eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi sprzątania i stałego utrzymania czystości w obiektach Oddziału TVP S.A. w Bydgoszczy przy ul. Kujawskiej 7 oraz w redakcji TVP S.A. Oddział w Bydgoszczy mieszczącej się w Toruniu przy ul. Kopernika 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Bydgoszcz: Usługi sprzątania i stałego utrzymania czystości w obiektach Oddziału TVP S.A. w Bydgoszczy przy ul. Kujawskiej 7 oraz w redakcji TVP S.A. Oddział w Bydgoszczy mieszczącej się w Toruniu przy ul. Kopernika 4
Numer ogłoszenia: 218196 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. - Oddział w Bydgoszczy , ul. Kujawska 7, 85-031 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3757500, fax. 052 3757640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Telewizja Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania i stałego utrzymania czystości w obiektach Oddziału TVP S.A. w Bydgoszczy przy ul. Kujawskiej 7 oraz w redakcji TVP S.A. Oddział w Bydgoszczy mieszczącej się w Toruniu przy ul. Kopernika 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres usług obejmuje: I. BYDGOSZCZ - Budynek główny - produkcyjno-biurowy I.I. Pomieszczenia biurowe 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn -5 razy w tygodniu 2 Odkurzanie wykładzin dywanowych - 5 razy w tygodniu 3 Usuwanie kurzu z mebli, lamp biurowych, sprzętów, szafek, grzejników, listew, drzwi.- 5 razy w tygodniu 4 Czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli.- 1 raz w tygodniu 5 Odkurzanie i mycie trudnodostępnych części mebli, kaloryferów oraz zakamarków oraz usuwanie pajęczyn.- 1 raz w tygodniu 6 Odkurzanie mebli tapicerowanych.-1 raz w tygodniu 7 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci.- 5 razy w tygodniu 8 Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych.- 1 raz w tygodniu 9 Mycie drzwi i framug, listew osłonowych.- 12 razy w ciągu 12 miesięcy 10 Mycie przeszklonych powierzchni ściennych - 5 razy w tygodniu 11 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych. W razie wystąpienie - niezwłocznie I.II. Korytarze, schody, hol wejściowy, schody wejściowe do budynku i podjazd dla niepełnosprawnych 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn.- 7 razy w tygodniu 2 Zamiatanie i mycie schodów wejściowych i podjazdu dla niepełnosprawnych. - 7 razy w tygodniu 3 Wycieranie balustrad i poręczy na zewnątrz budynku.- 7 razy w tygodniu 4 Wycieranie balustrad i poręczy wewnątrz budynku - 7 razy w tygodniu 5 Sprzątanie i mycie wejść i przejść komunikacyjnych. - 7 razy w tygodniu 6 Mycie szklanych drzwi wejściowych do budynku, do sekretariatu, do baru, przeciwpożarowych. - 7 razy w tygodniu 7 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci. - 7 razy w tygodniu 8 Czyszczenie popielniczek. - 7 razy w tygodniu 9 Odkurzanie i mycie trudnodostępnych zakamarków oraz kaloryferów i usuwanie pajęczyn. - 1 raz w tygodniu 10 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie I.III. Pomieszczenia produkcyjne 1 Zamiatanie i przecieranie na mokro powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn.- 7 razy w tygodniu 2 Odkurzanie i mycie podłogi w studio produkcyjnym. - 1 raz w tygodniu 3 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci. - 7 razy w tygodniu 4 Odkurzanie i mycie trudnodostępnych części mebli, kaloryferów oraz zakamarków oraz usuwanie pajęczyn. - 1 raz w tygodniu 5 Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych. - 1 raz w tygodniu 6 Mycie drzwi i framug, listew osłonowych. - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 7 Mycie przeszklonych powierzchni ściennych - 7 razy w tygodniu 8 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie I.IV. Pomieszczenie newsroom i pokój wydawcy programu informacyjnego 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn. - 7 razy w tygodniu 2 Usuwanie kurzu z mebli, lamp biurowych, sprzętów, szafek, grzejników, listew, drzwi.- 7 razy w tygodniu 3 Czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli.- 1 raz w tygodniu 4 Odkurzanie i mycie trudnodostępnych części mebli, kaloryferów oraz zakamarków oraz usuwanie pajęczyn.- 1 raz w tygodniu 5 Odkurzanie mebli tapicerowanych. - 1 raz w tygodniu 6 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci. - 7 razy w tygodniu 7 Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych. - 1 raz w tygodniu 8 Mycie drzwi i framug, listew osłonowych. - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 9 Mycie przeszklonych powierzchni ściennych. - 7 razy w tygodniu 10 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie I.V. Pomieszczenie socjalne, kuchnia sekretariatu, garderoba, szatnia, charakteryzatornia 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn - 7 razy w tygodniu 2 Usuwanie kurzu z mebli, lamp biurowych, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, listew, drzwi.- 5 razy w tygodniu 3 Czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli.- 1 raz w tygodniu 4 Odkurzanie mebli tapicerowanych. - 1 raz w tygodniu 5 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci. - 7 razy w tygodniu 6 Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych. - 1 raz w tygodniu 7 Mycie drzwi i framug, listew osłonowych. - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 8 Mycie naczyń w kuchni sekretariatu. - 7 razy w tygodniu 9 Mycie zlewów, umywalek, glazury, terrakoty, armatury, luster. - 7 razy w tygodniu 10 Uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych. Niezwłocznie po wyczerpaniu 11 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie I.VI. Toalety, łazienki. 