eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi sprzątania i stałego utrzymania czystości w obiektach Oddziału TVP S.A. w Bydgoszczy przy ul. Kujawskiej 7 oraz w redakcji TVP S.A. Oddział w Bydgoszczy mieszczącej się w Toruniu przy ul. Kopernika 4

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Bydgoszcz: Usługi sprzątania i stałego utrzymania czystości w obiektach Oddziału TVP S.A. w Bydgoszczy przy ul. Kujawskiej 7 oraz w redakcji TVP S.A. Oddział w Bydgoszczy mieszczącej się w Toruniu przy ul. Kopernika 4
Numer ogłoszenia: 269549 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 218196 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. - Oddział w Bydgoszczy, ul. Kujawska 7, Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3757500, fax 052 3757640.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Telewizja Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania i stałego utrzymania czystości w obiektach Oddziału TVP S.A. w Bydgoszczy przy ul. Kujawskiej 7 oraz w redakcji TVP S.A. Oddział w Bydgoszczy mieszczącej się w Toruniu przy ul. Kopernika 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres usług obejmuje: I. BYDGOSZCZ - Budynek główny - produkcyjno-biurowy I.I. Pomieszczenia biurowe 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn -5 razy w tygodniu 2 Odkurzanie wykładzin dywanowych - 5 razy w tygodniu 3 Usuwanie kurzu z mebli, lamp biurowych, sprzętów, szafek, grzejników, listew, drzwi.- 5 razy w tygodniu 4 Czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli.- 1 raz w tygodniu 5 Odkurzanie i mycie trudnodostępnych części mebli, kaloryferów oraz zakamarków oraz usuwanie pajęczyn.- 1 raz w tygodniu 6 Odkurzanie mebli tapicerowanych.-1 raz w tygodniu 7 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci.- 5 razy w tygodniu 8 Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych.- 1 raz w tygodniu 9 Mycie drzwi i framug, listew osłonowych.- 12 razy w ciągu 12 miesięcy 10 Mycie przeszklonych powierzchni ściennych - 5 razy w tygodniu 11 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych. W razie wystąpienie - niezwłocznie I.II. Korytarze, schody, hol wejściowy, schody wejściowe do budynku i podjazd dla niepełnosprawnych 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn.- 7 razy w tygodniu 2 Zamiatanie i mycie schodów wejściowych i podjazdu dla niepełnosprawnych. - 7 razy w tygodniu 3 Wycieranie balustrad i poręczy na zewnątrz budynku.- 7 razy w tygodniu 4 Wycieranie balustrad i poręczy wewnątrz budynku - 7 razy w tygodniu 5 Sprzątanie i mycie wejść i przejść komunikacyjnych. - 7 razy w tygodniu 6 Mycie szklanych drzwi wejściowych do budynku, do sekretariatu, do baru, przeciwpożarowych. - 7 razy w tygodniu 7 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci. - 7 razy w tygodniu 8 Czyszczenie popielniczek. - 7 razy w tygodniu 9 Odkurzanie i mycie trudnodostępnych zakamarków oraz kaloryferów i usuwanie pajęczyn. - 1 raz w tygodniu 10 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie I.III. Pomieszczenia produkcyjne 1 Zamiatanie i przecieranie na mokro powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn.- 7 razy w tygodniu 2 Odkurzanie i mycie podłogi w studio produkcyjnym. - 1 raz w tygodniu 3 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci. - 7 razy w tygodniu 4 Odkurzanie i mycie trudnodostępnych części mebli, kaloryferów oraz zakamarków oraz usuwanie pajęczyn. - 1 raz w tygodniu 5 Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych. - 1 raz w tygodniu 6 Mycie drzwi i framug, listew osłonowych. - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 7 Mycie przeszklonych powierzchni ściennych - 7 razy w tygodniu 8 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie I.IV. Pomieszczenie newsroom i pokój wydawcy programu informacyjnego 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn. - 7 razy w tygodniu 2 Usuwanie kurzu z mebli, lamp biurowych, sprzętów, szafek, grzejników, listew, drzwi.- 7 razy w tygodniu 3 Czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli.- 1 raz w tygodniu 4 Odkurzanie i mycie trudnodostępnych części mebli, kaloryferów oraz zakamarków oraz usuwanie pajęczyn.