To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-13
Szczecin: Dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie - część I i Oddziału ZUS w Zielonej Górze - część II.
Numer ogłoszenia: 269690 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232930 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, faks 91 459 65 76.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie - część I i Oddziału ZUS w Zielonej Górze - część II..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie - część I i Oddziału ZUS w Zielonej Górze - część II. Informacja o ofertach częściowych: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, co oznacza, że Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną części zamówienia, o których mowa w SIWZ. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia. Zakres rzeczowo - ilościowy zamówienia określają formularze cenowe dla poszczególnych części, stanowiące załączniki do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich części zamówienia): 1. Zamawiający kupuje, a Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnych dostaw środków czystości: a) w partiach, b) w ramach bieżących potrzeb do siedzib Oddziałów ZUS wymienionych w pkt 2, c) na własny koszt, d) w ciągu 5 dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy, na podstawie zamówień asortymentowo - ilościowych, w formie pisemnej podpisanej przez Zamawiającego. Forma składania zamówienia: faxem lub pocztą elektroniczną. 2. Środki czystości będą dostarczane do: a) siedziby Oddziału ZUS w Koszalinie przy ul. J. Fałata 30, w godz. od 8.00 do 12.00; b) siedziby Oddziału ZUS w Zielonej Górze przy ul. Kupiecka 65 (magazyn w piwnicy) w godz. od 8.00 do 14.00. 3. Wykonawca zobowiązuje się do transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Oddziału ZUS, jak również do rozładunku i wniesienia przedmiotu umowy do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby dostawy realizowane były po wcześniejszym uzgodnieniu faksem lub pocztą elektroniczną. 5. Zaoferowane produkty muszą posiadać fabryczne, nieuszkodzone, oryginalne opakowania jednost-kowe producenta, zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania, muszą posiadać etykiety identyfikujące dany produkt z dokładnym opisem stosowania i terminem jego ważności, z naniesio-nymi danymi jednoznacznie definiującymi produkt. 6. Oferowane środki czystości ze względu na rodzaj czyszczonej powierzchni powinny posiadać właściwości jakościowe i estetyczne takie same lub lepsze jak środki wymienione w formularzach ce-nowych. 7. Termin przydatności do użycia środków czystości określonych w formularzach cenowych dostarczo-nych w danej partii do wskazanej siedziby Zamawiającego musi wynosić co najmniej 6 miesięcy od daty każdej dostawy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie przesunięć ilościowych dostar-czanych środków czystości wg następujących warunków: ilości poszczególnych środków czystości podane w formularzu cenowym są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, faktyczna łączna ilość dostarczonych w partiach środków czystości w trakcie realizacji umowy może się zmniejszyć od ilości orientacyjnie przyjętych w formularzu cenowym o max. 25%, ceny jednostkowe środków czystości w ramach przyjętego formularza cenowego, niezależnie od zakupionych ich ilości, są stałe na czas obowiązywania umowy. 9. Częstotliwość dostaw jak również rodzaj i ilość środków czystości określana będzie każdorazowo w zależności od potrzeb, w ramach przyjętego formularza cenowego, z zastrzeżeniem, że całkowite zapotrzebowanie na środki czystości łącznie w okresie obowiązywania umowy, nie może przekro-czyć całkowitej wartości umowy. 10. Wykonawca odpowiada za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia oraz za wszelkie ewentualne szkody wynikłe z jego użytkowania. 11. Zamawiający dokona odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy. Odbiór będzie po-twierdzony na Protokole odbioru stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy 12. Cały asortyment musi posiadać odpowiednie dopuszczenie do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. atest PZH lub inny równorzędny certyfikat). 13. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy. runki realizacji zamówienia określa wzór umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00 - Mydło 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk 33.76.10.00 - Papier toaletowy 39.81.10.00 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach 39.81.20.00 - Pasty i kremy 39.81.13.00 - Odświeżacze 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne 39.29.30.00 - Wyroby sztuczne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 39.83.12.00 - Detergenty 39.51.21.00 - Prześcieradła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie - część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSTAR HOLDING SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
POLSTAR HOLDING SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- POLSTAR HOLDING sp. z o. o. sp. k., ul. H. Modrzejewskiej 52, 75-734 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88301,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86118,09
Oferta z najniższą ceną: 86118,09 / Oferta z najwyższą ceną: 99370,33
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby Oddziału ZUS w Zielonej Górze - część II.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FLESZ sp. z o. o., ul. Cieślewskich 25F, 03-017 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51219,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54560,40
Oferta z najniższą ceną: 54560,40 / Oferta z najwyższą ceną: 63429,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej dla 75 osób, w ramach projektu pn. Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Ekskluzja osób z niepełnosprawnościami"
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynków przy ul. Małopolskiej i ul. Krasińskiego będących własnością Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- TP- 18/24 Usługa sterylizacji i konserwacji narzędzi, sprzętu medycznego, bielizny szpitalnej, materiału opatrunkowego wraz z usługą transportu.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Organizacja cyklu 3 plenerowych wydarzeń Biznes Camp 2024"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Dostawy środków czystości.
- Dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnej z podziałem na pakiety
- Dostawa wyrobów niemedycznych
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- "Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.