1 Mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych, usuwanie nalotów. - 7 razy w tygodniu 2 Mycie glazury i terrakoty. - 7 razy w tygodniu 3 Mycie luster i armatury. - 7 razy w tygodniu 4 Mycie drzwi i framug, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych. - 1 raz w tygodniu 5 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci - 7 razy w tygodniu 6 Umieszczanie środków zapachowych w toaletach. Niezwłocznie po wyczerpaniu 7 Uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego. Niezwłocznie po wyczerpaniu 8 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie I. VII. Pomieszczenie węzła cieplnego 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn. - 1 raz w tygodniu 2 Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych. - 1 raz w tygodniu 3 Mycie drzwi i framug, listew osłonowych. - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 4 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie I.VIII. INNE PRACE W BUDYNKU GŁÓWNYM 1 Obustronne mycie okien w pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych, toaletach wraz z ramami oraz fasad na klatkach schodowych. 2 razy w roku, w terminie do 31.03 i do 30.09 każdego roku w czasie trwania umowy 2 Czyszczenie wszystkich żaluzji poziomych. 2 razy w roku, w terminie do 31.03 i do 30.09 każdego roku w czasie trwania umowy 3 Obustronne mycie fasad przeszklonych na froncie budynku wraz z ramami. - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 4 Konserwacja powierzchni podłóg z tarketu we wszystkich pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych środkami polimerowymi i akrylowymi. 2 razy w roku, w terminie do 31.03 i do 30.09 każdego roku w czasie trwania umowy 5 Polerowanie podłóg hollu wejściowego i ciągów komunikacyjnych. - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 6 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych. W razie wystąpienie - niezwłocznie II. BYDGOSZCZ - Budynek bazy transportu samochodowego II.I. Pomieszczenia warsztatowo - magazynowe 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn. - 5 razy w tygodniu 2 Usuwanie kurzu z mebli, lamp biurowych, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, listew, drzwi. - 5 razy w tygodniu 3 Mycie lamperii olejnej - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 4 Czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli - 1 raz w tygodniu 5 Odkurzanie mebli tapicerowanych. - 1 raz w tygodniu 6 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci. - 5 razy w tygodniu 7 Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych. - 1 raz w tygodniu 8 Mycie drzwi wewnętrznych i framug, listew osłonowych. - 1 raz w tygodniu 9 Zamiatanie podłóg twardych, zmywanie na mokro, usuwanie pajęczyn w ciągach komunikacyjnych w pomieszczeniach magazynowych. - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 10 Mycie przeszklonych powierzchni ściennych - 5 razy w tygodniu 11 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie II.II. Korytarze, wejścia do budynku 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn - 5 razy w tygodniu 2 Mycie wszystkich drzwi wejściowych do budynku - 5 razy w tygodniu 3 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie II.III. Toalety, łazienki. 1 Mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych, usuwanie nalotów - 5 razy w tygodniu 2 Mycie glazury i terrakoty - 5 razy w tygodniu 3 Mycie luster i armatury - 5 razy w tygodniu 4 Mycie drzwi i framug, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych - 1 raz w tygodniu 5 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci - 5 razy w tygodniu 6 Umieszczanie środków zapachowych w toaletach. Niezwłocznie po wyczerpaniu 7 Uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego. Niezwłocznie po wyczerpaniu 8 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie II.IV. Pomieszczenie węzła cieplnego 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn. - 1 raz w tygodniu 2 Mycie lamperii olejnej - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 3 Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych. - 1 raz w tygodniu 4 Mycie drzwi i framug, listew osłonowych - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 5 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie II.V. Pomieszczenia garażowe 1 Mycie wszystkich bram wjazdowych do budynku w części garażowej - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 2 Zamiatanie i mycie powierzchni podłóg, usuwanie pajęczyn. - 1 raz w tygodniu 3 Usuwanie wszelkich zanieczyszczeń z powierzchni podłóg - 1 raz w tygodniu 4 Mycie lamperii olejnej - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 5 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci - 5 razy w tygodniu 6 Usuwanie kurzu z lamp, sprzętów, szafek, grzejników - 5 razy w tygodniu 7 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie II.VI. INNE PRACE W BUDYNKU BAZY TRANSPORTU 1 Obustronne mycie okien w pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych, toaletach wraz z ramami. 2 razy w roku, w terminie do 31.03 i do 30.09 każdego roku w czasie trwania umowy 2 Czyszczenie wszystkich żaluzji poziomych. 