eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Remont pomieszczeń Inspektoratu ZUS w Hajnówce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-01

Białystok: Remont pomieszczeń Inspektoratu ZUS w Hajnówce
Numer ogłoszenia: 269096 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197356 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085/7486464, faks 085 748 64 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Inspektoratu ZUS w Hajnówce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont - malowanie wszystkich pomieszczeń w Inspektoracie ZUS w Hajnówce, wraz z remontem instalacji elektrycznej - wymiana całej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i rozdzielnia główną. Przedmiot zamówienia nie obejmuje remontu dedykowanej instalacji zasilającej. 2.Miejsce realizacji zamówienia oraz podstawowe parametry obiektu: a Lokalizacja - obiekt Inspektoratu ZUS Hajnówce przy ul. Armii Krajowej 16. b Obiekt administracyjno- biurowy, jednokondygnacyjny, położony na parterze budynku mieszkalnego Spółdzielni Mieszkaniowej w Hajnówce. c Powierzchnia netto lokalu - 572 m2. d Informacje o obiekcie: -obiekt jest częścią budynku wykonanego technologii wielkopłytowej; -stropy z płyt kanałowych prefabrykowanych; -ściany wewnętrzne: konstrukcyjne - prefabrykowane, działowe - murowane; -tynki ścian i sufitów w piwnicach oraz pomieszczeniach biurowych i sanitariatach - cementowo - wapienne kat III. e Obiekt wyposażony w instalacje: kanalizacji sanitarnej, wodociągową, centralnego ogrzewania, elektryczną w tym dedykowaną instalację zasilającą, instalację telefoniczną, SAP, ESSWiN. f Instalacja elektryczna w obiekcie nie spełnia aktualnych wymagań w szczególności ochrony przeciwporażeniowej. Instalacja oświetleniowa i gniazdowa wykonane są z zastosowaniem przewodów YDY 2 x 1,5 - przekroje niewystarczające do aktualnej obciążalności prądowej. Oprawy oświetleniowe - świetlówkowe. g Lokal zasilany z rozdzielni obwodów administracyjnych znajdującej się w piwnicy IV klatki bloku mieszkalnego. Rozdzielnia główna RG znajduje się w korytarzu lokalu. 3.Warunki realizacji zamówienia Roboty remontowe prowadzone będą w czynnym obiekcie biurowym. Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek prowadzenia prac w sposób zapewniający nieprzerwaną pracę urzędu. Pomieszczenia do remontu będą udostępnione Wykonawcy w dwóch częściach - każda obejmująca połowę powierzchni obiektu. Granica podziału przebiega wzdłuż dylatacji budynku. Rozpoczęcie robót remontowych w drugiej części pomieszczeń uwarunkowane będzie całkowitym zakończeniem i odebraniem robót w udostępnionej części obiektu oraz przemieszczeniem sprzętu i wyposażenia w sposób zapewniający możliwość pracy. Należy przewidzieć wykonywanie prac po godzinach pracy ZUS i w dni wolne od pracy. Wykonywanie robót remontowych instalacji elektrycznej w obrębie udostępnionych pomieszczeń nie powinno powodować wyłączeń zasilania w pozostałych pomieszczeniach Inspektoratu. Konieczność udostępnienia kolejnej części pomieszczeń do remontu Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie z minimum 3 - dniowym wyprzedzeniem. 4.Zakres robót objętych przedmiotem zmówienia: 4.1Remont pomieszczeń Inspektoratu obejmuje: a.zabezpieczenie folią podłóg remontowanych pomieszczeń, b.wykonanie gładzi gipsowej na suficie holu z uprzednim gruntowaniem powierzchni sufitu, c.wykonanie okładziny z płyty gipsowo - kartonowej sufitów w przedsionkach, d.przetarcie istniejących tynków na stropach i ścianach wszystkich pomieszczeń, e.malowanie dwa razy farbą emulsyjną ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń Inspektoratu, f.dwukrotne malowanie farbami olejnymi ścian w korytarzach - istniejące wymalowania olejne, g.uzupełnienie fragmentów okładziny ściennej w łazienkach z płytek glazury o wym.15 x 15cm, 4.2Remont instalacji elektrycznej Inspektoratu obejmuje: a.demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych, b.wymianę instalacji elektrycznej gniazdowej wraz z osprzętem - na instalację wykonaną przewodami YDYżo 3 x 2,5 mm2 układanymi w kanałach instalacyjnych PCV, c.wymianę instalacji oświetleniowej wraz z osprzętem - na instalację wykonaną przewodami YDY 3 x 1,5 mm2. Przewody prowadzone w tynku w komunikacji w kanale instalacyjnym. Oprawy oświetleniowe - nastropowe, świetlówkowe, z rastrem i statecznikiem elektronicznym, w pomieszczeniach sanitariatów - oprawy typu plafon, d.wymianę rozdzielni głównej budynku RG, e.wymianę oświetlenia na zewnątrz budynku - oprawy zewnętrzne typu kinkiet, f.wykonanie ochrony przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej oraz połączeń wyrównawczych metalowych pionów instalacji sanitarnych, przeprowadzenie badań i pomiarów wykonanych instalacji. Uwaga: - Zakres zamówienia nie obejmuje instalowania modułów awaryjnych zaprojektowanych w oprawach oświetleniowych w obrębie komunikacji za wyjątkiem opraw kierunkowych. - Zdemontowane elementy instalacji elektrycznej tj. rozdzielnię RG oraz oprawy oświetleniowe należy przekazać Zamawiającemu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONTDOM s.c. Marek Żukowski, Marek Grynczel, ul. Reymonta 1 A, 15-717 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180485,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169891,57

  • Oferta z najniższą ceną: 169891,57 / Oferta z najwyższą ceną: 169891,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.