową oprogramowania finansowo - księgowego zainstalowanego w Urzędzie Gminy Rokiciny zawierającej dane osób fizycznych jak i osób prawnych, -automatyczne przenoszenie przypisów, odpisów i innych danych finansowych mających wpływ na rozliczenia podatku za odbiór śmieci z systemu gospodarką odpadami do systemu księgowości zobowiązań zainstalowanego w Urzędzie Gminy Rokiciny. 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy zakupu i dostawy serwera kopii zapasowych. Serwer kopii zapasowych - 1 szt. Parametr Minimalne wymagane parametry Procesor 1.2GHz Pamięć 256 MB DDR RAM Ilość dysków 4 x 3.5 lub 2 x 2.5 SATA II - kieszenie z funkcją hot-swap Sieć 2 x Gigabit LAN Złącza dodatkowe 4 x USB, 2 x eSATA Wskaźniki LED zasilanie, LAN, eSATA, HDD, Status, USB Obsługa trybów RAID RAID 6, RAID 5, RAID 5+spare, RAID 1, RAID 0, JBOD, Single Disk Funkcje RAID rozbudowa i zmiana trybu RAID on-line bez restaru urządzenia Przyciski zasilanie, reset, auto kopiowanie Wymiary 2235 x 180 x 177mm Waga 3 kg Środowisko 0-40st. C, 0-95% wilgotność Zasilanie zewn. zasilacz 120 W Pobór mocy 11W uśpienie, 26W praca, Wspierane Systemy operacyjne Windows, Mac OSX, Linux, Unix Protokoły sieciowe CIFS, AFP, NFS, HTTP, FTP, HTTPS, NTP, SNMP, Telnet, SSH Konfiguracja sieci TCP / IP, stały lub dynamiczny adres Port trunking tak - balance, active backup, balance XOR, broadcast, IEE 802.3ad, adaptacyjny rozkład obciążenia, balance TLB, Balance ALB Multi IP tak - oddzielne adresy IP na każdym porcie sieciowym Serwer DHCP, dyn. DNS tak Jumbo Frame tak Serwice Network Discovery UPnP, Bonjour Windows Active Directory tak Bezpieczeństwo sieciowe filtr IP, FPT over SSL, tryb pasywny, szyfrowana replikacja Zarządzanie dyskami skanowanie złych sektorów, SMART, Inne usługi iSCSI target, Virtual Disk Serwer plików i FTP FTP over SSL, TLS, tryb pasywny, kontrola pasma FTP Kopie zapasowe kopia na nośnik zewn., szyfrowana replikacja, Powiadomienie awaryjne e-mail, SMS, LED, Inne usługi kosz sieciowy, monitor zasobów on-line, harmonogram wł/wył Zarządzanie systemem poprzez przeglądarkę internetową Przycisk reset kasowanie hasła administracyjnego / ustawień sieciowych Logi systemowe użytkownicy, alarmy, błędy, połączenia do plików, przydziały DHCP Wbudowany serwer www PHP, MySQL, SQLite, phpMyAdmin, Joomla, Multimedialne usługi radio internetowe, galeria www Pobieranie plików zarządzanie przez aplikacje Windows lub przeglądarkę Stacja monitoringu zapis, odtwarzanie, podgląd na żywo, detekcja ruchu, alarmy, Ilość obsługiwanych kamer 4 Max ilośc użytkowników 2048 Max ilość grup 256 Max ilość folderów 256 Max ilość połączeń 256 Długość gwarancji 3 lata Język interfejsu Polski, Angielski, Niemiecki, Francuski, Rosyjski, Norweski Specyfikacja dysków twardych Ilość dysków twardych 2 szt. Pojemność dysku 2000 GB Format 3.5 Interfejs SATA 6Gb Prędkość obrotowa 7200 rpm Bufor 64 MB Wytrzymałość (praca) 65 G Wytrzymałość (spoczynek) 250 G MTBF 1000000 h NCQ TAK Zapis prostopadły TAK Pobór prądu (spoczynek) 3.2 W Głośność 24 dB Rok produkcji 2012 Waga 600 g Pobór prądu (praca) 3.7 W Cykle uruchamiania/parkowania Min. 600000 Długość gwarancji 3 lata 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy zakupu i dostawy laptopów. Laptop - 2 szt. Procesor 2 rdzenie, 2.10 GHz, 2 MB cache, 32nm, TDP 30 W, Zainstalowana ilość pamięci RAM 4096 MB, Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM 8 GB Ilość gniazd pamięci (ogółem / wolne) 1/0 Dysk twardy 320 GB SATA 5400 obr. Wbudowane napędy optyczne DVD+/-RW DualLayer, Typ ekranu Błyszczący, LED Przekątna ekranu 15,6. Nominalna rozdzielczość 1366 x 768,Karta graficzna zintegrowana, Wielkość pamięci karty graficznej Pamięć współdzielona,Dźwięk Wbudowane głośniki stereo Wbudowany mikrofon, Zintegrowana karta dźwiękowa, Kamera internetowa 0.3 Mpix Łączność Wi-Fi 802.11 b/g/n, LAN 10/100/1000 Mbps, Bluetooth 2.1 Rodzaje wyjść / wejść DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.,VGA (D-sub) - 1 szt. HDMI - 1 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt., USB 2.0 - 3 szt.,Wejście mikrofonowe - 1 szt. Wyjście słuchawkowe/głośnikowe - 1 szt.,Czytnik kart 6 w 1 - 1 szt. Bateria 6-komorowa, 4400 mAh, Li-Ion,Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7 Home Premium PL (wersja 64-bitowa) Dołączone oprogramowanie Microsoft Office Starter 2010 PL Partycja recovery (opcja przywrócenia systemu z HDD) Dodatkowe informacje Wydzielona klawiatura numeryczna Wielodotykowy, intuicyjny touchpad.Port USB z funkcją ładowania Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock) Dołączone akcesoria -Zasilacz, -Mysz, -Bateria (podstawowa), -torba dwukomorowa na laptopa o przekątnej ekranu 15,6, z regulowaną rączką, posiada kieszeń w klapie zewnętrznej. -Dysk przenośny o pojemności 32 GB, prędkość odczytu do 25 MB/s, prędkość zapisu do 15 MB/s, 5 lat gwarancji. Informacja o gwarancji 24-miesięczna. Termin realizacji całości zamówienia do 10 dni od dnia podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 33.19.51.00 - Monitory 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.82.00.00 - Serwery 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa zestawu komputerowego, serwera i drukarki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROINFO Usługi Informatyczne Monika Figas, ul. Wyszyńskiego 28, 95-035 Ozorków, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8660,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10428,35

  • Oferta z najniższą ceną: 10428,35 / Oferta z najwyższą ceną: 11856,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa kserokopiarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LIBO s.c. Lisiak B., Lisiak D., ul. Szeroka 13 U1, 97-200 Tomaszów Maz., kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11788,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup i dostawa Oprogramowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROINFO Usługi Informatyczne Monika Figas, ul. Wyszyńskiego 28, 95-035 Ozorków, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4243,50

  • Oferta z najniższą ceną: 4243,50 / Oferta z najwyższą ceną: 4243,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup i dostawa serwera kopii zapasowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • e-Tech Jacek Sójka Spółka Jawna, ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2185,17

  • Oferta z najniższą ceną: 2185,17 / Oferta z najwyższą ceną: 2447,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zakup i dostawa laptopów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • e-Tech Jacek Sójka Spółka Jawna, ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2845,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3611,53

  • Oferta z najniższą ceną: 3611,53 / Oferta z najwyższą ceną: 4459,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.