2 razy w roku, w terminie do 31.03 i do 30.09 każdego roku w czasie trwania umowy 3 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie III BYDGOSZCZ - Budynek maszynowni wentylacji i klimatyzacji 1 Zamiatanie i mycie powierzchni podłóg, usuwanie pajęczyn - 1 raz w tygodniu 2 Usuwanie wszelkich zanieczyszczeń z powierzchni podłóg - 1 raz w tygodniu 3 Mycie drzwi wejściowych do budynku - 1 raz w tygodniu 4 Mycie lamperii olejnej - 12 razy w ciągu 12 miesięcy 5 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie IV. TORUŃ - Redakcja na ul. Kopernika 4 IV.I. Pomieszczenia biurowe, korytarz 1 Zamiatanie i mycie powierzchni twardych (podłogi, parapety), usuwanie pajęczyn - 5 razy w tygodniu 2 Odkurzanie wykładzin dywanowych - 5 razy w tygodniu 3 Usuwanie kurzu z mebli, lamp biurowych, sprzętów, szafek, grzejników, listew, drzwi - 5 razy w tygodniu 4 Czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli - 1 raz w tygodniu 5 Odkurzanie i mycie trudnodostępnych części mebli, kaloryferów oraz zakamarków oraz usuwanie pajęczyn - 1 raz w tygodniu 6 Odkurzanie mebli tapicerowanych - 1 raz w tygodniu 7 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci - 5 razy w tygodniu 8 Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych - 1 raz w tygodniu 9 Mycie drzwi i framug, listew osłonowych - 12 razy w ciagu 12 miesięcy 10 Mycie przeszklonych powierzchni ściennych - 5 razy w tygodniu 11 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych. W razie wystąpienie - niezwłocznie IV.II. Toalety, łazienki. 1 Mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych, usuwanie nalotów - 6 razy w tygodniu 2 Mycie glazury i terrakoty - 6 razy w tygodniu 3 Mycie luster i armatury - 6 razy w tygodniu 4 Mycie drzwi i framug, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych - 1 raz w tygodniu 5 Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych, wymiana plastikowych worków na śmieci - 6 razy w tygodniu 6 Umieszczanie środków zapachowych w toaletach. Niezwłocznie po wyczerpaniu 7 Uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego. Niezwłocznie po wyczerpaniu 8 Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych W razie wystąpienie - niezwłocznie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych od Wykonawcy warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności obejmującej przedmiot zamówienia - dokumenty: a) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie(a) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie/a wykonawcy(ów) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp (przy czym oświadczenie to może w imieniu każdego z wykonawców złożyć pełnomocnik, jeżeli został do tego umocowany, ale jeżeli przedstawi wraz z ofertą oświadczenie/a wykonawcy(ów), złożone zgodnie z obowiązującymi go zasadami reprezentacji, obie formy spełniają wymagania określone przez uPzp) - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dokument: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty - zał. nr 2 do SIWZ), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokument: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty zał. nr 2 do SIWZ), 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp - dokumenty: - wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty - zał. nr 2 do SIWZ). II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. I ppkt. 1 lit. a (aktualny odpis z właściwego rejestru) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (Wykonawcy) do wykonania zamówienia. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione mu warunki będzie dokonana w oparciu o dokumenty określone w pkt. I. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. V. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 uPzp. VI. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. VII. Art.23 uPzp dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy prowadzą działalność w przedmiocie zamówienia, 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 uPzp, 3) wielkości dotyczące każdego z partnerów (np. konsorcjum, spółka cywilna) będą zsumowane w celu stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunki wymagane od Wykonawców wymienione w pkt I), 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - zał. nr 4 do SIWZ, 6) Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 K.c.) swojego przedstawiciela jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. Z pełnomocnictwa jw. wynikać musi wprost, że zostało ono udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jednemu z nich lub innej osobie - do reprezentowania w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7) niedołączenie do oferty pełnomocnictwa skutkuje nieważnością oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, 8) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy może żądać umowy regulującej współpracę Wykonawców, 9) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych, przy czym zapłata za wykonanie określonego zakresu rzeczowego zamówienia następować będzie wprost na konto tego Wykonawcy, który faktycznie go wykonał. VIII. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że mimo uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Telewizja Polska S.A. Oddział w Bydgoszczy 85-031 Bydgoszcz ul. Kujawska 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Telewizja Polska S.A. Oddział w Bydgoszczy 85-031 Bydgoszcz ul. Kujawska 7 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.