eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługi edukacyjne w ramach projektu Akademia Rozwoju Uzdolnień i Zainteresowań Uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-13

Białystok: Usługi edukacyjne w ramach projektu Akademia Rozwoju Uzdolnień i Zainteresowań Uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 269953 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Hugona Kołłątaja , ul. Wiatrakowa 18, 15-827 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 6511408, faks 85 6511408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7bialysok.superszkolna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Miasta Białegostoku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne w ramach projektu Akademia Rozwoju Uzdolnień i Zainteresowań Uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn Akademia Rozwoju Uzdolnień i Zainteresowań Uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Białymstoku. Projekt nr WND-POKL.09.01.02-20-586 11 jest finansowany ze środków Unii Europejskiej i Budżetu Państwa w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Usługi będą realizowane w Szkole Podstawowej nr 7 w Białymstoku Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem Szkoły. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Zakłada się, że podczas realizacji zajęć wykorzystywane będą aktywizujące metody nauczania, motywujące dzieci do czynnego udziału w zajęciach, zwiększy to dostępność i podniesie jakość wsparcia i pomocy psychologiczno - pedagogicznej uczniom, w szczególności tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, poprawi się jakość pomocy udzielanej przez szkołę rodzicom, którym zostaną przedstawione indywidualne potrzeby rozwojowe ich dziecka. Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się w dniach od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem zajęć prowadzonych w ramach wyjazdu edukacyjnego. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: realizacja zajęć edukacyjnych na podstawie planu pracy zajęć pozalekcyjnych opracowanego przez Zamawiającego w ścisłej współpracy z Wykonawcą, obejmującego harmonogram oraz zakres zadania. Plan pracy zajęć pozalekcyjnych będzie uwzględniać ograniczenia wynikające z planu lekcji szkoły i poszczególnych klas;prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z zatwierdzonym planem pracy w terminie określonym w umowie do dnia 29.06.2012 r. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dziennikach zajęć pozalekcyjnych, kartach czasu pracy i listach obecności; promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie; przestrzeganie regulaminu, obowiązującego w pracowniach, w których będą prowadzone zajęcia; decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć ze szczególnym uwzględnieniem pomocy multimedialnych zakupionych w ramach projektu; Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z następujących części: I część zamówienia: WYJAZDY EDUKACYJNE liczba godzin ogółem: 96 h, Harmonogram: wyjazd 22.10.2011 r. godz. 8:00-16:00 w okolice Białegostoku II część zamówienia: ZAJĘCIA HUMANISTYCZNE liczba godzin ogółem: 325 h, do realizacji w ciągu 9 miesięcy harmonogram: średnio 36 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą III część zamówienia: ZAJĘCIA MATEMATYCZNO - PRZYDORNICZE liczba godzin ogółem: 175 h, Harmonogram: średnio 19 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą IV część zamówienia: ZAJĘCIA ARTYSTYCZNE, liczba godzin ogółem: 450 h, Harmonogram: średnio 50 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą V część zamówienia: ZAJĘCIA INFORMATYCZNE, liczba godzin ogółem: 100 h, Harmonogram: średnio 11 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą VI część zamówienia: ZAJĘCIA PSYCHOEDUKACYJNE, liczba godzin ogółem: 271 h, Harmonogram: średnio 30 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą lub 4-5 h w bloku warsztatowym VII część zamówienia: ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE I TERAPEUTYCZNE GRUPOWE, liczba godzin ogółem: 400 h, do realizacji w ciągu 9 miesięcy, Harmonogram: średnio 44 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą VIII część zamówienia: ZAJĘCIA TERAPEUTYCZNE INDYWIDUALNE, zajęcia logopedyczne: liczba godzin ogółem 230 h, do realizacji w ciągu 9 miesięcy Harmonogram: 23 uczniów, średnio 10 h/dziecko, zajęcia komputerowe dla ucznia niedowidzącego: liczba godzin ogółem 25 h, do realizacji w ciągu 9 miesięcy Harmonogram: 1 uczeń, średnio 3 h w miesiącu Szczegółowy zakres usług objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie zgodnie z zasadami zawartymi we wzorze umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadają: wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie przedmiotu, do nauczania którego zostanie skierowana dana osoba lub podyplomowe z przygotowaniem pedagogicznym; minimum 3-letnie doświadczenie w pracy nauczyciela w szkole podstawowej lub gimnazjum, stopień awansu zawodowego- minimum nauczyciel kontraktowy. W przypadku następujących zajęć: Warsztaty Krasomówcze, Akademia Młodego Szachisty, Mistrzowie Origami, Akademia Młodego Muzyka, Akademia Tańca, Akademia Dobrych Manier, Trening Pamięci i Koncentracji uwagi, Warsztaty: Jak polubić naukę?, Warsztaty Strażnicy Uśmiechu, Warsztaty z zakresu tolerancji oraz równości szans dziewcząt i chłopców, Zajęcia wyrównawcze skierowane do dzieci mniejszości narodowych, Gimnastyka korekcyjna, Zajęcia komputerowe terapeutyczne skierowane do ucznia niedowidzącego w Pracowni Tomatis warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadają: doświadczenie w realizacji ww. zajęć, odbyli niezbędne kursy, szkolenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa art. 24 ust. 1 pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, [zawarte na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ]; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami [wg załącznika nr 3 do SIWZ]. Ramowego Planu Zajęć realizowanych w ramach projektu [wg załącznika nr 4 do SIWZ].

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak

  • nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp7bialysok.superszkolna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sp7bialysok.superszkolna.pl/przetargi.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 7 im. Hugona Kołłątaja w Białymstoku ul. Wiatrakowa 18, 15- 827 Białystok Oferta na usługę edukacyjną Sekretariat szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn Akademia Rozwoju Uzdolnień i Zainteresowań Uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Białymstoku. Projekt nr WND-POKL.09.01.02-20-586/11 jest finansowany ze środków Unii Europejskiej i Budżetu Państwa w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.