eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jezierzyce › Dzierżawa urządzenia do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość z możliwością montażu do masztu wieżowego -HITAUER- będącego na wyposażeniu Straży Gminnej Gminy Słupsk od 01 października 2013 r. do 31 grudnia 2013 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Jezierzyce: Dzierżawa urządzenia do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość z możliwością montażu do masztu wieżowego -HITAUER- będącego na wyposażeniu Straży Gminnej Gminy Słupsk od 01 października 2013 r. do 31 grudnia 2013 r
Numer ogłoszenia: 187947 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Gminna Gminy Słupsk , ul. Kolejowa 5A, 76-200 Jezierzyce, woj. pomorskie, tel. 59 8474780, faks 59 8474781.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.straz.gminaslupsk.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa urządzenia do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość z możliwością montażu do masztu wieżowego -HITAUER- będącego na wyposażeniu Straży Gminnej Gminy Słupsk od 01 października 2013 r. do 31 grudnia 2013 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot przetargu obejmuje dzierżawę urządzenia do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość z możliwością montażu do masztu wieżowego -HITAUER- będącego na wyposażeniu Straży Gminnej Gminy Słupsk od 01 października 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. 2. Charakterystyka urządzenia. Urządzenie powinno: 1) być przystosowane do pomiarów na statywie z pobocza jezdni, który musi posiadać możliwość współpracy z istniejącym kompatybilnym masztem typu -HITAUER- na trwałe wbudowanym na poboczu drogi. W konfiguracji na maszcie urządzenie musi się nadawać do jego zainstalowania z kompletem podzespołów i urządzeń dodatkowych w celu dokonywania poprawnych pomiarów i rejestracji wykroczeń bez wykonywania jakichkolwiek dodatkowych przeróbek konstrukcyjnych masztu, 2) posiadać możliwość ustawienia prędkości progowej w zakresie 30-250 km/h, z zakresem działki elementarnej 1 km/h, 3) posiadać możliwość zdalnego sterowania w granicach co najmniej 100 do 300 m, przy pomocy połączenia bezprzewodowego WiFi, 4) być przystosowane do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów do trzech pasów ruchu z dokładnym wizerunkiem twarzy kierującego, 5) posiadać możliwość rejestracji w pamięci pomiarów i zdarzeń drogowych po przekroczeniu przez pojazd zadanych prędkości progowych, jak również możliwość natychmiastowego odtworzenia na miejscu lub w innym czasie i miejscu bez konieczności zatrzymywania pracy urządzenia, 6) posiadać możliwość jednoczesnego ustawienia pomiarów prędkości i rejestracji pojazdów w trybie oddalających się i zbliżających się pojazdów, 7) posiadać możliwość odróżniania i rejestracji prędkości pojazdów i zdarzeń drogowych pojazdów osobowych i ciężarowych w trybie oddalającym, 8) posiadać możliwość odczytania z cyfrowego pliku zdjęcia danych zawierających minimum: nazwę i nr fabryczny urządzenia, datę i czas pomiaru z dokładnością do 1 sekundy, prędkość dozwoloną i stwierdzoną, numer zdjęcia oraz kierunek pomiaru, 9) być wyposażony w pamięć z możliwością rejestracji minimum 30 000 zdarzeń, 10) posiadać możliwość przenoszenia zawartości pamięci urządzenia do komputera stacjonarnego, 11) posiadać możliwość zapisu i rejestracji prędkości dozwolonej, progowej i prędkości stwierdzonej, 12) posiadać przyrząd wyposażony w cyfrowy aparat fotograficzny do 3.5 mil. Pikseli, 13) posiadać możliwość rejestracji czytelnego zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości z dokładnym wizerunkiem twarzy kierującego i numeru rejestracyjnego pojazdu, 14) posiadać lampę błyskową: a) o osobnym źródle zasilania, b) z możliwością ciągłej pracy (brak efektu przegrzania), c) o czasie przeładowania max 0,5 sekundy, d) z możliwością pracy w dzień i w nocy, e) wyposażoną w filtr czerwony lub pomarańczowy bezpieczny dla kierowców (bez efektu oślepiania), 15) czas pracy urządzenia powinien wynosić co najmniej 8 godzin bez konieczności ładowania akumulatorów (akumulatory żelowe), 16) minimum 98% wykonanych zdjęć musi nadawać się do dalszej obróbki dla celów dokumentacji mandatowo - procesowej, 17) spełniać wymóg rejestracji czytelnego zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości niebudzącego wątpliwości rozpoznania kierującego i dokładnego odczytania numeru rejestracyjnego pojazdu z możliwością wyeksploatowania dowolnego fragmentu zdjęcia (np. numer rejestracyjny pojazdu, twarz kierowcy) oraz ustawienia ostrości, jasności, kontrastu, 18) być przystosowane do pomiarów przez całą dobę, w różnych warunkach atmosferycznych, w temperaturach zewnętrznych: a) w kontenerze od -10 st. C do +50 st. C oraz opadach atmosferycznych, b) w maszcie od -25 st. C do +60 st. C oraz przy opadach atmosferycznych, 19) posiadać możliwość pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów zbliżających się i oddalających względem urządzenia, 20) wraz z urządzeniem należy dostarczyć dokument potwierdzający ubezpieczenie urządzenia w wysokości wartości odtworzeniowej. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzenia zastępczego w przypadku zaistnienia zdarzenia losowego niezawinionego przez Zamawiającego, np. dewastacja, kradzież elementów, włamanie, itp. do czasu zakończenia postępowania w sprawie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.51.00 - Urządzenia kontroli radarowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dzierżawy urządzeń, które stanowi przedmiot zamówienia i zrealizowanie w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostaw, lub dzierżaw urządzeń do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdowanie się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz co najmniej 3 dostaw, lub dzierżaw urządzeń do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość. Zamawiający nie żąda wykazu robót niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w zakresie zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.sg.gminaslupsk.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W sekretariacie Straży Gminnej Gminy Słupsk, w Jezierzycach przy ul. Kolejowej 5a, 76-200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2013 godzina 10:00, miejsce: W sekretariacie Straży Gminnej Gminy Słupsk, w Jezierzycach przy ul. Kolejowej 5a, 76-200 Słupsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.