eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dotyczy przygotowania i wydawanie posiłków profilaktycznych dla pracowników KWP/KMP/KPP/KP



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Radom: Dotyczy przygotowania i wydawanie posiłków profilaktycznych dla pracowników KWP/KMP/KPP/KP
Numer ogłoszenia: 271307 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dotyczy przygotowania i wydawanie posiłków profilaktycznych dla pracowników KWP/KMP/KPP/KP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla pracowników - zgodnie z ofertą cenową Posiłek profilaktyczny to zupa z wkładką + gorący napój. Posiłek musi posiadać wartość kaloryczną około 1500 kcal. 1. Wykonawca wykonywać będzie usługi na podstawie bonów żywnościowych GZ 40 wystawionych przez Zamawiającego na konkretny dzień, opatrzonych pieczęcią osoby wydającej bon. Nie dopuszcza się dokonania zmiany posiłku na inne artykuły spożywcze. 2. Z możliwością konsumpcji posiłku na miejscu u Wykonawcy zamówienia przy czym siedziba wykonawcy świadczącego usługi restauracyjne dla poszczególnych jednostek policji musi znajdować się w obrębie administracyjnym miasta, w którym znajduje się siedziba jednostki policji. 3. Koszt surowca /posiłek/ 2,99 zł + % marży gastronomicznej Koszt surowca /napój/ 1,00 zł + % marży gastronomicznej 4. Wysokość marży jaką Wykonawca zaoferuje nie może przekroczyć 100% kosztu surowca (wsadu) do przygotowania posiłków wg ww. stawek. 5. Usługi restauracyjne świadczone będą w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 15.00. 6. Posiłki powinny być wydawane w czasie regulaminowych przerw w pracy, w zasadzie po 3-4 godzinach pracy (czas przerwy wynosi 30 min.) Obowiązujące wytyczne i rozporządzenia : Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów. Sprawozdanie Nr WE/1/00 z oceny wydatku energetycznego na stanowiskach pracy. Sprawozdanie Nr 76/2004 z pomiaru wydatku energetycznego na wskazanych stanowiskach pracy w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.43.00 - Dania gotowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 17   

Nazwa: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla pracowników KPP Wyszków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHUP BAS Spółka Cywilna, ul. I Armii Wojska Polskiego 87, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1263,68

  • Oferta z najniższą ceną: 1263,68 / Oferta z najwyższą ceną: 1263,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla pracowników KPP Szydłowiec

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U LECHMAR Langer Lech, ul. Tadeusza Kościuszki 263, 26-500 Szydłowiec, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 702,24

  • Oferta z najniższą ceną: 702,24 / Oferta z najwyższą ceną: 702,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla pracowników KPP Płońsk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zajazd Gospoda na Mazowszu Gastronomia KAPRYS ARKADIA, Dłużniewo 41, 09-130 Baboszewo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 702,24

  • Oferta z najniższą ceną: 702,24 / Oferta z najwyższą ceną: 702,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla pracowników KMP Płock

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Gastronomiczne Handel ADMAR Adam Furmanek, ul. Nowowiejska 6, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1390,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1390,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1390,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla pracowników KP Pionki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Michał Drózd SMAK BAR, ul. Kozieniecka 1, 26-670 Pionki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 667,04

  • Oferta z najniższą ceną: 667,04 / Oferta z najwyższą ceną: 667,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 1   

Nazwa: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla pracowników KMP Ostrołęka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr Józefa Psarskiego w Ostrołęce, Al. Jana Pawła II 120A, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1550,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2106,72

  • Oferta z najniższą ceną: 2106,72 / Oferta z najwyższą ceną: 2106,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla pracowników KPP MŁAWA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tuszyńska Magdalena Mała Gastronomia, ul. Henryka Sienkiewicza 1, 06-500 Mława, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1404,48

  • Oferta z najniższą ceną: 1404,48 / Oferta z najwyższą ceną: 1404,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych i gorących napojów dla pracowników Policji KPP Kozienice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bar POD SOSNĄ Spółka Cywilna M. Rożek, P. Szewczyk, B. Szewczyk, A. Rożek, ul. Bohaterów Studzianek, 26-900 Kozienice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 667,04

  • Oferta z najniższą ceną: 667,04 / Oferta z najwyższą ceną: 667,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych i gorących napojów dla pracowników Policji KPP Białobrzegi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • .P.H.U ZODIAK Spółka Cywilna Magdalena i Andrzej Brodziak,, ul. Krakowska 4b, 26-800 Białobrzegi, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 702,24

  • Oferta z najniższą ceną: 702,24 / Oferta z najwyższą ceną: 702,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych i gorących napojów dla pracowników Policji KPP Maków Mazowiecki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zbigniew Lesiński BAR TO TU, ul. Moniuszki 117, 06-200 Maków Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 702,24

  • Oferta z najniższą ceną: 702,24 / Oferta z najwyższą ceną: 702,24

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający przeprowadził kolejno dwa postępowania(151/13, 155/13) w trybie przetargu nieograniczonego, Z uwagi na brak ofert na poszczególne zadania w ww. PN postępowanie zostało unieważnione w ramach zadań, gdzie nie wpłynęła żadna oferta zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP.W związku z powyższym spełniona została przesłanka do zastosowania art.67 ust.1 pkt 4 ustawy pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.