eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jezierzyce › Dzierżawa urządzenia do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość z możliwością montażu do masztu wieżowego -HITAUER- będącego na wyposażeniu Straży Gminnej Gminy Słupsk od 01 października 2013 r. do 31 grudnia 2013 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Jezierzyce: Dzierżawa urządzenia do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość z możliwością montażu do masztu wieżowego -HITAUER- będącego na wyposażeniu Straży Gminnej Gminy Słupsk od 01 października 2013 r. do 31 grudnia 2013 r
Numer ogłoszenia: 269901 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187947 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Gminna Gminy Słupsk, ul. Kolejowa 5A, 76-200 Jezierzyce, woj. pomorskie, tel. 59 8474780, faks 59 8474781.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa urządzenia do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość z możliwością montażu do masztu wieżowego -HITAUER- będącego na wyposażeniu Straży Gminnej Gminy Słupsk od 01 października 2013 r. do 31 grudnia 2013 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot przetargu obejmuje dzierżawę urządzenia do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość z możliwością montażu do masztu wieżowego -HITAUER- będącego na wyposażeniu Straży Gminnej Gminy Słupsk od 01 października 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. 2. Charakterystyka urządzenia. Urządzenie powinno: 1) być przystosowane do pomiarów na statywie z pobocza jezdni, który musi posiadać możliwość współpracy z istniejącym kompatybilnym masztem typu -HITAUER- na trwałe wbudowanym na poboczu drogi. W konfiguracji na maszcie urządzenie musi się nadawać do jego zainstalowania z kompletem podzespołów i urządzeń dodatkowych w celu dokonywania poprawnych pomiarów i rejestracji wykroczeń bez wykonywania jakichkolwiek dodatkowych przeróbek konstrukcyjnych masztu, 2) posiadać możliwość ustawienia prędkości progowej w zakresie 30-250 km/h, z zakresem działki elementarnej 1 km/h, 3) posiadać możliwość zdalnego sterowania w granicach co najmniej 100 do 300 m, przy pomocy połączenia bezprzewodowego WiFi, 4) być przystosowane do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów do trzech pasów ruchu z dokładnym wizerunkiem twarzy kierującego, 5) posiadać możliwość rejestracji w pamięci pomiarów i zdarzeń drogowych po przekroczeniu przez pojazd zadanych prędkości progowych, jak również możliwość natychmiastowego odtworzenia na miejscu lub w innym czasie i miejscu bez konieczności zatrzymywania pracy urządzenia, 6) posiadać możliwość jednoczesnego ustawienia pomiarów prędkości i rejestracji pojazdów w trybie oddalających się i zbliżających się pojazdów, 7) posiadać możliwość odróżniania i rejestracji prędkości pojazdów i zdarzeń drogowych pojazdów osobowych i ciężarowych w trybie oddalającym, 8) posiadać możliwość odczytania z cyfrowego pliku zdjęcia danych zawierających minimum: nazwę i nr fabryczny urządzenia, datę i czas pomiaru z dokładnością do 1 sekundy, prędkość dozwoloną i stwierdzoną, numer zdjęcia oraz kierunek pomiaru, 9) być wyposażony w pamięć z możliwością rejestracji minimum 30 000 zdarzeń, 10) posiadać możliwość przenoszenia zawartości pamięci urządzenia do komputera stacjonarnego, 11) posiadać możliwość zapisu i rejestracji prędkości dozwolonej, progowej i prędkości stwierdzonej, 12) posiadać przyrząd wyposażony w cyfrowy aparat fotograficzny do 3.5 mil. Pikseli, 13) posiadać możliwość rejestracji czytelnego zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości z dokładnym wizerunkiem twarzy kierującego i numeru rejestracyjnego pojazdu, 14) posiadać lampę błyskową: a) o osobnym źródle zasilania, b) z możliwością ciągłej pracy (brak efektu przegrzania), c) o czasie przeładowania max 0,5 sekundy, d) z możliwością pracy w dzień i w nocy, e) wyposażoną w filtr czerwony lub pomarańczowy bezpieczny dla kierowców (bez efektu oślepiania), 15) czas pracy urządzenia powinien wynosić co najmniej 8 godzin bez konieczności ładowania akumulatorów (akumulatory żelowe), 16) minimum 98% wykonanych zdjęć musi nadawać się do dalszej obróbki dla celów dokumentacji mandatowo - procesowej, 17) spełniać wymóg rejestracji czytelnego zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości niebudzącego wątpliwości rozpoznania kierującego i dokładnego odczytania numeru rejestracyjnego pojazdu z możliwością wyeksploatowania dowolnego fragmentu zdjęcia (np. numer rejestracyjny pojazdu, twarz kierowcy) oraz ustawienia ostrości, jasności, kontrastu, 18) być przystosowane do pomiarów przez całą dobę, w różnych warunkach atmosferycznych, w temperaturach zewnętrznych: a) w kontenerze od -10 st. C do +50 st. C oraz opadach atmosferycznych, b) w maszcie od -25 st. C do +60 st. C oraz przy opadach atmosferycznych, 19) posiadać możliwość pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów zbliżających się i oddalających względem urządzenia, 20) wraz z urządzeniem należy dostarczyć dokument potwierdzający ubezpieczenie urządzenia w wysokości wartości odtworzeniowej. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzenia zastępczego w przypadku zaistnienia zdarzenia losowego niezawinionego przez Zamawiającego, np. dewastacja, kradzież elementów, włamanie, itp. do czasu zakończenia postępowania w sprawie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.51.00 - Urządzenia kontroli radarowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KARNET Piotr Kowalski, ul. Przemysłowa 4c, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40590,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40590,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.