eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku służącego do pobierania materiałów do badań laboratoryjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Gorlice: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku służącego do pobierania materiałów do badań laboratoryjnych.
Numer ogłoszenia: 271457 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach , ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3553317, fax. 018 3553315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorlice.ibd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku służącego do pobierania materiałów do badań laboratoryjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki do pobierania krwi systemem próżniowym -136.000 sztuk. Igły - 70.000 szt. Uchwyty jednorazowe - 70.000 szt. Adapter luer - 10.000 szt. Kubki do moczu - 22.000 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.19.25.00 - Probówki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie wymogów określonych w art. 22 ustawy, oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Posiadanie dokumentów dopuszczających wyroby medyczne do stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art 22 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. Kserokopia KRS lub zaświadczenia o posiadaniu zarejestrowanej działalności gospodarczej. Kserokopia dokumentu potwierdzającego dopuszczenie wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE do stosowania przy udzielaniu świadczeń medycznych - dotyczy zadań 1 i 2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorlice.ibd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice lub bzp@szpital.gorlice.ibd.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych lub Sekretariat Szpitala Specjalistycznego im. H. Klimontowicza w Gorlicach ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt do pobierania krwi systemem próżniowym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość probówek - 115.000 szt. Igły - 70.000 szt. Uchwyty jednorazowe - 70.000 szt. Adaptery luer - 10.000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.19.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Probówki pediatryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznie 22.000 szt probówek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kubki do moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznie 22.000 szt. kubków o poj. 100 ml..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.