eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Wymiana części stolarki okiennej w Miejskim Gimnazjum Nr 4 w Dębicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Dębica: Wymiana części stolarki okiennej w Miejskim Gimnazjum Nr 4 w Dębicy
Numer ogłoszenia: 268939 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 217242 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Gimnazjum Nr 4 w Dębicy, ul. Wyrobka 11, Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6812584, fax 0-14 6812584.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana części stolarki okiennej w Miejskim Gimnazjum Nr 4 w Dębicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2 /40,60 m2/; rozebranie obróbek blacharskich podokienników /4,00 m2/; montaż prefabrykowanych różnych obróbek, obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm /4,00 m2/; obsadzenie stolarki okiennej PCV - profil 5-komorowy /40,60 m2/; malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, malowanie dwukrotne elewacji tynki gładkie (ościeża) /34,20 m2/; wykonanie tynków zwykłych wew. kat. III na ościeżach /86 m/. 2.Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami budowlanymi i bhp, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną; a)wykonanie niezbędnych uzgodnień, prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz ze wszystkimi kosztami; b)wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, doprowadzeniu mediów na czas budowy wraz z uzyskaniem warunków technicznych (jeżeli zajdzie taka konieczność); c)uporządkowanie placu budowy; d)przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy, posesje) - jeżeli zajdzie taka konieczność. 3.Wszystkie elementy wyszczególnione wyżej zostaną ujęte w cenie ofertowej zamówienia, w tym celu przed przystąpieniem do zamówienia, Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu. 4.Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca z 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 nr 156 r. poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Wykonawca przedłoży w tym celu stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją). 5.Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami w tym zakresie, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną oraz przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno - prawną. 6.Ponadto, Wykonawca zabezpieczy i oznakuje a po zakończeniu robót uporządkuje teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca ubezpieczy teren robót. Szkody wynikłe z braku zabezpieczeń Wykonawca pokryje na własny koszt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 9498.80 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe DEXPOL Sp.j.EXPORT - IMPORT Zakład Pracy Chronionej Edward Brzostowski, Józefa Brzostowska, ul.Sandomierska 7, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9498.80
  • Oferta z najniższą ceną: 9498.80 oferta z najwyższą ceną: 13893.40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.