- 1 raz w tygodniu 5 Odkurzanie mebli tapicerowanych. - 1 raz w tygodniu 6 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci. - 7 razy w tygodniu 7 Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych. - 1 raz w tygodniu 8 Mycie drzwi i framug, listew osłonowych. - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 9 Mycie przeszklonych powierzchni ściennych. - 7 razy w tygodniu 10 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie I.V. Pomieszczenie socjalne, kuchnia sekretariatu, garderoba, szatnia, charakteryzatornia 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn - 7 razy w tygodniu 2 Usuwanie kurzu z mebli, lamp biurowych, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, listew, drzwi.- 5 razy w tygodniu 3 Czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli.- 1 raz w tygodniu 4 Odkurzanie mebli tapicerowanych. - 1 raz w tygodniu 5 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci. - 7 razy w tygodniu 6 Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych. - 1 raz w tygodniu 7 Mycie drzwi i framug, listew osłonowych. - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 8 Mycie naczyń w kuchni sekretariatu. - 7 razy w tygodniu 9 Mycie zlewów, umywalek, glazury, terrakoty, armatury, luster. - 7 razy w tygodniu 10 Uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych. Niezwłocznie po wyczerpaniu 11 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie I.VI. Toalety, łazienki. 1 Mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych, usuwanie nalotów. - 7 razy w tygodniu 2 Mycie glazury i terrakoty. - 7 razy w tygodniu 3 Mycie luster i armatury. - 7 razy w tygodniu 4 Mycie drzwi i framug, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych. - 1 raz w tygodniu 5 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci - 7 razy w tygodniu 6 Umieszczanie środków zapachowych w toaletach. Niezwłocznie po wyczerpaniu 7 Uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego. Niezwłocznie po wyczerpaniu 8 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie I. VII. Pomieszczenie węzła cieplnego 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn. - 1 raz w tygodniu 2 Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych. - 1 raz w tygodniu 3 Mycie drzwi i framug, listew osłonowych. - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 4 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie I.VIII. INNE PRACE W BUDYNKU GŁÓWNYM 1 Obustronne mycie okien w pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych, toaletach wraz z ramami oraz fasad na klatkach schodowych. 2 razy w roku, w terminie do 31.03 i do 30.09 każdego roku w czasie trwania umowy 2 Czyszczenie wszystkich żaluzji poziomych. 2 razy w roku, w terminie do 31.03 i do 30.09 każdego roku w czasie trwania umowy 3 Obustronne mycie fasad przeszklonych na froncie budynku wraz z ramami. - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 4 Konserwacja powierzchni podłóg z tarketu we wszystkich pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych środkami polimerowymi i akrylowymi. 2 razy w roku, w terminie do 31.03 i do 30.09 każdego roku w czasie trwania umowy 5 Polerowanie podłóg hollu wejściowego i ciągów komunikacyjnych. - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 6 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych. W razie wystąpienie - niezwłocznie II. BYDGOSZCZ - Budynek bazy transportu samochodowego II.I. Pomieszczenia warsztatowo - magazynowe 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn. - 5 razy w tygodniu 2 Usuwanie kurzu z mebli, lamp biurowych, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, listew, drzwi. - 5 razy w tygodniu 3 Mycie lamperii olejnej - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 4 Czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli - 1 raz w tygodniu 5 Odkurzanie mebli tapicerowanych. - 1 raz w tygodniu 6 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci. - 5 razy w tygodniu 7 Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych. - 1 raz w tygodniu 8 Mycie drzwi wewnętrznych i framug, listew osłonowych. - 1 raz w tygodniu 9 Zamiatanie podłóg twardych, zmywanie na mokro, usuwanie pajęczyn w ciągach komunikacyjnych w pomieszczeniach magazynowych. - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 10 Mycie przeszklonych powierzchni ściennych - 5 razy w tygodniu 11 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie II.II. Korytarze, wejścia do budynku 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn - 5 razy w tygodniu 2 Mycie wszystkich drzwi wejściowych do budynku - 5 razy w tygodniu 3 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie II.III. Toalety, łazienki. 1 Mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych, usuwanie nalotów - 5 razy w tygodniu 2 Mycie glazury i terrakoty - 5 razy w tygodniu 3 Mycie luster i armatury - 5 razy w tygodniu 4 Mycie drzwi i framug, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych - 1 raz w tygodniu 5 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci - 5 razy w tygodniu 6 Umieszczanie środków zapachowych w toaletach. Niezwłocznie po wyczerpaniu 7 Uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego. Niezwłocznie po wyczerpaniu 8 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie II.IV. Pomieszczenie węzła cieplnego 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn. - 1 raz w tygodniu 2 Mycie lamperii olejnej - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 3 Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych. - 1 raz w tygodniu 4 Mycie drzwi i framug, listew osłonowych - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 5 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie II.V. Pomieszczenia garażowe 1 Mycie wszystkich bram wjazdowych do budynku w części garażowej - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 2 Zamiatanie i mycie powierzchni podłóg, usuwanie pajęczyn. - 1 raz w tygodniu 3 Usuwanie wszelkich zanieczyszczeń z powierzchni podłóg - 1 raz w tygodniu 4 Mycie lamperii olejnej - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 5 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci - 5 razy w tygodniu 6 Usuwanie kurzu z lamp, sprzętów, szafek, grzejników - 5 razy w tygodniu 7 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie II.VI. INNE PRACE W BUDYNKU BAZY TRANSPORTU 1 Obustronne mycie okien w pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych, toaletach wraz z ramami. 2 razy w roku, w terminie do 31.03 i do 30.09 każdego roku w czasie trwania umowy 2 Czyszczenie wszystkich żaluzji poziomych. 2 razy w roku, w terminie do 31.03 i do 30.09 każdego roku w czasie trwania umowy 3 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie III BYDGOSZCZ - Budynek maszynowni wentylacji i klimatyzacji 1 Zamiatanie i mycie powierzchni podłóg, usuwanie pajęczyn - 1 raz w tygodniu 2 Usuwanie wszelkich zanieczyszczeń z powierzchni podłóg - 1 raz w tygodniu 3 Mycie drzwi wejściowych do budynku - 1 raz w tygodniu 4 Mycie lamperii olejnej - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 5 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie IV. TORUŃ - Redakcja na ul. Kopernika 4 IV.I. Pomieszczenia biurowe, korytarz 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn - 5 razy w tygodniu 2 Odkurzanie wykładzin dywanowych - 5 razy w tygodniu 3 Usuwanie kurzu z mebli, lamp biurowych, sprzętów, szafek, grzejników, listew, drzwi - 5 razy w tygodniu 4 Czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli - 1 raz w tygodniu 5 Odkurzanie i mycie trudnodostępnych części mebli, kaloryferów oraz zakamarków oraz usuwanie pajęczyn - 1 raz w tygodniu 6 Odkurzanie mebli tapicerowanych - 1 raz w tygodniu 7 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci - 5 razy w tygodniu 8 Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych - 1 raz w tygodniu 9 Mycie drzwi i framug, listew osłonowych - 12 razy w ciagu 12 miesięcy 10 Mycie przeszklonych powierzchni ściennych - 5 razy w tygodniu 11 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych. W razie wystąpienie - niezwłocznie IV.II. Toalety, łazienki. 1 Mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych, usuwanie nalotów - 6 razy w tygodniu 2 Mycie glazury i terrakoty - 6 razy w tygodniu 3 Mycie luster i armatury - 6 razy w tygodniu 4 Mycie drzwi i framug, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych - 1 raz w tygodniu 5 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci - 6 razy w tygodniu 6 Umieszczanie środków zapachowych w toaletach. Niezwłocznie po wyczerpaniu 7 Uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego. Niezwłocznie po wyczerpaniu 8 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00 - 74.73.10.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 167040 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO-PROFESIONAL s.c. R. Kupler, G. Wiśniewski, ul. Łęczycka 8, 85-737 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 167040
  • Oferta z najniższą ceną: 167040 oferta z najwyższą ceną: 408000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.